Przesunięty przez: van 22 Cze 2014,  13:20		 | 
	
			Zapłon w mk2 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Jerry_20 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Paź 2005,  20:09   Zapłon w mk2
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam problem, jestem troche początkujący i mam (pewno) głupie pytanie:
 
W mojej mk2 1.6 cvh sie coś spsuło...
 
-nie może złapać niskich obrotów (poniżej 1.5tys gaśnie, trudno złapać regularne obroty, tzn raz są 1.5 tys raz 2 a raz 2.5)
 
-straciła moc
 
-chodzi jakby chciała a nie mogła
 
-dziura w granicach 4tys obrotów i w górę, ciężko go wykręcić
 
wydaje mi sie że to coś od zapłonu, ale od czego sie zabrać żeby robić to z głową a nie rozebrać wszystko niepotrzebnie? Przewody wymieniłem rok temu, świece pół, nie wydaje mi się (po odgłosie) żeby chodziła na 3 garki, pali nieźle. W co patrzeć? w rozdzielacz zapłonu? w aparat? zapłon ustawiony, na początku jak ustawiłem wszystko git, jakby się zaczął przestawiać?? sam?? przy okazji wałek nowy, popychacze nowe, głowica sprawdzona szczelna...
 
ma Ktoś pomysł?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bazyli [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Paź 2005,  20:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moja sugestia to sprawdzic na poczatek czy aparat zaplonowy sie nie obluzowal, odrazy mowie ze nie wiem jak to jest w CHV ale u mnie raz obejma pekla i mialem kosmos z zaplonem.
 
 
Nastepnie sprawdz inne swiece, to ze maja pol roku nic nie znaczy, u mnie 1 dostala przebicia po 2 tyg od wymiany. Kable tez "pozycz".
 
 
Cos mi jeszcze podpowiada zeby sprawdzic droznsc odmy....czyli tych gomowych wezy odpowietrzajacych wychodzacych z pokrywy zaworow | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Paź 2005,  21:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | CHV - tam lubi lecieć wałek rożrzadu - ściera się krzywka czy coś - tez by wypadało zerknąc jak się ma... | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przyczyn  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk2`85 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Paź 2005,  09:46   znam to..
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jezdze czyms takim... i cwiczylismy u kolegi takie akcje, u niego wyszlo na to ze modul zaplonowy padl i musielis,y wykombinowac drugi, ale oprocz tego u mnie tez yla taka opcja wymienilem rurke podcisnienia idaca do modulu kabelki, palec rozdzielacza kopulke i uszczelki po gazniczkiem ale to z innego powodu i.... jest spokoj. Powodzenia. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Paź 2005,  15:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja bym na wstępie sprawdził czy nie zablokował sie (odłączył ) elektrozaworek w gaźniku bo narazie wszystkie objawy na to wskazuja . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przyczyn  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk2`85 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Paź 2005,  20:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tu kolega ma racje sprawdz elektrozaworek. najlepiej go wykrec przytknij do masy i niech ktos ci zalaczy zaplon jak sienie ruszy to lipa a jak tak to spoko tyle ze on dziala dopiero od takiego momentu ze musi byc delikatnie wcisniety. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jerry_20 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Paź 2005,  06:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki za wszystkie rady będę się dziś ( w niedziele niestety :( ) brał patrzeć na to
 
od razu moge powiedzieć że elektrozaworek jest wporządku a i wałek cały, przynajmniej w teorii- wałek nie ma nawet 1000 km jest nowy, popychacze też więc go nie wybiły.
 
Dziś posprawdzam sobie wężyki kable jakieś inne też mam, na świece polookam na luz aparatu....
 
A taką obudowę aparatu zapłonowego jakiś palec itd idzie dostać w sklepie??
 
Ostatnio szukałem poduszki pod silnik i ... NIE MA    
 
może gdzieś na necie można takie coś kupić??
 
mam na myśli raczej nowe części | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przyczyn  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk2`85 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Paź 2005,  13:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | swiece kable i kopulke i palec mozna kupic w sklepie. polecam intercars jesli takowy masz w swoim miescie. pale c gdzies w granicach max 15 zl a kopulka ok 50. jkaby co to pisz smialo jabys mial jakis problem. moze potrebujesz ksiazke (poradnik napraw) do mk2 jakby co to mam takowa w pdf wiec moge podeslac na maila. pisz na priv. pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Paź 2005,  13:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | przyczyn napisał/a: | 	 		  | ...moze potrebujesz ksiazke (poradnik napraw) do mk2 jakby co to mam takowa w pdf wiec moge podeslac na maila. pisz na priv. pozdrawiam | 	  
 
 
Narażasz sie! Materiały powinny byc dostępne tylko dla klubowiczów!
 
http://www.fiestaklubpolska.pl/viewforum.php?f=28 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przyczyn  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk2`85 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Paź 2005,  14:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ok jelsi tak to przepraszam. a w jaki sposob nienarazajac sie nikomu moge kozystac i udostepniac materialy?? jak zostac prawowitym klubowiczem?? 
 
 
[ Dodano: Nie Paź 30, 2005 13:24 ]
 
juz wiem wszytsko przepraszam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jerry_20 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Paź 2005,  20:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               spoko spoko Panowie nie chce żeby Ktoś miał przeze mnie przechlapane    
 
 
patrzyłem i wypatrzyłem, urwał mi się gwint pod mocowaniem kopułki, więc skręciłem nakrętką ;-) no i myślałem że git (ponadto musiałem porobić z ssaniem i wymienić płyn) ale nie do końca, ustabilizowały mi się niskie obroty ale dziura została :( no cóż nie ma w życiu łatwo, mamy intercars w Bielsku    hehehe aż taka wiocha to nie jest    więc myśle że wymienie sobie kopułke (nie wygląda w środku zbyt ładnie) przewody (bo są lipne) no i palec, zobaczymy co dalej będzie....
 
mam prośbę; mógłbyś mi jakoś cyknąć fotke jak wygląda cewka w xr2? bo wydaje mi sie ze odkąd ją kupiłem jest jakaś kombinowana....
 
propo porad i członkowstwa w Waszym klubie myślę nad tym bardzo intensywnie   
 
mam książke ford fiesta-sam naprawiam ale traktuje ja jako wzór regulacyjny i rozwiązanie typowych problemów lub gdy czegoś (co sie jakoś samo rozkręciło    ) nie potrafie skręcić.
 
dzięki z góry za tą fotkę gdybyś mógł | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bazyli [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2005,  02:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ha !!! czulem ze cos z aparatem zaplonowym        
 
 
Sorki ale musialem sie podbudowac     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lehu8  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Leszek 
                  Wiek: 48  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adi08 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sty 2006,  09:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Jerry_20 napisał/a: | 	 		  
 
Ostatnio szukałem poduszki pod silnik i ... NIE MA    
 
 
mam na myśli raczej nowe części | 	  
 
 
Ja wymieniłem jakieś 6 miesięcy temu wszystkie 3 poduszki i nie było problemu z ich dostaniem !!! Jeżeli lubisz troche poszleć swoją XR-ką to polecam przy okazji wymiany "utwardzić je"!!! Wtedy wytrzymują duuuuzo dłużej i o wiele bardziej można je katować     
 
Jak będzie jakiś problem to pisz ..... pozdro | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sty 2006,  21:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               adi08 - wy to macie fajnie - w mk2 przesunęli belkę i wystarczy założyć twardsze poduchy . 
 
W mk1 trzeba zmienić główną daćtwardsze pod sankami i dołożyćdwa stabilizatory - inaczej pocisk wychodzi spod maski | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |