Mondeo 2,0 tdci |
Autor |
Wiadomość |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 23 Sty 2014, 21:43 Mondeo 2,0 tdci
|
|
|
Proszę o poradę w sprawie kupna auta .
Mondeo 2,0 tdci z 2009 r. , motor z koncernu PSA.
Jakie są słabe punkty tego samochodu i na co uważać ?
Czy po prostu warto pchać się w ten model ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 09:47
|
|
|
Myśle ,ze szybciej dostaniesz odpowiedz w Mondeo KLub.Osobiście miałem dwa Mondeo mk2 i mk3 .Nie było większych problemow.Eksploatacja nie jest droga.Popularne auto(handlarze to wiedzą) takze aby kupić cos sensownego trzeba cierpliwie szukać...
pzdr |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 23:51
|
|
|
jak masz już motor z psa to ja bym brał kurde ładne auto cześci jak wszędzie tylko trzeba czasem podzwonić czy np nie taniej kupimy coś z peugota no i dobre prowadzenie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 00:50
|
|
|
mk3 z 2.0 tdci to porazka jakich mało , wrtyski delphiego kosztuja majatek , regeneracja tez , dwumas drogi a siada, wymiana dwumasa = rozebranie sanek zawiechy magla itp.. niewiem jak 2009r ale podejżewam ze podobnie |
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 09:51
|
|
|
No raczej 2,0 w mk4 nie ma nic wspolnego z mk3...Kocham teksty DKZ drogi .siada.A w jakim auccie nie siada po np; 200 tys.Co pewnie lepiej kupić szmelcwagena...własnie niedawno szwagierka wydala kase na remont VW Polo ;remont głowicy(mikro peknięcia i regeneracja wtryskow )Jak myslisz tanio było?!
p.s.Kolego zakladający post ,naprawdę polecam poczytaj o tym siniku na MKP.
pzdr
p.s.Jesli kupisz auto zajechane (flotowe)to zapewne mągą wyskoczyć rzeczy ,ktore są normą np przy 200 tys realnego przebiegu. |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:04
|
|
|
Mamy w rodzinie takiego tylko z 2008 roku, kupiony 1.5 roku temu z przebiegiem pewnym! 95 tys, przy100tys trzeba bylo wymienic dwumas, tyle wytrzymuje w tym samochodzie i akumulator przy 110 tys, ale to wina conversa ze tak szybko padl. Przejechane ma juz troche ponad 130 tys i sie kompletnie nic nie dzieje, oprocz czasami szalejacego sterownika od reflektorow skretnych, jeden zez na kilkaset km nie robi problemu. Srednie spalanie wg komputera 6.8. Nie wiem jakiensa bolaczki bo nie odczuwamy ich:-)
Polecam wersje z polskorzanymi fotelami, sa mega wygodne i niebieskim wnetrzem, wyglada ladnie.
Jak masz jakies pytanie to pytaj:-) |
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:45
|
|
|
powinno byc ,ze 100 tys DKZ wytrzymał w Waszym samochodzie .W tym, to brzmi jakby we wszystkich.100 to jakis mega wczesny przypadek padnięcia DKZ zakladając ,ze 100 to przebieg realny.Długo by pisać ale DKZ wymaga odpowiedniego traktowania.Moze poprzedni wlasciciel np;strzelał ze sprzęgla,noga na sprzęgle,katowanie silnika na bardzo niskich obrotach-wysoki bieg.Bardziej podatny na awarie DKZ jest 1,8 bo 2,0 cieszy sie dobrą opinią.
Pzdr |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:56
|
|
|
W fachowej prasie motoryzacyjnej bylo napisane ze dwumas wytrzymuje 100 tys i sie sprawdzilo, jak to bylo ujete, ten typ tak ma. Z dpfem 0 problemow za to:-) |
_________________ |
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 11:16
|
|
|
Limus tutaj masz krótki tekst z MKP http://www.mondeoklubpols...Ci-czy-2-0-TDCi
Jest na tym forum sporo fachmanow i doradzą
P.S.Igraszki wybacz z fachową prasą bywa tak jak z testami ADAC.Ostatni przypadek VW Gollfa.Zafałszowali wybór bo pewnie ktos sponsoruje.Tak samo niektore artykuły moga byc podplacane aby zdołować jakąś konkurencyjną markę...Mam w najbliższym otoczeni kilka mk4 2,0 i 1,8.Najwczesniej DKZ padł koledze po ok150 tys (w 1,8 )Mial auto od nowosci.
pzdr
ps.Mondeo to przyzwoity samochod.Mialem dwa i bylem zadowolony.Sprzedalem tylko dlatego bo wozilem powietrze.Kupilem cos mniejszego.Dla tego auta żywiołem jest trasa i tam pokazuje swoje mozliwości trakcyjne. |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 25 Sty 2014, 16:58
|
|
|
Bardzo dziękuję za pomoc .
Auto nie jest dla mnie , prosił mnie o opinię ktoś bliski i stad moje pytania .
Ja jak na razie trzymam stara fofi .
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Qnik
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 32 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 103 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26 Sty 2014, 11:26
|
|
|
Ja mam Mondeo mk4 rocznik 2013 z 2.0 TDCI. Obecnie tylko ma przejechane ponad 30 tysięcy i narazie nic się nie dzieje - wiem, że to mały przebieg, więcej będę mógl powiedzieć jak będzie miał ponad 100 tys. |
_________________ Moja mk5 |
|
|
|
|
|