Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

1.0 ecoboost 140KM - rozrząd padł?
Autor Wiadomość
Ivanekk 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 15 Lip 2025
Posty: 1
Skąd: Chorzów
Wysłany: Wczoraj 15:10   1.0 ecoboost 140KM - rozrząd padł?

Cześć, kupiłem niedawno samochód, 4 dni po zakupie przestał odpalać.
Kręci do 500 obrotów, podłączyłem kostkę OBD i wyszły błędy:
Kod:
Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.121.0/401210/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBDDate: 30.07.2025 18:32:09
VIN: WF0
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 10
----------------------------
P0340 [0x0340]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
Status: Oczekująca
----------------------------
P0344 [0x0344]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit intermittent
Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent Edge Products 1080 S. Depot Dr. Ogden, UT 84404 888-360-3343 www.edgeproducts.com Ford DTC Codes 6
Status: Oczekująca
----------------------------
P0365 [0x0365]
Camshaft position (CMP) sensor B, bank 1 - circuit malfunction
Status: Oczekująca
----------------------------
P0369 [0x0369]
Camshaft position (CMP) sensor B, bank 1 - circuit intermittent
Status: Oczekująca
----------------------------
P0420 [0x0420]
Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold
Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
Status: Oczekująca
----------------------------
P00C6(00) [0x00C600]
Fuel rail pressure (FRP) - engine cranking - pressure too low
Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P0532(00) [0x053200] Archiwum (nieaktywne)
AC refrigerant pressure sensor - low input
A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Low Input
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P0340(00) [0x034000]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0010(00) [0x001000]
Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0011(00) [0x001100]
Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy


Przebieg samochodu 185 tys kilometrów, rozrząd nie był robiony, pasek mógł się pożegnać z życiem? Czy te motory są zabezpieczone przed kolizją?
https://photos.app.goo.gl/GKTEkTH6d1SmN5LY6
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK7] Ecoboost 1.0 fabryczne 140KM oraz 180KM
FFDriver Porady eksploatacyjne 67 22 Paź 2014, 15:07
mayak
Brak nowych postów Bicie na kierownicy 120km\h - 140km\h
Asimo Mechanika ogólna 4 8 Sie 2018, 18:57
gruby907
Brak nowych postów [Inny] Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM Quattro S-line 2007r
grzesiek646 Nasze auta 25 9 Kwi 2014, 01:29
grzesiek646
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Padł Aukumulator
prawdopodobnie brak ładowania i nieznany mi kabelek.
Nesor Elektryka 8 12 Lut 2009, 15:14
szynszyl
Brak nowych postów [MK3] Rozrusznik padł ?
Rowerser Elektryka silnika 5 4 Mar 2014, 12:43
Jaszczur


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.