Polerowanie felg |
Autor |
Wiadomość |
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2005, 20:59 Polerowanie felg
|
|
|
Witam, nie wiem czy w dorym miescu umieszczam posta, szukam firmy zajmującej sie polerowaniem alusków na lustro, najlepiej z okolic małopolski lub podkarpaci, jesli kts ma takowy kontak - numer telefonu do kogos kto sie tym zajmuje i moze go polecić z czystym sumieniem, prosiłbym o wpis ,
Pozdro--> |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2005, 21:56
|
|
|
W ropczycach jest jeden bardzo dobry gośc. Ul. Zielona, nie pamiętam numeru, ale tel mam: (o17) 222 78 42
I to powinno być w dziale "Serwis/Mechanicy/Sklepy" |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13 Lis 2005, 22:09
|
|
|
Zawsze można spróbować samemu.
W sumie odciski na palcach jak kobyły, rękami ruszać nie mogę, pylica płuc i rak się zbliża ale jak kończę kolejny etap uznaję że było warto. Jeszcze troche a będzie lustereczko :mad:
po piaskowanku
po godzinach polerki
Pozdro |
|
|
|
|
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2005, 22:29
|
|
|
"Jareczek" serdeczne dzieki, własnie o kogoś z ropczyć mi chodzio, ale w poście nie chciałem sugerowa no i nie miałem zadnego kontaktu, tylko słyszałem ze wasnie tam ktoś sie tym zajmuje, napewno zadzwonie jak naszybciej serdeczne dzięki
Pozdro--> |
|
|
|
|
Kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2005, 22:35
|
|
|
coś pieknego !! w swojej mk3 tez mialem te felgi od capri ale nigdy nie znalazlem czasu ochoty badz pieniedzy aby zrobic z nich cos takiego jak u ciebie.Piękny efekt |
|
|
|
|
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Lis 2005, 19:05
|
|
|
No tak efekt polerowanych na lustro felg jest naprawe imponującym , bede sie starł chyba raczej sam to zrobic, bo tam gdzie udało mi sie zdobyc kontakt to albo robia same ranty i kosztuje to ok 300 - 400 zea a srodków felg nie robią wcale - nie podejmują sie??, lub cena całego kompletu kosztuje 600 - 700 zeta troksze wygurowan e jak na ta usuge
Pozdro--> |
|
|
|
|
Kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Lis 2005, 22:39
|
|
|
cebula napisał/a: | No tak efekt polerowanych na lustro felg jest naprawe imponującym , bede sie starł chyba raczej sam to zrobic, bo tam gdzie udało mi sie zdobyc kontakt to albo robia same ranty i kosztuje to ok 300 - 400 zea a srodków felg nie robią wcale - nie podejmują sie??, lub cena całego kompletu kosztuje 600 - 700 zeta troksze wygurowan e jak na ta usuge
Pozdro--> |
bo polerowanie rantow to banał ;D
sam mozesz to zrobic,sciagasz opone lub tez nie,samochod dajesz na 2 dobre lewarki +ewentualne zabezpieczenia (przod samochodu)
odpalasz silnik,wrzucasz bieg i kolo sie kreci,robisz odpowiedni klocek z odpowiednim papierem na nim i samo sie robi ty tylko przykladasz |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15 Lis 2005, 23:09
|
|
|
A po co 2? Wystarczy 1.
Zapinasz piątkę, odpalasz i jazda! (tylko trzeba na wnęki uważać, żeby palców nie pourywało, parę razy machnęło mi całą ręką, takie uroki 'profesjonalnych' metod) |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 09:01
|
|
|
Ty się dobrze czujesz? Piątke wrzucić ! Na pierwszym biegu najbezpieczniej i dokładniej... A na piątym biegu to łapy Ci pourywa i na tym się skończy. |
|
|
|
|
Kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 13:24
|
|
|
Wojtass napisał/a: | A po co 2? Wystarczy 1.
Zapinasz piątkę, odpalasz i jazda! (tylko trzeba na wnęki uważać, żeby palców nie pourywało, parę razy machnęło mi całą ręką, takie uroki 'profesjonalnych' metod) |
5ty bieg ?:)
wrzuca sie jedynke lub 2jke maxymalnie ;D |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 15:27
|
|
|
Na jedynce owszem można, ale będzie to trwało jakieś 8x dłużej (V na jedynce ok 5km/h, na piątce 40km/h)
Ja preferuję tą drugą opcję, ale nikomu oficjalnie nie polecam, jeszcze na mnie bedzie |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 16:19
|
|
|
Wojtass napisał/a: | Na jedynce owszem można, ale będzie to trwało jakieś 8x dłużej (V na jedynce ok 5km/h, na piątce 40km/h)
Ja preferuję tą drugą opcję, ale nikomu oficjalnie nie polecam, jeszcze na mnie bedzie |
kozak jesteś ? ja tam wole bezpieczne prędkości przy takiej robocie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 19:50
|
|
|
Wojtas na 5 biegu będzie więcej niż 40km/h.... ty chyba niewyobrażasz co by się stało gdyby np papier ścierny wkręcił by się w obręcze felgi... palce to na miejscu masz połamane! Mówie poważnie wrzucić jedynke i spokojnie polerować. Ja swoje ranty polerowałem ręcznie i wsumie zajeło mi to ponad 30 godzin i jeszcze niebyło to coś specjalnego, było bardzo dobrze, ale nie super. A z tego co mi kumpel opowiadał to jak wrzuci się jedynyneczne to rant na lustro jest spolerowany w 30minut. Czyli 2 godzinki i masz lusterko. A kto mówi tu że tuning to szybka sprawa! Lepiej dłużej, dokładniej i napewno z efektu będziemy zadowoleni.
A teraz jakieś info zapodam co i jak:
Koniecznie musi to być papier ścierny wodny, powiedzmy zaczynamy od 600 to na sam początek aby zdrapać farbę, potem 1000 żeby z grupsza ściągnąć rysy, potem możemy przejśc na 1500, a potem 2000.... i aż dojśc do 0 rysek, na sam koniec bierzemy paste polerską (Ale taką do ręcznego ścierania, bo jak weźmiecie G3, to się zajebiecie a niespolerujecie i rozprowadzacie po całym rancie czekacie aż lekko przeschnie i ścieracie szmateczką, tą czynność będzie trzeba powtórzyć kilkakrotnie i jest lusterko.
Co do kwoty jaką potrzebujecie to:
papiery: 10zł
pasta polerska mini tubka, 3 razy większa od kleju po super glu to wydatek: 4zł
2 piwka: 5-6zł
zużyte paliwo: to zależnie.... ale naprawde mało bo przecierz oporu praktycznie żadnego niema.
No i wiadomo koniecznie lewarek będzie potrzebny aby podnieść na czymś samochód.
Czas na to wszystko to jakieś 4 godzinki: gdyż koła tylnie będzie trzeba po spolerowaniu przednich zamienić miejscami Spolerowanie jakieś 2-3 godzinki i sama dokładna poleracja pastą polerską zajmnie jakieś 30minut
No i najważniejsze, zawsze po myciu autka, wypadało by przypolerować (ale tym razem tylko jedną warstwą samą pastą polerską) czyli mniej więcej raz na 2 tygodnie, aby ranty nieześniedziały. Myśle że to na tyle jak jakieś niejasności to pisać |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16 Lis 2005, 21:04
|
|
|
Prędkościomierz na piątce na wolnych obrotach pokazywał mi 40km/h, nawet troszke mniej. O przekłamaniach należy zapomnieć bo to za małą prędkośc na jakieś odchylenia.
Niestety moje kółka wymagały 'wydajnego' sposobu polerki, były piaskowane zbyt grubym ścierniwem i wżery były konkretne. Co do papieru to musiałem zaczynać od 200-tki. Ogólnie przewalona u mnie sprawa, ale uparłem sie i jakoś powoli daję radę, ranty we wszystkich już ładnie błyszczą, najgorzej ze środkami bo tam już wiele możłiwości ułatwień nie ma.
Pozdro |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Lis 2005, 15:01
|
|
|
Piesek napisał/a: | Wojtas na 5 biegu będzie więcej niż 40km/h.... ty chyba niewyobrażasz co by się stało gdyby np papier ścierny wkręcił by się w obręcze felgi... palce to na miejscu masz połamane! Mówie poważnie wrzucić jedynke i spokojnie polerować. Ja swoje ranty polerowałem ręcznie i wsumie zajeło mi to ponad 30 godzin i jeszcze niebyło to coś specjalnego, było bardzo dobrze, ale nie super. A z tego co mi kumpel opowiadał to jak wrzuci się jedynyneczne to rant na lustro jest spolerowany w 30minut. Czyli 2 godzinki i masz lusterko. A kto mówi tu że tuning to szybka sprawa! Lepiej dłużej, dokładniej i napewno z efektu będziemy zadowoleni.
A teraz jakieś info zapodam co i jak:
Koniecznie musi to być papier ścierny wodny, powiedzmy zaczynamy od 600 to na sam początek aby zdrapać farbę, potem 1000 żeby z grupsza ściągnąć rysy, potem możemy przejśc na 1500, a potem 2000.... i aż dojśc do 0 rysek, na sam koniec bierzemy paste polerską (Ale taką do ręcznego ścierania, bo jak weźmiecie G3, to się zajebiecie a niespolerujecie i rozprowadzacie po całym rancie czekacie aż lekko przeschnie i ścieracie szmateczką, tą czynność będzie trzeba powtórzyć kilkakrotnie i jest lusterko.
Co do kwoty jaką potrzebujecie to:
papiery: 10zł
pasta polerska mini tubka, 3 razy większa od kleju po super glu to wydatek: 4zł
2 piwka: 5-6zł
zużyte paliwo: to zależnie.... ale naprawde mało bo przecierz oporu praktycznie żadnego niema.
No i wiadomo koniecznie lewarek będzie potrzebny aby podnieść na czymś samochód.
Czas na to wszystko to jakieś 4 godzinki: gdyż koła tylnie będzie trzeba po spolerowaniu przednich zamienić miejscami Spolerowanie jakieś 2-3 godzinki i sama dokładna poleracja pastą polerską zajmnie jakieś 30minut
No i najważniejsze, zawsze po myciu autka, wypadało by przypolerować (ale tym razem tylko jedną warstwą samą pastą polerską) czyli mniej więcej raz na 2 tygodnie, aby ranty nieześniedziały. Myśle że to na tyle jak jakieś niejasności to pisać |
mozesz wrzucci zdjecia tych felg??? bo zainteresowałes mnie tym co napisałes... chciałem sprzedac swoje 15 ale moze je sobie spoleruje |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Lis 2005, 19:50
|
|
|
ja akurat ręcznie swoje polerowałem ale fotki mogę zapodać:
1. Tak wyglądałem po 6godzinach polerowania już konkretnie wykończnony....;)
2. A tak wygląda ranik po poleracji (wiem rewelacji niema, powiem szceże że już mi się niechcialo machać...)
3. A tak się prezentują na moim aucie, sorki prezentowały bo sprzedałem je... i teraz obkuta w nie jest fiesta mk2 :
Niestety i niepokaże fotki jak zawsze niechce się już wrzucić... limity pierdzielone... |
|
|
|
|
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lis 2005, 22:28
|
|
|
Dzieki, za te rady - nie wiem czy sa one serio z tym ze zapinasz 5 - tke , przykłądasz papier i poleruje sie samo, hehe moze, jak dla mnei to desperacki pomysł, wiec postanowiem wziaśc sie sam za polerowanie moich Ats - ów, RECZNIE, lub gdzie sie da - wiertarka z odpowiednia tarcza - jak skoncze napewno powklejam foty
Pozdro--> |
|
|
|
|
Intruder [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Gru 2005, 18:29
|
|
|
Mam pytanko... Czy każdą aluminiową felgę można polerować ??? Ja mam Borbety na swojej Fiescie i zastanawiałem się czy też mogę je spokerować. Przez zimę bym się akurat z nimi uporał. |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 3 Gru 2005, 20:07
|
|
|
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 8:10 pm ]
cebula napisał/a: | Witam , wzioem sie za za polerownaie swoich felg Ats 7x13 i spoko wszystko ładnie piknie tylko mam maianowice jedne mały proble, a chodiz o to ze koncówka filcowa mi strasznie rysuje = zmianiał i dalje ejst to samo a dowiedzialem sie ze inni macherzy nie poleruja filcem tylko jakimś innym płótnem i jaka pasta - bo powstaja mi takie małe minimalne ryski , wiec jesli ktos to robił i udało mu sie poradzić z tym probleme niech sie podzieli wiedza i napoisze jakiej pasty uzywał i jakiego materiału, pozdro
p.s. wkleje wkrótce foty swoich wypolerownyhc felg - w polerce wygladaja obłednie!!! |
poniewaz temat uważam za dubel poprzedniego cebuli łącze je! |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
cebula [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Gru 2005, 23:47
|
|
|
Spoko połacznie tematów jets ok, czekam na jakies wskazówki , pozdro |
|
|
|
|
|