Hamulce z escorta rs |
Autor |
Wiadomość |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 20:39 Hamulce z escorta rs
|
|
|
mam pytanie czy będą pasować zaciski, klocki i tarcze z escorta rs-a do fiesty ??
i czy obejdzie sie bez zadnych "adapterów" do tego... ??
chodzi oczywiscie o przód.
i ucieszyłbym sie gdyby mi ktoś powiedział jaką mają średnicę i o ile sa wieksze od xrkowatych (o ile sa) |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 22:27
|
|
|
Gebal poszukaj to juz tyyyyle razy było
Gienek napisał o hamulcach z Rsa całą pracę magisterską |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 23:08
|
|
|
Pasuja tylko nie założyszysz mniejeszych kół niż 14". |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 23:15
|
|
|
RS ma 260mm, XRka 243mm. |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 07:48
|
|
|
wlasnie wyszukało mi tylko temat gienka jak szukałem, ktorego calego nigdy nie mam czasu przeczytać.
dzieki chlopaki
a co do kol to zimowki mam 14 nawet wiec nie ma problemu
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 07:10 ]
ej przeczytałem cały post gienka, i nie znalazłem tego czy mozna zdjąć stare tarcze i włożyć nowe od rsa. znalazlem caly wątek zmiany hamulcow ale nic o w/w. |
|
|
|
|
marcel20
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2004 Posty: 215 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 08:56
|
|
|
Cytat: | [ Dodano: Wto Cze 13, 2006 07:10 ]
ej przeczytałem cały post gienka, i nie znalazłem tego czy mozna zdjąć stare tarcze i włożyć nowe od rsa. znalazlem caly wątek zmiany hamulcow ale nic o w/w.
|
Zabardzo cie nieczaje chcesz tarcze zmieniać bez zacisków hmm...???
Wszystko pasuje i przód i tył bez żadnych adapterów. Kupujesz, ściagasz stare,
zakładasz nowe od rs'a, odpowietrzasz i cała filozofia.
Jedynym "mankamentem" jest to co napisał PUMA.
I cała filozofia. :?
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 09:03 ]
Pisz do PUMY-> on zakłada pakiet rs2000 komplet.
A najlepiej najpierw policz sobie ile to cie wyniesie
i czy warto d zwykłej xr'y ładować coś takiego
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 09:09 ]
maerik napisał/a: | RS ma 260mm, XRka 243mm. |
A cosworth 280 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 09:31
|
|
|
a sierra xr4i 2,9 v6 ma tarcze 273mm
beneralnie Gebal bedą pasowac tylko potzrebujesz jażma, zaciski od RS2000. ale do zwykłej xr2i nie ma sensu. szkoda pieniedzy. No chyba że nadal planujesz Turbo to w tedy jak najbardziej jest to uzasadnione. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 09:35
|
|
|
PUMA napisał/a: | a sierra xr4i 2,9 v6 ma tarcze 273mm
beneralnie Gebal bedą pasowac tylko potzrebujesz jażma, zaciski od RS2000. ale do zwykłej xr2i nie ma sensu. szkoda pieniedzy. No chyba że nadal planujesz Turbo to w tedy jak najbardziej jest to uzasadnione. |
wlasciwie to juz nie planuje tylko szukam zdrowej t3.
cala reszta zkompletowana.
a co do hamulców to byly takie same w rs turbo (escorcie) i rs2000 ?? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 09:50
|
|
|
nie choć z przodu Escort RS Turbo też miało 260mm ale nie jestem przekonany czy to jest to samo. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:02
|
|
|
PUMA napisał/a: | do zwykłej xr2i nie ma sensu. szkoda pieniedzy. No chyba że nadal planujesz Turbo to w tedy jak najbardziej jest to uzasadnione. |
Nie bardzo rozumiem. :-( |
_________________
|
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:13
|
|
|
do xrki 105 koni hamulce z wersji 130 konnej w zupełności wystarczają,
ba, sa super wydajne. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:21
|
|
|
Paszczak napisał/a: | PUMA napisał/a: | do zwykłej xr2i nie ma sensu. szkoda pieniedzy. No chyba że nadal planujesz Turbo to w tedy jak najbardziej jest to uzasadnione. |
Nie bardzo rozumiem. :-( |
czego nie rozumiesz??;> przecież xr2i ma dobre hamulce i ja nie widze sensu na zwiekszanie ich do 104KM. Ale kolega zamierza uturbić silnik wiec w tedy już mu sie przydadzą.
Gebel każda xr2i ma takie same Hamulce to samo sie tyczy RS1800/RST zawsze jest tarcza 240mm. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:33
|
|
|
PUMA chodzi mi o to ze w wersji 130 konnej wystepowały te same co w wersji 105 konnej.
i jeśli wystarczaja dla 130 koni, to tym bardziej dla 105
239mm jeśli chodzi o dokładność ;p |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:35
|
|
|
Według mnie xr-ka jest juz na tyle szybkim autem że wzmacnianie w niej hamulców ma taki sam sens jak w RS-turbo. |
_________________
|
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:37
|
|
|
czyli jakbyś stuningował forda mustanga do 1000 koni to tez byś zostawił seryjne hamulce bo seryjnie miał 300km ? i dobre hamulce ?? |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:40
|
|
|
Gebal napisał/a: | czyli jakbyś stuningował forda mustanga do 1000 koni to tez byś zostawił seryjne hamulce bo seryjnie miał 300km ? i dobre hamulce ?? |
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi o to że jaknajbardziej jestem za lepszymi hamulcami nawet w zwykłej xr2i. |
_________________
|
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:45
|
|
|
ok sorki ;]
aha i puma nie bardzo się orientuje co to jażmo
cala belke trzeba miec czy wystarczą tarcze klocki i zaciski ? |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:47
|
|
|
A tak na marginesie jaka jest prędkość max. seryjnej xr-ki i rs-turbo?? |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 10:52
|
|
|
Paszczak napisał/a: | A tak na marginesie jaka jest prędkość max. seryjnej xr-ki i rs-turbo?? |
xr2i 1,6 8v jakieś 190km/h realne a RST to katalogowo 212km/h ja jechałem 220km/h |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 15:06
|
|
|
a ja rozkulałem S-ke na gratach z rs1800 do ... na gazie
|
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|