Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Totalnie sprawne i zamulone auto
Autor Wiadomość
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 8 Sie 2014, 19:20   Totalnie sprawne i zamulone auto

Witam wszystkich..

Długo nosiłam się z rozpoczęciem tego wątku aczkolwiek sytuacja jest już na tyle patowa, że muszę szukać pomocy tutaj..

Mam fiestę mk7 z '11r z silnikiem 1.6 Econetic 95KM

Jeżdżę już prawie pół roku i powoli zaczynam bać się jeździć a już na pewno wyprzedzać.

Kilka faktów:
na hamowni wyszło 83,5KM
auto na pierwszych biegach masakrycznie wolno się rozpędza (jakbym miała z 400kg w bagażniku) przy tym potrafi delikatnie szarpnąć (co czuć jedynie pod pedałem)
dynamika objawia sie dopiero powyżej 2500 obrotów na 4-tym biegu
spalanie wynosi 7l! (co jest dla mnie porażką przy poprzedniej fieście mk6, która zrywała asfalt i paliła 4l)

Auto przeszło przez wszelkie diagnostyki, od standardowych po ids gdzie wszystko wyszło cacy. Dpf został profilaktycznie wypalony i to też nic nie zmieniło (dodam, że przebieg to 36 tys. gdzie 10 zrobiłam już ja..). Przegląd mechaniczny również przeszedł celująco.

Czy ktoś ma może jaki pomysł?

Załączam wykres z hamowni
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 8 Sie 2014, 19:56   

czy prócz diagnostyki była robiona próba, czyli jazda realna ?
wyniki nie są jakieś tragiczne, te kilka koni raczej różnicy szaleńczej nie zrobi, co do przyspieszenia to autko ma 12 sek. do setki więc nie jest to muł, ale demon tez nie
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 8 Sie 2014, 20:10   

TSRules napisał/a:
czy prócz diagnostyki była robiona próba, czyli jazda realna ?
wyniki nie są jakieś tragiczne, te kilka koni raczej różnicy szaleńczej nie zrobi, co do przyspieszenia to autko ma 12 sek. do setki więc nie jest to muł, ale demon tez nie


To nie zmienia faktu, że coś ewidentnie jest nie tak.. W tym przypadku muł to mało powiedziane, poza tym szarpanie + spalanie wskazuje wyraźnie, że coś nie gra
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 8 Sie 2014, 23:15   

TSRules napisał/a:
te kilka koni raczej różnicy szaleńczej nie zrobi
11,5KM to dla Ciebie kilka <???> Gratuluję poczucia humoru... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11 Sie 2014, 18:13   

Nikt? Nic?
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 11 Sie 2014, 20:41   

Muli, a ma taki jakby buczący dźwięk przy przyspieszaniu?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11 Sie 2014, 20:44   

Mariox003 napisał/a:
Muli, a ma taki jakby buczący dźwięk przy przyspieszaniu?


nie,brzmi idealnie :|
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 11 Sie 2014, 21:23   

Turbinę ktoś sprawdzał?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11 Sie 2014, 21:23   

Mariox003 napisał/a:
Turbinę ktoś sprawdzał?


tak, gra gitara...
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 11 Sie 2014, 23:03   

Parzych napisał/a:
11,5KM to dla Ciebie kilka <???> Gratuluję poczucia humoru... :9:


kilka (procent) w kontekście auta które ma 95 koni :-)
równie dobrze może trzymać jakiś zacisk, szersze oponki, większe fele i konie lecą w dół, myslę ze te 10-11 koni nie powodowałoby całkowitego zmulenia auta
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 11 Sie 2014, 23:47   

TSRules napisał/a:
Parzych napisał/a:
11,5KM to dla Ciebie kilka <???> Gratuluję poczucia humoru... :9:


kilka (procent) w kontekście auta które ma 95 koni :-)
12% to kilka <???> Twoje poczucie humoru coraz bardziej mnie zadziwia... :9:

Kilka to 3-9, 12 to KILKANAŚCIE...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 12 Sie 2014, 01:59   

11,5 KM mniej to dużo jak na auto, które ma 95KM zwłaszcza, że przebieg jest dość mały. Powodów zamulenia może być kilka, a spalanie może mieć z tym coś wspólnego. Strzelać niby można, ja bym strzelał w za dużą dawkę lanego paliwa. Pewnie w strzelanki bawić się nikt nie chce, a za mój strzał pewnie baty dostanę, dlatego jutro też pogadam z kolegą, który zajmuje się dieselami i podam możliwe przyczyny zamulania.
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 12 Sie 2014, 08:54   

Dzięki ogromne, naprawdę jest to kwestia bezpieczeństwa..
Dla przykładu czasem 70km/h muszę zapodać 2-kę żeby wyprzedzić.. Inaczej musiałabym albo mieć 5km prostej albo nie wyprzedzać..

[ Dodano: Wto Sie 12, 2014 08:55 ]
TSRules napisał/a:
Parzych napisał/a:
11,5KM to dla Ciebie kilka <???> Gratuluję poczucia humoru... :9:


kilka (procent) w kontekście auta które ma 95 koni :-)
równie dobrze może trzymać jakiś zacisk, szersze oponki, większe fele i konie lecą w dół, myslę ze te 10-11 koni nie powodowałoby całkowitego zmulenia auta


Nie zgodzę się z Tobą również, gdyby to było 10% to można by teorię naciągnąć..
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12 Sie 2014, 14:22   

70 kph na dwójce? W klekocie? Licznik tam musi nieźle kantować, bo to już jest zakres czerwonego pola... :9:
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Blanka28 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Gold
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 38
Dołączyła: 07 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Radzymin
Wysłany: 12 Sie 2014, 15:02   

Pufcio napisał/a:
70 kph na dwójce? W klekocie? Licznik tam musi nieźle kantować, bo to już jest zakres czerwonego pola... :9:


jesli myslisz, że nie mam tego na uwadze i mam z tego frajdę to się mylisz
_________________
Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 12 Sie 2014, 18:01   

Z tego co udało mi się dowiedzieć to powody zamulenia mogą być różne np.:
Turbina może być winna(co do niej to ona załącza się właśnie jakoś od 2500 obr/min)
Za duża dawka paliwa
Kompresja/sprężanie, tudzież brak lub zła praca w jednym z cylindrów z różnych powodów
Filtry zapchane
Zła jakość paliwa

Tyle co udało mi się dowiedzieć, choć jak mi to kolega powiedział, to ciężko wróżyć z fusów nie mając auta pod ręką
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 12 Sie 2014, 18:18   

chip byl robiony w kreatorze mocy czy gdzies indziej?

1. wroc na hamownie i popros o wgranie fabrycznej mapy - sprawdz czy problem wystepuje nadal.

jezeli tak

2. jedz na hamownie obciązeniową i sprawdz czy ten sam problem pojawia sie przy realnym obciazeniu rolki... sprawdz z ESP wlaczonym i wylaczonym (!)

3*. jak chcesz to wpadnij do Zielonki wieczorem, potwierdze Ci czy faktycznie masz problem czy nie (z objawow obstawiam ciagly tryb serwisowy), moze cos wymyslimy
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12 Sie 2014, 18:44   

Blanka28 napisał/a:
jesli myslisz, że nie mam tego na uwadze i mam z tego frajdę to się mylisz

Spokojnie dziewczyno. Nie jesteśmy tu po to, żeby się nabijać (jeśli jeszcze tego nie zauważyłaś, to ludzie tu starają się pomóc). Rozbija się o to, że przy redline to klekot już w ogóle nie przyspiesza, nie wiem więc co się musi dziać, że takie piłowanie na dwójce jest lepsze niż wrzucenie trójki.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 12 Sie 2014, 19:33   

Parzych napisał/a:
12% to kilka <???> Twoje poczucie humoru coraz bardziej mnie zadziwia... :9:

Kilka to 3-9, 12 to KILKANAŚCIE...


ojej chodziło mi w sensie że auto z taką ilością jeździłoby w miarę normalnie, równie dobrze możesz zabrać na pokład dwie osoby i auto jest niezdatne do jazdy ? nie, da się jeździć

jeśli testy nic nie wykazują to jak pisałem jest jeszcze próba, czyli realna jazda w warunkach użytkowych po za miastem na ten przykład ...

p.s na hamowni wyszło 83,5KM przy 3500obr. a fabrycznie te 95KM osiąga przy 4000obr.
Ostatnio zmieniony przez Parzych 12 Sie 2014, 23:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 12 Sie 2014, 21:45   

TSRules napisał/a:
p.s na hamowni wyszło 83,5KM przy 3500obr. a fabrycznie te 95KM osiąga przy 4000obr.
I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej :?: Nie widzisz że przy 4000rpm spadło do 70KM <???>
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Sprawne oryginalne radio
krolas7 Kupię 1 11 Lut 2018, 19:12
Peedro
Brak nowych postów dmuchawa przestala dzialac choc jest wszystko sprawne
MK3 94r 1.8D
jendrmen Elektryka 12 22 Lip 2005, 00:31
Gość
Brak nowych postów Auto Elektryka
pawel_mk3 Team Zachód 1 4 Mar 2013, 22:02
pawel_mk3
Brak nowych postów Auto gaśnie
Przy wciśniętym sprzęgle, luzie pow. 80km/h
knopix Mechanika silnika 4 17 Sty 2018, 17:46
damianisko5
Brak nowych postów Zatrzaśnięte auto
Artur Mechanika ogólna 5 10 Sty 2016, 13:49
yoyo72


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.