  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
			| 
		[MK6]  totalny brak prądu po zwarciu | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 jedrzejb  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`03 
                  Wersja: L 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Lis 2014,  23:50   [MK6]  totalny brak prądu po zwarciu
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
 
 
Dzisiaj przy pomocy kabli rozruchowych (jeden podłączony do 0) drugi to + udało mi się wywalić główny bezpiecznik. Po przekręceniu kluczyka cisza, żadnego zegarka ani nic.
 
 
Czy te bezpieczniki znajdują się z tyłu akumulatora?czy jeszcze gdzieś indziej | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez jedrzejb 19 Lis 2014,  08:18, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lis 2014,  00:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jedrzejb napisał/a: | 	 		  | Czy te bezpieczniki znajdują się z tyłu akumulatora?czy jeszcze gdzieś indziej | 	  Szukaj za schowkiem po stronie pasażera, naprawdę w dieslu są jakieś bezpieczniki za akumulatorem    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jedrzejb  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`03 
                  Wersja: L 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lis 2014,  09:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ok znalazłem w instrukcji obsługi i dobrze myślałem.
 
 
Bezpieczniki w komorze są w TDCi pod literką C:
 
 
Komora 
 
 
 
Opis 
 
 
więc teraz muszę sprawdzić, czy oby na pewno wszystkie w komorze są sprawne potem w kabinie. I czarny scenariusz to coś się spaliło.
 
 
Dla innych siników też jest w instrukcji.
 
 
Jakaś rada gdzie szukać? 
 
 
[ Dodano: Sro Lis 19, 2014 07:33 ]
 
Wczoraj wieczorem sprawdziłem, wszystkie bezpieczniki, był spalony F30 (IGN) i F19 (światło w kabinie). Wymieniłem komputer pokładowy. I dalej nic.
 
 
Bezpieczniki pod maską wizualnie są ok, przepuszczają prąd.
 
 
Więc obstawiam, że jeden z przekaźników mógł się spalić: R3 właśnie od IGN.
 
 
 
Dzisiaj na szybko sprawdzę, czy za bezpiecznikami w komorze jest napięcie 12V czy może coś się namotało. Sprawdzę jeszcze czy ten przekaźnik jest ok. A potem jeszcze czy na bezpiecznikach jest napięcie 12V. 
 
 
Musze jeszcze sprawdzić czy oby na pewno  jest przejście pomiędzy klemą aku a resztą masy. 
 
 
[ Dodano: Czw Lis 20, 2014 07:46 ]
 
wczoraj zrobiłem kilka testów.
 
I w sumie wyszło, że na pewno jest upalony kabel (ok 10cm) pomiędzy klamrą + a skrzynką bezpieczników w komorze silnika. 
 
 
Mam nadzieję,że po wymianie auto wróci do żywych. 
 
 
[ Dodano: Pią Lis 21, 2014 21:23 ]
 
wczoraj zdiagnozowałem przyczynę. Upalił się kabel od klemów do skrzynki z bezpiecznikami pod maską. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |