Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
Wysłany: 19 Sie 2005, 17:00
wszystko pasi bez problemu - tyle ze 1,1 był u ciebie na jednopunkcie a ten 1,4 jest na wielopunkcie wiec dodatkowo oprócz samego przełożenia silnika (skrzyni biegów i półosi nie musisz przekładać) musisz tez przewalić kompletną instalcje elektryczną ze skrzynką bezpieczników na tą od 1,4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 19 Sie 2005, 22:43 SILNIK 1.4
HEJ
..mam silnik 1.4 w MK-3 ...ten z Eśka ma tunel powietrzny sierowany w prawo bo tam ma przepływomierz i filtr powietrza - we Fieście powietrze idzie z lewej strony - patrząc od przodu pojazdu - ale nawet bez demontarzu widocznej pompy wspomagania - bez problemu zmieścisz puszke z filtrem we właściwym miejscu ....no chyba że do widocznego dolotu dołączysz stożek- ten na pewno sie zmieści w okolicy akumulatora...
już niedługo będe miał wolną kompletną wiązke i kompa właśnie z 1.4 na pełnym wtrysku ....kompletna puszka powietrzna i przepływomierz też będzie na pozbyciu ..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.