Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:18
dym z okolic wyłączników przy kierownicy
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Lip 2005, 07:50   

WIeca tak... wszystko wskazuej iż poprostu ford dał dupy z trwałością elemętów skoro się topią od ciepłego nadmuchu... a i nie trzeba włączać wycieraczek zeby zrobić zwarcie... nawed jak przełaczyk jest w pozycji "wyłączone: to i tak tam cały czas płynie prąd...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bartboro
[Usunięty]

Wysłany: 16 Lip 2005, 07:52   

Mafios napisał/a:
chlopie daj spokoj jogurtowi :) czasami majaczy ale dobry chlopak z niego :yes:


Wiem wiem i wiedzę też ma nie małą (podlizać się zawsze warto :-P ) :D
 
 
bolek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 17:12   

Przerabiałem dokładnie to samo. Za 150 wymieniłem cały przełącznik i pomogło na 2 tygodnie. Potem zaczęło się dokładnie to samo.
A przyczyna prawdopodobnie jest banalna. Inny elektryk odłączył przewód łączący akumulator z masą samochodu (dokładniej z półką na której stoi akumulator), wyczyścił styki (rdza, że aż hej). Jak na razie pomogło i dymek przy odpalaniu znikł. Cała zabawa kosztowała mnie "dyszkę"
Ponoć problem wziął się stąd, że prąd zamiast iść na samochód kumulował się na cieniutkim kabelku i przełączniku.
 
 
bartboro
[Usunięty]

Wysłany: 9 Sie 2005, 22:53   

bolek napisał/a:
Przerabiałem dokładnie to samo. Za 150 wymieniłem cały przełącznik i pomogło na 2 tygodnie. Potem zaczęło się dokładnie to samo.
A przyczyna prawdopodobnie jest banalna. Inny elektryk odłączył przewód łączący akumulator z masą samochodu (dokładniej z półką na której stoi akumulator), wyczyścił styki (rdza, że aż hej). Jak na razie pomogło i dymek przy odpalaniu znikł. Cała zabawa kosztowała mnie "dyszkę"
Ponoć problem wziął się stąd, że prąd zamiast iść na samochód kumulował się na cieniutkim kabelku i przełączniku.


Szczerze mówiąc to trochę to bez sensu ... Jak prąd się może kumulować ew. energia ;) ale wątpie żeby słaby styk powodował, że energia się kumuluje w przełączniku. ew. Większy płynąłby prąd ze względu na większą rezystancję połączenia. Trochę mi to bajkami zalatuje :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Sie 2005, 23:08   

Nie to ma sens, - tak samo jak w lampach się robi tzw choinka albo dyskoteka, keidy z kierunkiem lub stipem zapala sie wszystko inne w lwmpie - w 99% przyczyną jest zła masa i prąd zamiast iśc po wytyczonej drodze ze względy na zły styk idzie po innych obwodach - tu może być podobnie gdyż akuter w przełaczniku zawsze płynie prąd i własnie chyba to jest masa (odpowiedzialna za zaparkowanie wycieraczek w pozycji spoczynklowej)... jeśli gdzies jest zły styk może zamiast na karoserie walić przez przełacznik... i dopiero na silniku na karoserie...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bolek
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sie 2005, 19:59   

Szczerze mówiąc to trochę to bez sensu ... Jak prąd się może kumulować ew. energia ;) ale wątpie żeby słaby styk powodował, że energia się kumuluje w przełączniku. ew. Większy płynąłby prąd ze względu na większą rezystancję połączenia. Trochę mi to bajkami zalatuje :) [/quote]

Wierz lub nie.
Dymek leciał i nie leci od czasu przeczyszczenia tego styku
 
 
michalford 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16 Wrz 2005, 13:18   

zaden prad ani energia sie tam nie kumuluje tylko po prostu to czym sa przesamrowane elementy plastikowe w przelaczniku pod wplywem ciepla roztapia sie i splywa na sciezki i wtedy zwiera. w tym wlasnie smarze sa baaardzo drobniutkie opilki ktore zwieraja, bo jak wiadomo ten smar co tam jest nie zwiera. a te opilki pochodza ze sciezek, bo jak ruszmy dzwigniami wycieraczek to sila rzeczy minimalnie sie te sciezki scieraja. a rada na to jest jedna - dobrze wyczyscic caly przelacznik w srodku i przesmarowac np. wazelina techniczna same plastikowe elementy. robilem tak juz w 4 fiestach i ZAWSZE pomoglo!
_________________
fiesta 1.1i C 1990
 
 
 
Pietrek
[Usunięty]

Wysłany: 16 Wrz 2005, 19:35   

tez mam to samo i dziala mi tylko szybkie wolne i czasow cos szczelilo i dyme dwa razy co doradzicie rozebrac i wyczyscic styki czy juz po taim zwarciu nie bedzie co ratowac??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Dym z kolumny kierownicy
FAREN Elektryka ogólna 1 5 Wrz 2014, 02:44
brewa7
Brak nowych postów 1.4 TDCi - dym przy przyspieszaniu
adam205 Silniki diesla 5 5 Lip 2019, 14:44
semimatt
Brak nowych postów Biały Dym przy uruchomieniu silnika
ohnedich Mechanika 4 26 Mar 2008, 08:10
Tommy
Brak nowych postów Fiesta mk7 1.6 tdci czarny dym przy 4 tys obrotów na postoju
astin Silniki diesla 5 29 Paź 2019, 12:58
Jaszczur


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.