  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
			| 
		Łożysko tylnego koła MK4. | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 czarnybubu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 49  Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 2 Skąd: Żary 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Mar 2018,  23:17   Łożysko tylnego koła MK4.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam. Nie znalazłem na forum tego więc pisze...
 
Lekko mi "pływa" tylne lewe koło.     Podejrzewam oczywiście łożysko. 
 
Mam pytanie-jest walcowe,czy stożkowe?
 
 Niunia jest z 97'wiec chyba stożek...no i jest jedno,czy dwa? Wewnętrzne i zewnętrzne? 
 
Czy wobec luzu pionowego na szczycie koła ok.1 cm.wystarczy zniwelować nakrętką,czy brać się od razu za wymianę?     
 
Jest ktoś dobrze zorientowany w temacie,bądź już przebrnął przez to? 
 
Z góry dzięki.     | 
             
						
				_________________ Hello | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Mar 2018,  01:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bodajże to jest 2x stożek.
 
 
Wyjechanego łożyska nie ogarniesz poprzez dokręcanie. Przechodziłem przez to.
 
Warto sprawdzić stan czopów piast. U mnie były tak zjechane, że wymianę łożysk pod koniec kariery czopów musiałbym przeprowadzać przynajmniej raz na kwartał.
 
 
Wyrobione czopy mają też tendencję do niszczenia samych bębnów, co da się łatwo poznać po tym, że łożysko się tam wkłada, a nie wprasowuje.
 
 
Tak więc jeśli masz zmęczone czopy, to do wymiany masz wszystko, z tarczą kotwiczną włącznie (jej stan raczej nie pozwoli na bezproblemową wymianę czopu). | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 czarnybubu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 49  Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 2 Skąd: Żary 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Mar 2018,  16:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Oki. Dzięki. Po niedzieli biorę się do roboty. Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ Hello | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |