| 
		Maglownica 1992 RS 1800 Mk3 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Oyasu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 26  Dołączyła: 07 Gru 2021 Posty: 2 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Gru 2021,  22:58   Maglownica 1992 RS 1800 Mk3
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć wszystkim, 
 
Niestety maglownica w mojej fieście zakończyła swój żywot, a potrzebuję samochodu, węc przychodzę do Was z takim pytaniem- Czy maglownce w poszczególnych wersjach silnikowych w mk3 się różniły mędzy sobą? 
 
Czy jeśli uda mi się kupić magiel od 1,1 to mogę go zapakować do XRki? 
 
Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat, a czas ucieka :<
 
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SCHWARZ 1.4S  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 141 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2021,  00:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ona i będzie pasować od 1.1 ale z tego co kiedyś przerabiałem temat to od marca 1992 roku robili drobne zmiany w maglownicy i tym trzeba się sugerować przy wyborze. Gdyby to był temat w wersji ze wspomaganiem to istniał tylko jeden typ przekładni i jest prościej. Ale te w wersji bez wspomagania można stosować zamiennie. Po prostu ja szukałem dokładnie tego samego typu bo wiernie odwzorowuję swoją wersję. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Oyasu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 26  Dołączyła: 07 Gru 2021 Posty: 2 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2021,  17:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A czy da się rozpoznać te drobne zmiany patrząc na maglownice z zewnątrz? Albo zdejmując ją? 
 
Czy tez musiałabym szukać miesiąca produkcji fiesty w vinie. 
 
I czy te zmiany były faktycznie znaczące na tyle, ze inna maglownica (przed lub po zmianach) nie podejdzie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SCHWARZ 1.4S  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 141 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2021,  19:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zewnętrzne różnice są znikome. Maglownice najstarszego typu w MK3 czyli taką jaką mam w Fieście mają trochę inny kołnierz na wyjściu wałka kierowniczego. Ale to optyka. Maglownica niezależnie od rocznika ma tak samo rozmieszczone otwory montażowe. Tym samym nie było pod tym względem zmian konstrukcyjnych w karoserii. 
 
Na przekładni kierowniczej są wybite nr katalogowe. Jeśli chcesz szukać takiej samej względem rocznika to trzeba posługiwać się właśnie tym odczytem. 
 
Przestrzegam, że przekładnie są już wiekowe. Rzadko która będzie mieć zadowalający stan. Najrozsądniejszym krokiem była by regeneracja (o ile dana przekładnia na nią rokuje). Ale tu potrzeba naprawdę kogoś kto się na tym zna i uczciwie przeprowadzi ten zabieg. Większość ogranicza się do wymiany uszczelnień i ewentualnie przesmarowania. A trzeba tam zrobić trochę więcej by gładko i precyzyjnie działała. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Gru 2021,  17:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli masz już wyciagniętą, spróbuj przymieżyć do takiej z ka mk1. Wyglądają podobnie | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.