Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Strupek by Krzychu
Autor Wiadomość
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 6 Paź 2012, 21:12   [MK3] Strupek by Krzychu

1. NICK:

2. IMIĘ: Krzysiek

3. MODEL: Fiesta - Strupek :P

4. WERSJA: ... unikalna ?

5. ROCZNIK: MK3 94'

6. SILNIK: zacny :)

7. OPIS AUTA:
Zakupiona w Maju 2012 od Stunt_Man-a. Stan blachy idealny jak na 18-sto letnie auto. Mechanicznie ok (po przygodzie z alternatorem i nie tylko) bez problemu robi 4000 km miesięcznie jak trzeba :) Reszta do ogarnięcia lub już ogarnięta.
WRC - Worcy, Rycy, Cescy ... i zap... że aż miło :twisted:
Dziękuję Bidżej-owi i Luki-emu za pomoc i rady podczas grzebania i napraw :piwkowanie:
Peedro też się przyczynił do powstania fajnej fiesty :)


8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- wymiana zderzaka - stary chyba się rozpadł podczas jazdy na autostradzie
- 4 dni mycia i szlifowania lakieru + poczernianie elementów + odkurzanie i woskowanie
- wymiana przednich reflektorów
- wymiana kierownicy
- 18.10.2012 - wymiana "daszków"
- 8.11.2012 - wymiana lusterka wstecznego
- 10.02.2013 - wymiana foteli na uszatki
- 29.04.2013 - wymiana szyb tylnych na zielone
- 9.2014 - zacny silnik :)
- 3.2015 - wymiana przednich bocznych szyb na zielone
- 9.05.2015 - konserwacja podwozia, naprawa progu i dziury przy podłużnicy. nowe przewody miedziane do tyłu, wyklepany pas przedni - Automirek KRK
b. mechaniczne:
- wymiana bagnetu
- wymiana alternatora
- wymiana akumulatora
- wymiana pająka - stary puścił znaki dymne :P
- wymiana klocków hamulcowych
- 8.10.2012 - wymiana regulatora napięcia
- 18.11.2012 - czyszczenie rozrusznika i wymiana regulatora napięcia na regenerowanego Boscha
- 2.02.2013 - wymiana wahaczy (sportowoniebieskie)
- 7.03.2013 - lewy tylny hamulec - wymiana szczęk i cylinderka
- 9.03.2013 - nowy pasek rozrządu i pompa wody
- 11.04.2013 - wymiana sprężynek w hamulcu tylnym
- 18.04.2013 - wymiana alternatora - bardzo dużo soli i nieco wody wystarczyło żeby zabić poprzedni altek :/
- 14.06.2013 - zrobione kompletne hamulce do tyłu: bębny, linka, szczęki, przewody, sprężynki i cylinderki. Elastyki przód i tył.
- 14.06.2013 - wymiana skrzyni na skrzynię z 1,8 wymiana sprzęgła, uszczelniaczy na półosiach i reszty drobnicy.
- 28.06.2013 - nowe kable W/N i świece - Ford
- 28.10.2013 - czujnik temp. płynu na kmputer, filtr paliwa, pompa paliwa 226 lph
- 10.10.2014 - duuużo rzeczy, skutkiem czego fiesta jest jeszcze fajniejsza :)
- 3.2015 - ogarnięte problemy z elektryką - wiązka silnikowa, cewka .... dłuuugo historia.

c. audio: bez zmian
d. inne:
-8.11.12012 - wymiana kostki H4 prawego reflektora - działa długie :)
- 15.10.2013 - założenie zapalniczki na swoje miejsce

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- Tylna klapa zostaje ... :)
- dokończenie wnętrza
b. mechaniczne:
- wydech
c. audio:
d. inne: jest tego trochę ... ale wszystko po kolei :)
Ostatnio zmieniony przez Krzychu 10 Maj 2015, 16:43, w całości zmieniany 26 razy  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 6 Paź 2012, 21:32   

no nareszcie :ok: dobrze wiedzieć że fiesta śmiga i ma sie dobrze :yes:
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 6 Paź 2012, 23:55   

Mam jedno foto z modyfikacji :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Paź 2012, 08:39   

Efekt szlifowania lakieru:



lewo - przed
prawo - po
góra - w trakcie

2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty :)
_________________
Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka :)
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 7 Paź 2012, 13:16   

Krzychu napisał/a:
2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty :)
:polbie: nie pasta tempo!! Noo ale juz niestety po zabiegu, ale dobrze to okresliłes szlifowanie lakieru:P Jezeli chcesz zachowac dobry efekt kupuj dobry wosk i woskuj!! Bo po ostrym szlifowaniu pasta tempo po pol roku, bedziesz miał matowa powierzchnie :-P

Co do wosku polecam http://showcarshine.pl/11...mikrofibra.html
jeden z trwalszych woskow, po ktorym auto zachowa swoja barwe, i bedzie ładnie lsniło! :P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Wisni@ 


Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Szymon
Wiek: 32
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 242
Skąd: Głogów
Wysłany: 7 Paź 2012, 13:20   

Collinite 476 Bardzo dobry wosk :)
A tak profecjonalnie To polerka pastami 3M Nowym system Bedzie idealna :) Czasochłonne ale warto
_________________
Czarna Zdzira By Wisni@
 
 
 
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Paź 2012, 16:59   

Efekt jest zadowalający, zdjęcie nie oddaje go w pełni. Pozbyłem się brudu, którego nie szło domyć. Większa część drobniejszych rys zniknęła. Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.
_________________
Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka :)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Paź 2012, 17:11   

Stunt_Man, Krzychu, ale to brzydkie :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 7 Paź 2012, 18:27   

Krzychu napisał/a:
Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.

no ale lepiej to zrob ;) efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! :-P i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym! ;)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Paź 2012, 19:25   

FiFa napisał/a:
Krzychu napisał/a:
Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.

no ale lepiej to zrob ;) efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! :-P i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym! ;)


W takim razie co byś polecił?
Zapomniałem dodać, że auto na koniec umyłem i nawoskowałem :P Z tym że nie wiem na ile to wytrzyma :(
Jak można zabezpieczyć lakier w taką pogodą jak obecnie ?
_________________
Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka :)
Ostatnio zmieniony przez Krzychu 7 Paź 2012, 19:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Paź 2012, 19:27   

Przyłączam się do pytania o środek na lakier :>
Bo mój różowy mat ma totalnie w dupie wszystkie woski i inne dziwactwa. Pasta tempo(+wosk na koniec) dopiero zmieniła lakier na czerwony.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Paź 2012, 12:52   

czego by nie użyć, i tak jest lepiej niż było. żur na lakierze był straszny, więc odpitolta się panowie :V:

to czego ja używam to szampon z woskiem od Turtle Wax i wosk Turtle Wax do lakierów metalizowanych - jak umyję i nawoskuję swoją siksę, to świeci się jak psu jajka i to bardzo długo.

co do tego jeździdła - ogólnie rzecz biorąc dobry trup nie jest zły :) jeździ, ale żeby było pięknie to trzeba jeszcze sporo pracy.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 8 Paź 2012, 16:46   

Kosmetykaauta.pl
Powyższe forum fanatyków udzieli każdemu wyczerpujących informacji, jak znienawidzić pielęgnację auta kosztem porządnej roboty :)
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 14 Paź 2012, 13:52   Regulator napięcia

Żeby nie było tak dobrze ... poniedziałek (8.10) zaczął się idealnie. Auto ozdobiły ptaki, zimno, mokro i przez całą drogę do pracy kontrolka akumulatora daje o sobie znać :/
Źródłem problemu okazał się regulator napięcia Magneti S..., który po 4 miesiącach i 1 dniu odmówił posłuszeństwa.
Na szczęście dało się go odkręcić krótkim śrubokrętem, bez demontażu alternatora. Przy wymianie regulatora radzę odkręcać jako pierwszą śrubę do której jest gorszy dostęp.
Mam nadzieję że Hella (choć nade in china) da radę.
_________________
Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka :)
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 14 Paź 2012, 13:56   

Da rady :) Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli :P Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas? :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 14 Paź 2012, 13:59   

trzeba było zostawić altek z 1.1 :2xf:
 
 
Krzychu 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 87
Skąd: Polska
Wysłany: 15 Paź 2012, 19:44   

Pietrekk napisał/a:
Da rady :) Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli :P Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas? :)

Tak i odpukać dość sprawnie :)
Szykuję się do wymiany wahaczy.
Stunt_Man napisał/a:
trzeba było zostawić altek z 1.1 :2xf:

Trzeba było zrobić mocowanie, które nie strzeli :2xf:
Chcesz zobaczyć co z niego zostało ?
_________________
Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka :)
Ostatnio zmieniony przez Parzych 15 Paź 2012, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 15 Paź 2012, 20:18   

Pokaż to :D
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 15 Paź 2012, 20:43   

moje mocowanie przejechało ze mną ponad rok :rotfl:
wszystko w tym krakowie zepsujecie :2xf:
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 15 Paź 2012, 20:51   

Krzychu napisał/a:
Szykuję się do wymiany wahaczy.

A co z nimi?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.