  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
		Przesunięty przez: szynszyl 31 Mar 2014,  11:01		 | 
	
			[MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej... | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 pingwin legnica  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Gru 2013,  12:12   [MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej...
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Samochodzik zony gasnie. Dzisiaj go sprawdzalem. Daje gazu, przyspiesza energicznie i nagle gasnie, trzymam gaz nadal, chwilę muli, zwalnia  i po chwili rusza ochoczo. Zakret, gaz i znowu to samo...  przyspiesza, nagle gasnie , nie odpuszczam i nagle znow zalapuje. Szanownej malzonce jak zgasnie odpala rozrusznikiem i odpala normalnie. Rano nie ma żadnych problemów z rozruchem, nawet w mroz. Pojechalem do fachowca... podlaczyl do kompa, zadnych bledow... zadnych... pogrzebal przy elektronice... odbieram samochod i swieci sie nagle check engine. Wracam do niego a on stwierdzil przeplywkę...  zamowil druga, wymienia przy mnie a widze, ze kabel urwal... ech... kazalem mu wymienic filtr paliwa ale nie wiem czy to w tym przypadku bylo to dobrym pomyslem...
 
 
Dodam, ze kiedys nie gasl, potem sporadycznie a teraz stoi pod domem, bo strach nim wyjechac na ulice, zakladajac, ze w ogole wyjedzie... czasem jednak jedzie nawet przez 2, 3 kilometry...
 
 
A teraz teorie : 
 
 
nie zmienil filtra paliwa ...
 
zmienil filtr paliwa ale na bylejaki ... slyszalem, od innego magika, ze ma byc oryginal bo zamienniki to szmelc...
 
inny fachowiec stwierdza: zawor w pompie wtryskowej sie zawiesza... zawor nie wymienny trzeba całą pompe wymienić. ?. 
 
Inny, ze to bzdura, zawor jest wymienny...
 
 
co mam zrobic ? Malzonka mi glowe suszy i to jak... w sumie sie jej nie dziwie... ostatnio nawet sie zapytala o moj samochód ... to mi dalo motywacje aby poprosic Was o rade   
 
 
Nie piszcie prosze, zebym zmienil mechanika bo nie mam na kogo... Chyba, ze macie jakiegos w okolicy Legnicy ?
 
dodam, ze autko ma 160 kkm
 
 
I co poczynic z tym klopsem ? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Parzych 14 Gru 2013,  13:24, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Gru 2013,  13:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podłącz kompa u kogoś kto ogarnia. Jeśli będzie kod błędu zanik ciśnienia paliwa na listwie to wtedy zostają tylko 2 opcje. Albo zawór regulacji ciśnienia albo wtryski. Jak zrobisz próbę przelewową to się dowiesz w jakiej kondycji są wtryski. Widać to też używając diagnoskopu po tzw korektach. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pingwin legnica  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Gru 2013,  16:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A co z teorią filtra paliwa ? Jest to prawda, ze musi byc wyłącznie oryginal ? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 drjanusz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 62  Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Gru 2013,  19:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pingwin legnica,  A ja bym się przyjrzał czy gdzieś nie bierze powietrza(na przewodach paliwowych) bo to mi jakoś tak wygląda    No chyba że ma pompe paliwową w zbiorniku, to zmienia postać usterki.
 
Zawsze twierdziłem,że śmierdziel to jest do chłopa na pole do orki,a nie na porządną ulicę    | 
             
						
				_________________ Było XR3i 
 
Była Fiesta 1,1i 
 
Fiestynka 1,3...skasowana :((
 
      Zagościł mkV    Essi        1.6 Już ni ma.
 
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
 
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
 
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |