|
Fiesta mk6 blokowanie się kierownicy przy skręcie |
Autor |
Wiadomość |
tomekuca
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: Tomasz
Wiek: 25 Dołączył: 06 Lut 2021 Posty: 14 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22 Lis 2021, 20:33 Fiesta mk6 blokowanie się kierownicy przy skręcie
|
|
|
Dzień dobry, jakiś czas temu miałem problem z moją fiestą mk6 przy jeździ po łuku ze skręconą kierownicą w lewo było słychać stukanie zatrzymałem się na prakingu, ale jak ruszyłem było wszystko ok i teraz po ok dwóch miesiącach problem wrócił i pojawia się notorycznie problem polega na tym, że jak jadę skręcam delikatnie w prawo i muszę od razu skręcić w lewo to kierownica się blokuje delikatnie w pozycji 0, po czym, gdy skręcam dalej w lewo słychać takie delikatne przeskoczenie, jakby z okolicy przedniego lewego koła oraz czasem mam też wrażenie dziwnego luzu na kierownicy.
W aucie rok temu były wymieniane drążki kierownicze wszystkie gumy w wahacza oprócz tylnej belki sworznie wachaczy, a w tym roku były wymieniane odbojniki amortyzatorów łożyska amortyzatorów i poduszki amortyzatorów. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Lis 2021, 07:42
|
|
|
Nie ważne co było robione rok temu,,, pomijając możliwość zaczepianie blokady kierownicy może być luz w zasadzie wszędzie,,, od krzyżaków na kierownicy przez przekładnie do mocowania zwrotnicy gdzieś,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
tomekuca
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: Tomasz
Wiek: 25 Dołączył: 06 Lut 2021 Posty: 14 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 14 Gru 2021, 19:02
|
|
|
Dzień dobry, od czasu dodania tego postu auto działało bez problemu, aż pewnego dnia, gdy chciałem jechać do pracy po odpaleniu samochodów nie mogłem skręcić w ogóle kierownicą wyciągnąłem maglownicę z samochodu okazało się maglownicą miała pękniętą obudowę, przez którą dostawała się woda i ją zamroziło, bo auto stoi pod altaną, czyli w tej samej temperaturze co na polu zakupiłem już używaną maglownicę i oddałem do znajomej firmy na regeneraci, gdy rozmawiałem z nimi powiedzieli mi, że delikatne blokowanie się kierownicy uczucie luzów na kierownicy podczas jazdy to normalne objawy dla uszkodzonej maglownicy. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|