Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Kolektor ssący 1.8 16V
Autor Wiadomość
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15 Cze 2014, 22:06   Kolektor ssący 1.8 16V

Szukam kolektora ssącego do Forda Fiesty 1.8 16V RQC (130km) no i nie ma dlatego chciałbym zapytać w jakich innych autach był montowany taki sam kolektor?
Escort? Jaki model?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Cze 2014, 22:14   

escort xr3i, równiez 1.8 130KM, tylko oznaczenie bodajże rqb.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 15 Cze 2014, 23:53   

A 1.8 RDA, albo RKC nie pasowałyby?
http://www.ciss.pl/Pictur...ne/vline_25.pdf
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Cze 2014, 23:55   

rkc to plastik, a rda ma mniejsze kanały ssące.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 15 Cze 2014, 23:57   

Jakbyś chciał to mam kolektor z RQC: flansza, kolektor, plastikowa rura. Trzeba tylko nowe uszczelki między głowicę, a flansze i między flansze, a samym kolektorem kupić. Mam też nowe, fordowskie uszczelki pod wtryskiwacze do niego. Obudowa przepływomierza też się znajdzie i chyba nawet przepustnica. Jakbyś był zainteresowany to wal na PW.
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17 Cze 2014, 20:55   

Powiedzcie mi bo mam w kolektorze dziury od góry z wtrysków od instalacji gazowej, chciałbym je teraz przenieść na dół jeśli uda mi się te stare otwory jakoś zalepić no i właśnie jak to zalepić żeby było szczelnie?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 17 Cze 2014, 22:07   

rozwierć na śrubkę 6 i wkręć na klej
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów [MK3] Kolektor ssący w 1.8 16V - różnica między 105 a 130KM
Mafios Mechanika 3 10 Kwi 2006, 15:17
Daras84
Brak nowych postów [MK4] Kolektor ssący
maly198600 Mechanika 3 14 Lut 2011, 23:34
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Kolektor ssący - 1.1 a 1.3
lehu8 Mechanika 4 15 Gru 2006, 18:05
lehu8


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.