Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk7, przekaznik

[MK7] Problem po wymianie przekaźnika.
Autor Wiadomość
sc33 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 2
Skąd: uk
Wysłany: 29 Maj 2013, 18:06   [MK7] Problem po wymianie przekaźnika.

Witam , jestem właścicielem forda fiesty 2009 1.6 tdci w wersji Titanium, jakiś czas temu miałem problem z nie wyłączającym się wiatrakiem chłodnicy , wujek google podpowiedział wymiane przekaźnika odpowiadającego za wiatrak ( 70A ). Problem znikł , jednak po włączeniu silnika od tamtego czasu pokazuje się komunikat " Awaria Silnika Serwis Natychmiast " i w obrębie obrotomierza pali się kontrolka koloru pomarańczowego przypominająca koło zębate, kupilem mini elm327 i sprawdziłem silnik programem Torque Pro , niestety nie wykazało żadnych błędów w ECU, test w sekretnym menu też nie pokazał błędu.. Ponadto nie mam dostępu do odczytów ośmiu sensorów poprzez Torque Pro. Mam dwa pytania, czy jest możliwość (inna) sprawdzenia czego dotyczy błąd, lub sposób wykasowania tego komunikatu, może po zresetowaniu błąd nie będzie się pojawiał :/ I drugie dlaczego nie mam dostępu do wszystkich danych poprzez adapter bluetooth ?
Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Maj 2013, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miro2013 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 55
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 39
Skąd: wlkp
Wysłany: 30 Maj 2013, 23:26   

Witam,
Pochwal się, jaki dokładnie ELM kupiłeś ?
 
 
sc33 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 2
Skąd: uk
Wysłany: 1 Cze 2013, 00:40   

Dokładnie OBD2 ELM327 V1.5 , było napisane że obługuje te wszystkie rzeczy.. ;)
Znalazłem dane że ten obd obsługuje takie protokoły
Multi-Protocol Support:

1.SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)


2.SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)


3.ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)


4.ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)


5.ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)


6.ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)


7.ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)


8.ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)


9.ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)


10.SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)


11.USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)


12.USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)
Wiem że w programie Torque można je zmieniać , z którego korzystać ?
Z góry dziękuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 12:22
ambienT
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22
Brak nowych postów [MK7] Problem z mocą silnika - rozrząd po wymianie
Tomuss910 Mechanika silnika 1 3 Sty 2019, 18:01
vegetagt
Brak nowych postów Identyfikacja styków przekaźnika
Podgrzewana przednia szyba
amokk Elektryka 0 10 Cze 2007, 13:27
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.