  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
			| 
		[MK3] turbo rs -family by liman | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sty 2014,  22:25   [MK3] turbo rs -family by liman
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1. NICK: liman
 
2. IMIĘ: Krzysiek
 
3. MODEL: fiesta
 
4. WERSJA: family
 
5. ROCZNIK: 1994, mk3,5
 
6. SILNIK: 1400
 
7. OPIS AUTA: kupione za 1400zł w 2008r, w kiepskim stanie , ledwo zipała na gazie ,dosyc 
 
                     dosyć bogato wyp.:elektr. szyby,szyberdach, 2xpp,abs-esc,podgrz szyba prz.
 
                      wspomaganie,elektr.bagażnik,
 
 
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE 
 
a. wizualne: przywrócenie do 100% oryginalu , blaszka bez korozji , prosciutka jak stół, 
 
                  czerwona jak ferrari     fotele uszaty,
 
b. mechaniczne:budowa silnika 1,6 turbo ( baza nie byl cvh turbo)mocno zmodyfikowany,
 
                       zasilany wyłącznie sekwencją lpg , hybryda t2+gt1549+porting zeliwa
 
                       doladowanie 1,2 peak i 1,0 do odcięcia
 
 
                       wydech 2,25" +2xprzelot, 
 
                       skrzynia xr2i, zawieszenie delphi de carbon + rs -35mm, hample mondeo+
 
                       big serwo........
 
c. audio:kenwood kmdps971r + głosniczki sony 
 
d. inne: 
 
 
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE 
 
a. wizualne: alu rs7 diamond cut +195/45/16 , moze nizszy spring ......
 
b. mechaniczne: garrett gt2056 + wiekszy cooler, stab i rozporka xr2i, utwardzenie 
 
                         delphiego......
 
c. audio: 
 
d. inne + wszystko co najlepsze dla mojej fiestki 
 
zaraz po zakupie 2008r
 
 
poczatki modów silnika jeszcze 1,4 -2010r
 
 
zdjęcie z pod maski z białym aku. jest robione przedwczoraj | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Parzych 5 Sty 2014,  13:27, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sty 2014,  23:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mariox003  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Marek 
                  Wiek: 30  Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 478 Skąd: Pisarzowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sty 2014,  23:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ładnie. Wygląd seryjny czy pod xr2i będą jakieś mody? Tylko lpg i to przy turbo? | 
             
						
				_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka   
 
Czarna
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  00:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Parzych napisał/a: | 	 		  Łooojapierdziu, grubo pod maską - sleeper z wierzchu, bezawaryjności i radości z jazdy, jeszcze tylko zdjęcia wrzuć w formie miniatur i będzie ok    | 	  
 
 stopniowo bede juz dokladał mini - mam jeszzce tego sporo 
 
w obecnym setupie to lata juz bezawaryjnie 2 lub 3 lata, tylko na lpg, z zewnątrz ma byc ładna mk3,5 , rdzawa juz nie jednego bumowca zaskoczyła
 
pełny setup silnika to :
 
doł xr3i + frezowane denka +ceramika denka
 
głowica rs turbo +porting , powiekszone gniazda, odelzone zawory o 8g in. i 6g ex, zmiana ksztaltu grzybka polerowanie i wyważanie do 0,02g , wrzecionowe sprezyny i super lekkie talezyki zaworowe ( na zdjeciach bedzie widać róznice w wagach), przeróbka na mechanike wedlug mojego projektu ( regulacja małą zgrabna srubką ), walek przesunięty w strone kólka rozrządu o 1,5mm ( wymusza obrot popychacza i naciska bliżej jego osi ). układ rozrzadu dzieki tym mod. jest mega lekki , pozwala silnikowy na blyskawiczna reakcje i nie sciera krzywek.walek xr3i nowy robiony u swiatka na +1,5mm wzniosu i inne czasy ( ale tych nie pamietam juz) + azotowanie, rozwiert dolnego kolektora+porting z gora, przepustnica rqb + porting, nawierty dysz lpg mozliwie najbliżej gniazda zaw.
 
wtryski hana  zielone ( za duże ale bedą na przyszlośc) , red.kme silver + mod,miedz fi6, mod. wielozaworu. zamach -60% + wyważenie, mod. zaworka cisnienia oleju, chlodniczka wodna oleju + mod.
 
elektronika : eec4 z essa 1,6 16v 90KM, big maf ( nie wychodzi poza 4v przy max doładowaniu), stag300 premium , ac tap 01 ( zaplon od +7 do 30*), wskazniki stri x ,zaplon na 4 cewkofajkach denso
 
turbo: kolektor erst, żeliwo turbiny porting + flansza t3, wirnik ex t2 z r19 ( nieco wiekszy niż ori frst) wirnik in. gt1549 , dp 3" i reszta 2,25" i dwa krotkie przeloty ,cooler z kia clarus ,moc nieznana     | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez liman 2 Sty 2014,  00:45, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Dual  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  00:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest   ?
 
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
 
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  00:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Dual napisał/a: | 	 		  Dobrze myśle że tylko lpg zestrojone pod turbo czy jak to jest   ?
 
Pytam bo wleciał mi ostatnio taki pomysł do głowy wleciał.
 
Uturbić zeteca i tylko mapę pod lpg zrobić, pb tylko do odpalania. | 	  
 
tak to jest, tylko wystroic to, to jest zabawa , bardzo dużo zagadnien trzeba wziasc pod uwage przy lpg:
 
zaczynajac od butli - przy mocnym przyspieszaniu brakuje gazu bo ten sie przelewa trzeba kombinowac z zasysaniem gazu, to samo tyczy sie gwałtownego boostu - tez brakuje gazu ( trzeba kombinować) butla musi być walec w bagazniku przewod lpg tez wewnatrz żeby mu nie bylo zimno, termika  w turbo jest inna -szerszy zakres temperatur płynu od którego zalezy temp gazu ( pływajace cisnienie), wystrojenie tak lpg żeby pb nie widzialo bledow składu mieszanki po lambdzie, experymentalne dobory miejsc nawiertow dysz itp...., generalnie masa zabawy , spalanie u mnie 18-20 l lpg przy bucie w podlodze , plus jest taki że nie ma spalania stukowego , nie topi tłokow ani swiec i turbina szybciej wstaje , na stacji trzeba pytac o skłąd gazu tak żeby bylo jak najwiecej propanu ( mają karty do kazdej dostawy) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  01:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               liman, super, że jest ktoś, komu to działa. Też o tym myślałem, bo jest to tania alternatywa dla całej zabawy z piggybackiem/sa, a i paliwo tańsze.
 
Fakt większej ilości oktanów lpg jest jakoś wykorzystany? Czy taka różnica nie wpływa na strojenie? A może sama ilość oktanów to nie wszystko? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  01:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | generalnie gaz spala sie mniej detonacyjnie niż pb , dzieki temu przy małym boost mozna zostawić wiekszy stopien sprezania , lub przy duzym boost podjechac zapłonem i bedzie bezpieczniej dla silnika, niestety jest mniej kaloryczny i trzeba go wiecej podac i szybciej wtrysnąć | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  01:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia...    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  09:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Parzych napisał/a: | 	 		  Ponawiam prośbę o miniaturki w pierwszym poście, tak jak nakazuje regulamin, bo będę musiał usunąć zdjęcia...    | 	  
 
prosze przymknac oko na to niedopatrzenie z mojej strony    -juz sie to wiecej nie powtorzy, per...lenia z tymi hostingami moge nerwowo nie wytrzymac | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  14:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               liman, TUTAJ masz instrukcję zamieszczania miniaturek...    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 liman  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/75KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 42  Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  14:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to miały być miniaturki na zapodaj.net - a wyszło jak widać, w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2014,  15:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | liman napisał/a: | 	 		  | w 2 temacie wyszły prawidłowe na iv.pl | 	  To w tym temacie też wrzuć  z iv.pl...    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |