  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
			| 
		[MK2] Wymiana pompy mechanicznej na elektryczną | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Paragon  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 16 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Lip 2014,  22:10   [MK2] Wymiana pompy mechanicznej na elektryczną
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy ktoś montował mniej więcej taki zestaw u siebie? Chodzi o silnik 1.6   
 
 
http://allegro.pl/elektry...4306148603.html
 
 
Ewentualnie coś z pietrburga tylko jakie ciśnienie podaje mechaniczna?
 
 
Plus kolejne pytanie - zamiana gaźnika na monowtrysk. Niestety prze lewych nawrotach auto gaśnie i nie podaje paliwa. Gaźnik niby ogarnięty przez gaźnikowca bo jeździ ale jeśli problem będzie występował dalej to muszę zmienić rozwiązanie    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Lip 2014,  22:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dużo za dużo   
 
Ale ciekawe jak to wymiarowo wygląda - może do siebie zamontuje taką, heh :>
 
 
http://allegro.pl/pompa-p...4378201623.html
 
Tylko ciekawe, jak tam jest powrót paliwa rozwiązany, bo np u mnie z tego co kojarze, to mechaniczna pompa paliwa miała zapadke przy gaźniku, i jak gaźnik się zapełniał, to pompowała w kółko.
 
 
 	  | Paragon napisał/a: | 	 		  | Niestety prze lewych nawrotach auto gaśnie i nie podaje paliwa | 	  
 
 
to jest dziwne, bo przecież w gaźniku zawsze te 50-100ml wachy powinno być. Może jakiś zawór/iglica się przycina? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Paragon  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 16 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lip 2014,  10:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | vegetagt napisał/a: | 	 		  | to jest dziwne, bo przecież w gaźniku zawsze te 50-100ml wachy powinno być. Może jakiś zawór/iglica się przycina? | 	  
 
 
W maluchu ta sama sytuacja była, tylko robiło się wtedy uszczelki nieprzelewki - zaklejało się jedną dziurkę w uszczelce gaźnika, niestety tutaj nie wiem i nie widzę niczego podobnego. Ogólnie ciężki temat jest z tym, zaraz rozbiorę gaźnik jeszcze raz i pozamieniam dysze miejscami metodą prób i błędów. 
 
 
A pompa sterowana jest przekaźnikiem i ona wszystko reguluje    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |