Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

MK6 lub MK7 jaki silnik
Autor Wiadomość
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 17 Kwi 2014, 16:27   

Roni71 napisał/a:
szkoda że tylny zderzak do malowania


Z tym można jeździć :)
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 17 Kwi 2014, 16:47   

Ha ha ha ...wiadomo , ale nie zdzierżyłbym jak bym kupił "nowy" samochód i to nie za grosze i miałby uszkodzony zderzak..... :-) ...... Na razie właśnie przed chwilą odebrałem z warsztatu swoją MK4 po wymianie kpl sprzęgła...normalnie szok okazało się że był w aucie orginalny zestaw sprzęgła (fabryczny) 19 lat na jednym sprzęgle ha ha ha jakiś rekord , co śmieszniejsze jak wymieniałem w zeszłym roku kpl rozrząd to też był fabryczny,nie wiem jaki ma auto przebieg bo teraz jest ok 90 tysi ale czy i ile razy się przekręcił to nie wiem. U mnie fiesta miesięcznie jeździ ze 100 km max a przeważnie stoi jako rezerwa (ostatnia deska ratunku :-P ) dla Saaba. Więc ja dużo przez te lata nie na latałem a wcześniej w Italii mieszkał.
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 17 Kwi 2014, 17:37   

a może szukając sportowego autka nie ograniczać sie tylko do fiesty tylko do konkretnego egzemplarza i jego jakości, bo szukając tylko np. mk6 z danym silnikiem trafiamy na bardzo wąski target i poszukiwania raz, że kosztują, a dwa długo trwają, ja wymieniając nie wiem czy postawiłbym nadal na fiestę ... prozaicznie im nowszy egzemplarz tym wyższe oczekiwania i bardziej człek grymasi
_________________

 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 17 Kwi 2014, 19:01   

TSRules - widzisz , nie szukam sportowego auta (choć ST czy SPORT jak by się trafiło to było by miło bo czuję mieć zapas mocy pod nogą) a zadbanego z dobrym wyposażeniem i nie za słabego auta (wedle zasady -większy silnik jest mniej wysilony i nie trzeba go za mocno kręcić żeby w miarę jechał) .
Jak już wcześniej pisałem taki "maluch" jest mi potrzebny czasami na zasadzie aua rezerwowego i czasem żeby żona na zakupy nie musiała moim Saabem 95 się męczyć :) dlatego nie zależy mi na jak najmłodszym aucie za dużą kasę ale na kompromisie pomiędzy średnim wiekiem a jak najlepszym stanem+wyposażeniem+optymalnym silnikiem.
Tak jak sugerujesz zastanawiałem się nad innymi markami i wcale ich nie wykluczam ale po tylu latach jazdy mają MK4 jestem pełen podziwu że tyle czasu jeździłem nią bezproblemowo ,paliła zawsze i wszędzie w najgorsze mrozy i upały do tego Ghia full wypas czego chcieć więcej ?....no ale latka lecą (19).....buda powoli przegrywa walkę z rudą a ja lubię auta w możliwie nie nagannym stanie wizualnym o reszcie nie wspominając.
Wiadomo że Ford = dobre wyposażenie + rozsądne ceny części i samych aut + w miarę rozsądna awaryjność , inne marki, na razie nie mam specjalnie koncepcji co bo za podobną cenę można liczyć na starsze roczniki a co za tym idzie i jakość coraz słabszą.
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 17 Kwi 2014, 22:52   

bo wbrew pozorom na takie auto z doskoku mk4, mk5 są najlepsze, tanie w utrzymaniu i mało kłopotliwe, powyżej zaczyna sie elektronika i wymagania też inne, zobacz pod maską mk6 jak ciasno, tam juz sobie w nie pogrzebiesz za dużo w garażu czy na podwórku :)
_________________

 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 18 Kwi 2014, 17:15   

Jeżeli nie jesteś za bardzo zdecydowany na jaką markę postawić, chcesz małe auto z zapasem mocy to polecam audi a3 tą nowszą dostaniesz w granicach 20-25 tysięcy mają mocne i co ważne nie zawodne silniki kolega jeździ już 4 lata a w silniku jedynie wymieniał rozrząd, komfort jazdy jest w miarę (zależy jaki silnik) i bajerów nie brakuje, chyba że tym autem będzie jeździć więcej niż dwie osoby na raz to nie polecam podobnie jak w fieście mało miejsca na nogi z tyłu.
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Kwi 2014, 17:22   

Audi a3? Nie wiem jak druga generacja, ale pierwsza to 90% podzwonowe trupki :P Chyba, że 13tys to było za mało na przedliftową pierwszą generacje...
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 18 Kwi 2014, 18:27   

Audi to tak jak kolega pisze , większość na rynku to szroty sprowadzane z nabitymi przebiegami. Przy tym koszty eksploatacji audi w porównaniu z VW są sporo wyższe....myślałem też o Fordzie Fusion i Fokusie ten pierwszy ponoć do pewnego czasu był wysoko w rankingu bezawaryjności wg. ADAC ciekawe......ale to trochę taka fiesta na wyższym zawieszeniu .
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 18 Kwi 2014, 18:36   

tak o ADAC jest bardzo głośno...zwłaszcza o naciąganiu testow dla jedynie słusznej marki,Co do szmelc wagenow i ich mega bezawaryjniści to mity z lat 80.Zobacz na silniki 2.0 TDI 140 kM(mikro peknięcia głowic)1,8 TSI rozsypujące sie łancuchy rozrządu-lipny napinacz,1,4 tsi dziury w tłokach itp.Tak w latach do ok 2000 mozna bylo mowić ,ze były ok...
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 18 Kwi 2014, 18:43   

artax masz rację , VW i Mercedes już dawno stracił miano aut bezawaryjnych i w tej chwili nie ma co przepłacać kupując ich produkty. Mazda 3 to fajne auto gdyby nie fakt że za oszczędzili w pewnym momencie na zabezpieczeniu antykorozyjnym i ruda je zjada......
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 18 Kwi 2014, 20:56   

Roni71 napisał/a:
artax VW i Mercedes już dawno stracił miano aut bezawaryjnych


Chyba firma musi z czegoś się utrzymać teraz się nie robi merców które jeżdżą po milion kilometrów i przez 30 lat eksploatacji wymieniłeś tylko klocki hamulcowe i rozrząd.

Co do tych a3 to da się znaleźć nie bitą 2 generacji w cenie od 20 do tych 30tysięcy a auto na prawdę godne uwagi. A z tym utrzymaniem itp to bzdury, tak naprawdę części są w podobnych cenach niż do nowych merców lub vw , kolega ma właśnie taką i na prawdę nie narzeka w mieście mało pali na drogach szybkiego ruchu może pocisnąć dość ładnie fajne wyposażenie. Sam powiedziałeś że nie spieszy ci się z kupnem i możesz poszukać konkretnego modelu więc co za problem.
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 18 Kwi 2014, 22:46   

auta z grupy vag nigdy nie są tanie w utrzymaniu bo logika mechaników jest taka, że muszą doliczać jakieś gratisy za znaczek, nie wiem może jakaś magia jak w "TVNTurbo-będzie pan zadowolony" dla przykładu ja jade struclem na komputer koszt - 50zł, kumpel jedzie audi - 150zł i z innymi usługami jest zazwyczaj podobnie ...
_________________

 
 
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 19 Kwi 2014, 08:50   

Zobaczcie: http://olx.pl/oferta/ford...html#cc69e33be5

Może warto się zainteresować ) ?
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 19 Kwi 2014, 10:59   

FFDriver napisał/a:
Może warto się zainteresować ) ?

no wlasnie - dorzucasz 5tys. i masz MK7 w sporcie - nowsze, lepiej wyposażone, nizszy przebieg itp.
umowmy się - ST w MK6 to nie był najbardziej udany model Forda :)
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 19 Kwi 2014, 13:23   

TSRules napisał/a:
auta z grupy vag nigdy nie są tanie w utrzymaniu bo logika mechaników jest taka, że muszą doliczać jakieś gratisy za znaczek, nie wiem może jakaś magia jak w "TVNTurbo-będzie pan zadowolony" dla przykładu ja jade struclem na komputer koszt - 50zł, kumpel jedzie audi - 150zł i z innymi usługami jest zazwyczaj podobnie ...


Coś za coś, jak kogoś stać na wygodę za 20-30 kafli to myślę że 100zł różnicy mu nie robi i w nowszych autach trzeba się liczyć z tym że części jak i usługi są droższe.
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 52
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 19 Kwi 2014, 15:33   

Fajny ten białasek z linku ale jak kolega wyżej pisze , nie wiele dokładasz i masz nowszy model......tak ok 15 taka to mozna by było się zastanowić :)
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Kwi 2014, 18:18   

Ta biała sprzedawała się u nas z rok temu, z pół roku temu oglądaliśmy ją z mmbu na Pradze Płd u poprzedniego właściciela, była w kiepskim stanie, teraz nowy właściciel ją po pół roku sprzedaje, ciekawe czemu... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19 Kwi 2014, 19:58   

domniemam ,ze zapewne po mieście smoli mu z 1,5 wiadra na 100 :)Poszukaj kolego kopciucha bez DPF i będziesz się kulał w granicach ,do 6 litrow po mieście.Pisze o mk6 lub mk7 (ale ten ostatni to trudno będzie kupić w tej kasie)
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:22   

artax - już się tak nie reklamuj z dieselem :)
beny w MK7 sa tez b. ekonomiczne -gdzie Ty po miescie spalisz 6l, bena spali 8l - roznica na tyle niewielka, ze trzeba naprawdę dużych przebiegow, aby ryzykować awaryjność diesela
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19 Kwi 2014, 20:28   

juz nie muszę bo go nie mam :2xf: a dalej będę chwalił bo był rodzynkim bez dpf i dkz.Mam dwoch kolegow z Octwiami 1,8 tsi TO JEST DOPIERO AWARYJNOŚĆ.Chodzi o rozrząd .Koszt 3000 .Wadliwe napinacze łancuchow .Swoim zrobiłem ok45 tys przez 3 lata i był sam banan podczas jazdy,zero kosztow nadprogramowych.
pzdr
ps.Rozumiem ,ze Ty montowałeś lpg z przyczyn ekonomicznych bo ciągnął trochę wachy.Juz to widzę jak st pali 8 litrow po miescie przy dynamicznej jezdzie... notw
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 12:22
ambienT
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.