| 
		[MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2014,  13:52   [MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Robie przekładke silnika z mojej rs1800 do zwyklej fiesty, otwory w podluznicy są w tych samych miejscach tylko ze w rs1800 były orginalne nakretki w srodku podluznicy a w zwyklej fiescie niema. Zastanawiam sie nad wiertaniem na wylot i dawaniu dlugich srub. Moze ze ktos ma inny pomysł? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Wrz 2014,  17:34, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 blood_brother  		  
		 
         King of Tor Kielce 2013
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2014,  22:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nitonakrętki? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Markz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Wrz 2014,  13:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a nietrzeba miec do nich przypadkiem specjalnej "maszynki"? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Wrz 2014,  17:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               te nitonakrętki to musiałby by być koło m6, m8, według mnie odpada.
 
 
Ja u siebie przyspawałem i tyle, jak chcesz mieć demontowywalną, to śruby na wylot, 3 powinny w zupełnosci wystarczyć, to jest łapa stabilizująca, silnik wisi na tylnej łapie. | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 blood_brother  		  
		 
         King of Tor Kielce 2013
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Wrz 2014,  18:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8 odnośnie maszynki do nitonakrętek.
 
Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę, aczkolwiek nie wykluczam błędów przy pierwotnym wieszaniu Zetec'a.
 
Co do rozmiarów nitonakrętek, to nie problem dostać m8, m10, czy nawet m12.
 
 
W każdym razie to tylko odpowiedź na pytanie, czy da się inaczej, niż na wylot    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Wrz 2014,  18:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A no widzisz takiego sposobu nie znałem, cos nowego    | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Wrz 2014,  22:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | blood_brother napisał/a: | 	 		  | Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę | 	  
 
 
a ty masz zeteca w serii?
 
Ja bylem przekonany, ze przez całą podluznice powinny być tuleje, które właśnie zapobiegają zgniataniu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 blood_brother  		  
		 
         King of Tor Kielce 2013
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Wrz 2014,  09:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wcześniej był 1.6 CVH, a zetec'a jeszcze Pp wkładał. Kupiłem auto już z zetec'iem. Ale innym niż jest teraz    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bongo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1/55KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2014,  17:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A ja panowie mam rozwiercony otwór od spodu bodajże i śruby imbusowe w podłożnice a na zewnatrz nakretki - patent dla sprytnych rączek    i sprytnych kluczy    | 
             
						
				_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
 
FULL CZESCI MK3 
 
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
 
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
 
C-Max mk1 2.0 TDCI + | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.