| 
		Wymiany części w 1.8 16V | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 natix4  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 29 Cze 2014 Posty: 1 Skąd: Polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lis 2014,  13:03   Wymiany części w 1.8 16V
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, orientuje się ktoś może ile kosztuje wymiana pompy paliwa, baku i tłumika do Fiesty mk3 1.8 16V 105KM 1992r.?
 
To jest dość rzadki model, więc zastanawiam się czy któraś z tych części będzie pasowała z innego modelu. Bak chyba na pewno, ponieważ wyczytałem, że w każdej mk3 jest 42l bak.
 
Dziękuję za pomoc    | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Lis 2014,  19:40, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lis 2014,  16:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bak od kazdej benzyny na wtrysku podejdzie, pompa, powinna byc od efi ale zwykła mono tez daje rade, tłumik bez jakis wiekszych problemów powinienes dostac | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lis 2014,  17:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a pierwsze roczniki nie miały 1 barowej pompy w mono? Gdzie zetec wymaga 2-2.7bara? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Peedro  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 36  Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3058 Skąd: Mystków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lis 2014,  18:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | noo, z mono ma bodaj 1,5bara i jako tako przy w miare spokojnej jeździe daje rade przy ziutku, ale lepiej założyć normalną z efi bo ona daje okolice 3 barów. | 
             
						
				_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 
Żaba - RIP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DemptD  		  
		 
         Moderator
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Trend 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 36  Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lis 2014,  18:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ale mk3,5 już miały okolice 3 barów - bidżej miał przecie pompe z kosiarki mk3,5 w ziutku | 
             
						
				_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 
Czerwono-czarna® | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Lis 2014,  17:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w EFI przedlift miał skośną pompę, a polift pompę prostą. | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.