Przesunięty przez: szynszyl 30 Mar 2014, 21:00 |
Silnik : wymiana 1.1 na 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
Adamm [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Sie 2004, 16:09
|
|
|
No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :( ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow.
Wy moje drogie misie powiedzcie mi czy przekladka z 1.3i na 1.6 to duzo zmian czy wystarczy zmiana samego silnika ze skrzynia?? |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2004, 18:48
|
|
|
uwaga uwaga :] zgłębiłem troche temat.
jeżeli chcesz wywalićwtrysk i wsadzić gaźnik,to poprostu odkręcasz gaźniczek wtryskowy i przykręcasz normalny gaźnik i koniec :] jeszcze trzebabedzie jakośzaślepić kabelki od elektroniki podpiąćdo zaworku odcięcia paliwa w gaźniku i bedzie śmigać,nawet kolektor ssący na 99% podejdzie,może jedynie dziura w nim być troche za mała,ale pilnik da rade
ja zaniedługo z mojego 1.1 mk2 bede robił hybryde wmontuje kilka części z escorta 1.3 92 i mam w planie osiągnąć 1.3 pojemności,do tego założe głowice gla z fiesty mk1 i zapłon elektroniczny:] z fiesty:],cały wydech bedzie mk2 natomiast jeszcze nie wiem co bedzie zasilaćtego potwora w mieszanke :> |
|
|
|
|
Zawisza2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2004, 19:00
|
|
|
Adamm napisał/a: | No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :( ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow. |
Hmm, u mnie leży centralka od gazu do gaźnika z kablami. Bo ja zmieniałem z gaznikowego na wtryskowy i musialem zmienic centralke
Daj znac, to sie dogadamy! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Sie 2004, 07:07
|
|
|
WITam...
Centralka z wtrysku idealnie się nadaje do gażnikowca... wymaga tylko lekkiego tuningu... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
widelec [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sie 2004, 08:44
|
|
|
czyli co w 1.3 , 1.4 , 1.6 bylo wszystko to samo poza silnikami chodzi mi np: o polosie ?? |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sie 2004, 13:34
|
|
|
ee.1.6 miał mocniejsze półosie,skrzynie zależy,czasem 1.4 miał taką jak 1.3 czasem jak 1.6 zależnie od mocy chyba,bo były 71km i 75km |
|
|
|
|
widelec [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sie 2004, 13:46
|
|
|
czyli jak mam to slabsze 1,4 i skrzynia jest jak w 1,3 to musze przy wymianie silnika na 1,6 wymienic skrzynie,polosie i co pewnie za tym idzie cale McPersony ?? |
|
|
|
|
van81 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sie 2004, 01:45
|
|
|
Jeśli się okaże że żę masz tą skrzynke z połosiami słąbszą... no to będziesz musiał ją wymienić ...a McPersony po co ?? |
|
|
|
|
widelec [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sie 2004, 10:34
|
|
|
no nie wiem....... w Kadecie tak bylo ze jak sie zmienialo na np:1,8 to tez trzeba bylo wymienic bo polosie byly grubsze i cos tam nie pasowalo |
|
|
|
|
Lemur [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sie 2004, 11:20
|
|
|
Czy mi się zdawało, czy gdzieś na forum przeczytałem, że zmiana silnika jest bardziej opłacalna niż kapitalka? Nie mogę tego znaleźć. |
|
|
|
|
Rafał32 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sie 2004, 14:13
|
|
|
raczej tak, mój mechanik remont kapitalny silnika materiały plus robocizna podsumował na 3500, chyba za tą cenę mozna kupić cały silnik tylko pozostaje pytanie w jakim stanie? Czy aby nie gorszym? |
|
|
|
|
Adamm [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sie 2004, 18:06
|
|
|
ja juz nie raz wspomnialem mialem za 1000 zl silnik 1.4i sprowadzony z niemiec (ale go zaje...... razem z autem ktore go wiozlo) w dobrym stanie doliczyc trzeba teraz do tego wymiane paska rozrzadu i uszczelek plynow rejstracje i podniesienie ewentualnie ubezpieczenia plus montarz silnika to da nam cos ok 2000 moze 2500 a moze nawet mniej w kazdym razie golym okiem widac ze taniej |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.