Przesunięty przez: szynszyl 6 Maj 2006, 16:02 |
Silnik : diesel dymi na czarno |
Autor |
Wiadomość |
cobra1984 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Wrz 2005, 21:21
|
|
|
mi tez fiestka kopci na niebiesko czrno, wymienilem zaworowe uszczelniacze i to samo okazalo sie ze te uszczelniacze sie rozpadly na pol i nie wyciagnelismy drugiej czesci i dlatego jeszce kopcil,teraz mam go zalego rozebranego pierscienie sa oki wiec juz chyba nie powinien kopcic |
|
|
|
|
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Paź 2005, 18:15
|
|
|
Ludzie no i wracam cały czas z tym samym problemem! Przejechałem 500km no i dolałem 0,5l oleju! (bo na bagnecie było już prawie na końcuwce! Już chyba naprawde nic nie pomoże jak tylko wymiana pierscieni... a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i z tego co sie dowiedziałem to trzeba pół silnika do tej operacji rozebrac wiec myśle ze za jednym razem zabiore sie za pierscienie (myśle ze nie bedzie trzeba szlifować wału :( ) |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 9 Paź 2005, 19:59
|
|
|
picio_18 napisał/a: | Ludzie no i wracam cały czas z tym samym problemem! Przejechałem 500km no i dolałem 0,5l oleju! (bo na bagnecie było już prawie na końcuwce! Już chyba naprawde nic nie pomoże jak tylko wymiana pierscieni... a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i z tego co sie dowiedziałem to trzeba pół silnika do tej operacji rozebrac wiec myśle ze za jednym razem zabiore sie za pierscienie (myśle ze nie bedzie trzeba szlifować wału :( ) |
ktos chyba w przenosni powiedzial ze trzeba bedzie pół silnika rozebrac fakt z łancuchem jest duzo roboty ale bez przesady |
|
|
|
|
mdcs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 161 Skąd: Płock
|
Wysłany: 10 Paź 2005, 09:30
|
|
|
1l / 1000km to sporo, ale takie fiestki normalnie jeżdżą. Silnik w bardzo kiepskiej kondycji, ale moim zdaniem tu jakiś problem bardziej złożony. Zmierz kompresję na sucho i na mokro. |
_________________ było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.
jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.