| Półośka 1.1 a 1.3 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | norbi100000   
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 27 Lut 2017
 Posty: 1
 Skąd: Ostrowiec Św.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2017,  16:35   Półośka 1.1 a 1.3 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Mam do wymiany półośkę od strony pasażera z silnikiem 1.3. Czy pasowała by od silnika 1.1 ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaszczur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 1126
 Skąd: SD (Dąbrowa G)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2017,  04:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | W tym przypadku nie ma znaczenia silnik tylko skrzynia biegów/przeguby. Prawdopodobnie będzie pasować, bo w obu silnikach były te same skrzynie. |  
				| _________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2017,  06:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | a przeguby występowały inne, wewnętrzne przeguby będą takie same, ale zewnętrzne mogą mieć inną liczbę zębów, trzeba wyjąć i policzyć ilość zębów, mogą, ale nie muszą być takie same |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2017,  10:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | a czy piasty tez sie róznily? Bo w mk2 zawsze było tak samo, a półoś była grubsza. Więc teoretycznie można było złożyć auto na jednej cienkiej i jednej grubej półosi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaszczur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 1126
 Skąd: SD (Dąbrowa G)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2017,  15:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak kupowałem przeguby do swojej MK4, to w sklepie mi wmawiano że są dwa różne przeguby zewnętrzne w zależności od wersji silnikowej. Różniły się jakimś szczegółem, teraz już nawet nie pamętam czym konkretnie. Zbiło mnie to z tropu, więc zażyczyłem sobie by zamówili oba zestawy. Jak przywieźli, to okazało że wizualnie są identyczne, pasują zamiennie, i jedyna różnica to cena. |  
				| _________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mały   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 09 Wrz 2014
 Posty: 543
 Skąd: Witkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2017,  21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | W 1.3 przegub zewnętrzny jest wiekszy bodajże ale napewno wieloklin ma większą średnicę i nie wchodzi do piasty 1.1 bo już to przerabialem jak mialem silnik rs2000 w mk3 i targalo przeguby. Kupiłem cala poloske z 1.3 i nie wlazł wieloklin w piaste a całość byla 1.1 wtedy. |  
				| _________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.