Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:46 |
Chcę być piękna i szybka! |
Autor |
Wiadomość |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 2 Maj 2006, 19:16 Chcę być piękna i szybka!
|
|
|
Nastał czas wytężonej pracy. Najpierw blacha.
WERYFIKACJA.
Przy okazji przymiarka rozpórki OMP - trzeba przerobić bo z Puga 309.
AKCJA
Był potrzebny rozpierak aby trochę naciągnąć tył po kolizji poprzedniego właściciela
Malutkie dziurki w podłodze- wina nieszczelnych uszczelek drzwi. Zaspawane, oczyszczone i pomalowane.
W oczekiwaniu na lakierowanie
Karoseria jest sztywna ( test podnośnika - drzwi zamykają się same ! )
Nakładki prawdopodobnie będą w kolorze nadwozia.
Środek będzie jak nowy - komponenty są i dawca również.
Fotele Recaro
Silnik oprócz głowicy jest gotowy ( czekam na dużą ilość "gratów" z GB ).
Skrzynia biegów ze szperą LSD też jest. 8xalu 6x13 RS , 4szt. muszę zrobić na połysk.
Jak dobrze pójdzie do końca maja będzie gotowa
CDN.... |
Ostatnio zmieniony przez Laskosz 2 Maj 2006, 20:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 11:17
|
|
|
A po następnej zimie znowu wylonduje w lakierni . niestety taki już los spawanych samochodów że po zimie zawsze coś gdzieś wychodzi . Ale brawo za wytrwałość . I czekamy aż sie ujawinisz ze swoim pięknym wynalazkiem . |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 11:21
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Jak dobrze pójdzie do końca maja będzie gotowa |
3mam kciuki może jakiś zlot jeszcze zaliczysz |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 12:04
|
|
|
Trochę uściślę. Lakier poza małymi poprawkami ( na p. klapie, błotniku i tylnym pasie )oryginalny. Częściowa blacharka - nadkole zew. prawe, fragmenty podłogi była robiona 5 lat temu, konserwacja też.
Dioda - myślę, że po następnych 5 zimach auto będzie wyglądać tak samo jak po tym remoncie.
Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 21:14
|
|
|
a ile km robisz dziennie ?? swoja XR i czy jeździ zima po drogach publicznych ?? |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 21:27
|
|
|
Stoi pod chmurką, jeździ codziennie po drogach publicznych i trochę prywatnych. Kilometrów od blacharki zrobiła ok. 25tkm ( i dużo i mało ) to nie jest auto na długie jazdy tylko lokalne -za twardo i za głośno! Ten stan się zmieni Xr dostanie zadaszony kąt ale zimą musi jeździć. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 21:58
|
|
|
ja robie ok 100 km dziennie może dlatego ruda atakuje z taka siła . |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 20:37
|
|
|
Długo oczekiwane fanty nadeszły. Na zdjęciu tylko część z wielu.
Teraz "rzeźba" głowicy, polerowanie pokrywy, poskładanie i silnik gotowy.
Hamulce powinny być brzytwa na tych przewodach i klockach EBC.
Kolektor Ashley kupowałem używany na Ebay, na zdjęciach wyglądał na skorodowany w rzeczywistości rury i reszta są jak nowe.
Auto jutro pomalowane i do składania.
Oczywiście CDN. |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 21:35
|
|
|
2 webery kolktor rurowy eeeee no miodzio składaj do kupy dokładnie i dawaj fotki miło patrzeć jak rodzi sie kolejna mk2
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15 Maj 2006, 23:37
|
|
|
ten kolektor to orginał?? bo wyglad ami na samorubke.... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 16 Maj 2006, 10:08
|
|
|
Oryginalny Ashley. Ładnie by wyglądał z polerowanej nierdzewki ale wtedy auto by było na wystawę. Po zataśmowaniu i tak nie będzie widać rur. Najważniejsze, że nie jest skorodowany. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Maj 2006, 10:31
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. |
Jak bedziesz sie wybierał do kielc to daj mi znać, bardzo chetnie Cie poznam osobiście oraz zobacze twoje dzieło.
Widze że autko rozebrane do rosołu
mam pytanie co to za LSD bedzie?? z Escorta Turbo?? Jesli tak to czy chcesz całąskrzynie wsadzać czy przekłądać szpere??
I czy nie masz może 2 kompletów przewodów hamulcowych w oplocie?? 8) Sorki za OT |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 16 Maj 2006, 20:30
|
|
|
PUMA napisał/a: | xr2fun napisał/a: | Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. |
Jak bedziesz sie wybierał do kielc to daj mi znać, bardzo chetnie Cie poznam osobiście oraz zobacze twoje dzieło.
Widze że autko rozebrane do rosołu
mam pytanie co to za LSD bedzie?? z Escorta Turbo?? Jesli tak to czy chcesz całąskrzynie wsadzać czy przekłądać szpere??
I czy nie masz może 2 kompletów przewodów hamulcowych w oplocie?? 8) Sorki za OT |
Na pewno dam znać ale czy w lipcu tego nie wiem na pewno.
LSD jest z Escorta cała skrzynia, szkoda koszty robić.
Niestety nie mam i nie wiem czy pasują do następnych generacji. Kupiłem dedykowane do Xr2 Mk2. Ogólnie z przewodami jest krucho ( mówię o małych pieniądzach ) bo jest wielu chętnych. Dla orientacji za te na zdjęciu zapłaciłem 19 funtów z przesyłką - myślę, że niewiele za taki sprzęt.
P.S.
Auto już pomalowane, pojutrze jedzie do składania |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Maj 2006, 20:36
|
|
|
Jeśli dobrze zrozumiałem wkąłdasz całąskrzynie z ERST?? ona ma dłuższy dyferencjał 3,82:1 chyba że dopadłeś z wersji S1 bo tam ponoć sie zdażały jakieś 4,26:1 (czy coś takeigo - nie pamietam dokładnie). |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 16 Maj 2006, 20:40
|
|
|
Właśnie mam ten krótki z czego się niezmiernie cieszę. Kto wie o co chodzi wyciągnie wnioski. Mam jeszcze skrzynię "5" z 1,1 i tam też jest krótkie przełożenie ale czy może wytrzymać przeszło 100% mocy na kołach tego niestety nie wiem. |
|
|
|
|
noxx
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19 Maj 2006, 10:23
|
|
|
jak można wiedzieć to co poza gaźniczkami i obrobioną głowića i wydechem będzie w samym silniku ?? i jakie jakźniczki dellorto dhla , webery DCOE?? 40'? a może 45'??:> |
_________________ www.mrcleaner.pl
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 19 Maj 2006, 10:54
|
|
|
Całkowity remont silnika - nowe panewki, tłoki, wałek Kent 22, aparat zapłonowy etc. gaźniki Mikuni Solex 40 na kolektorze Bilas i tej samej firmy obudowa filtra. Elektryczna pompa paliwa FACET, regulator ciśnienia Solex albo King ( jeszcze nie wiem, który ) Do zawieszenia doszły sprężyny progresywne SPAX.
Auto już pomalowane jedzie do składania - fotki niebawem. |
|
|
|
|
noxx
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19 Maj 2006, 23:27
|
|
|
hmmm solexy niemają powrotu paliwa czasem ?? bo wtedy regulator niepotrzebny
a co do pompy to mam pytanie bo sam bym taką potrzebował daj znać jeżeli jeszcze ci jej niewysłali czy szukasz kompana do przesyłki |
_________________ www.mrcleaner.pl
|
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 1 Cze 2006, 21:53
|
|
|
Dzisiaj wyjechałem. Auto praktycznie w 99% poskładane ( brakuje parę stylistycznych dociągnięć ). Chciałem zrobić fotki ale pogoda nie taka jak trzeba. Myślę, że do poniedziałku mi się uda je umieścić.
Jedynie "serce" czeka na transplantację, do lata powinno być wszczepione!
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 20:40 ]
Pogoda zrobiła się odpowiednia i mogę wrzucić parę zdjęć.
Kierownica MOMO F1 Benneton
Fotele na razie bez pasów szelkowych ( do normalnej jazdy lepsze są seryjne )
Niestety przednie białe kierunkowskazy nie dojechały z GB.
Brakuje jeszcze czerwonego paska z boku i emblematu
Trzeba wkleić w zderzaki czerwony klin.
I na koniec została transplantacja silnika, zawieszenia i paru innych rzeczy, których nie widać.
Ładna to chyba już jest a na pewno będzie szybka!
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 20:53 ]
Ciąg dalszy nastąpi niebawem |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 10:14
|
|
|
Wszystko ładnie i pięknie, ale kiera jest chyba zabardzo kolorowa... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
|