| Klekotanie zaworów na rozgrzanym silników | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | XR2i   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 51
 Dołączył: 11 Paź 2013
 Posty: 27
 Skąd: Racibórz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Wrz 2014,  21:47   Klekotanie zaworów na rozgrzanym silników |   
 |  
               | 
 |  
               | Posiadam fiestę xr2i 8v i gdy rozgrzeje się silnik zaczynają klekotać zawory jak w polonezie .Głowica była bo generalnym remoncie . (nowy wałek firmy FEBI a hydropopychacze z niższej półki ) silnik ogólnie chodzi bardzo dobrze wkręca się w obroty jedynym problemem jest własne te stukanie .Czy może być to wina hydropopychaczy ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2014,  11:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli masz hydro popychacze to wg mnie musi być ich wina bo jak wiemy one same pasują luzy na zaworach, chyba że była jakaś zmiana w budowie popychaczy i masz jakieś za krótkie czy coś. |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2014,  12:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze, jaki olej, i czy sprawdzałeś ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku, czy jak miałeś rozebraną głowice gniazda popychaczy nie były jajowate, na rozgrzanym silniku zdejmij pokrywe zaworów, pokręcając silnik kluczem spróbuj znależć stukające sztuki, i w koncu jakiej firmy były te popychacze. |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | XR2i   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 51
 Dołączył: 11 Paź 2013
 Posty: 27
 Skąd: Racibórz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  11:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra.Dzięki wam za odpowiedzi wsadziłem hydropopychacze ze starej głowicy i wszystko dobrze   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  11:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | patrzyłes moze czy w miejscu gdzie współpracuja z wałkiem nie mają wgłębień? jesli mają szybko zjedzą Ci nowy wałek
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | za 100 lat. dla febiego kto pakuje walek? |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  21:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pawełos666,  chciales powiedziec max 1 rok |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  22:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | no co Ty. w cvh tak nie siadaja. mimo wszystko bez wzgledu na to kto robi walki dla febiego 
 
  |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  23:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | uwierz ze zuzyte popychacze potrafia szybko zjesc nowy wałek   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2014,  06:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | wierze w cvh i wiem ze jesli jest nowy walek to kilkanascie lat to potrwa zrobilem ponad 100 tys bez awarii na cvh, padaja walki przy przebiegach 300+ 350+, nic sie nie stanie, walka Febi nie robi firma Febi. trzymaj tylko wysoki poziom oleju i lej odpowiedni olej do forda by smarowalo gore silnika juz od niskich temp. moja byla zalewana od 6 lat totalem energy 5w40, ale sa specjalne oleje do forda z nizszym cst, doslownie 50 pare jednostek, taki np ford formula f (robi firma catrol) ma najnizsze z tego co pamietam cst prawie ze wszystkich olejow na rynku (lepkosc w 40), gdyby lac cos takiego od poczatku walek wytrzymalby znacznie dluzej |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |