  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
		Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:15		 | 
	
			Szarpie na wolnych obrotach | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 c9 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lip 2006,  10:45   Szarpie na wolnych obrotach
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Mam taki problem, niedawno wymieniałem silnik i po włożeniu "nowego" odpalał i gasł praktycznie odrazu.
 
Oddałem do elektryka, ten wymienił jakiś czujnik (niepamiętam jaki) i przepływomierz. No i niby wszystko
 
OK, odpala i pracuje, elegancko wchodzi na obroty (na biegu jałowym). Ale jak zabrałem samochód i pojechałem do domu to w drodze po jakimś czasie jazdy (dodam że mam problem z chłodzeniem tzn. przewody przeciekały i dopuki niewymieniłem ich wlewałem wode zamiast płynu) zaczeły się problemy np. z ruszaniem z pod swiateł.
 
Wrzucam jedynke dodaje gazu a ona zaczyna się krztusić i szarpać, tak samo na dwujce. Potem już coraz lepiej, jak zmieniam z trujki na czwurke i dalej to niby jest dobrze. Mówię "niby" bo jak chciałem przyspierzyć bardziej agresywnie to po wciśnięciu gazu przez chwile praktycznie nic się niedziało, potem po jakichś 4-5s
 
dostawał kopa.
 
NO trochę się rozpisałem ale chciałem jak najdokładnie opisać problem     
 
 
Z góry dziękuje za odp. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mulon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2006,  21:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam mam dokladnie to samo i nie wiem o co chodzi na 2 biegu jak mu dam mocno gazu to po paru sekundach gwaltownie przyspiesza!! :( moze komus udalo sie to naprawic filtry dobre i sonda tez | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2006,  08:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               c9, dowiedz sie co zmieniał ten elektryk
 
mulon, wyczysc cpp | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 c9 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2006,  09:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z elektrykiem się pokłuciłem i powiedziałem że mu niezapłace, pacjent niebył w stanie mi nawet powiedzieć co dokładnie robił. Coś tam bełkotał o wymianie przepływomierza i wyczyszczeniu krokowca. Muwił że się czepiam bo jak odpalał samochód to przez 2 godziny silnik chodził i nic się niedziało, ale nieraczył k***a się nim przejechać pomimo tego że te objawy powstają tylko przy jeździe a nie podczas postoju.
 
Generalnie po wymianie silnika został wymieniony przepływomież, cewka zapłonowa, świece (Motorcraft Platinium), przewody chłodzenia i jeżeli wieżyć temu "elektrykowi" (co to niby 10 lat zajmuje się fordami) krokowiec jest po regeneracji i jakaś wtyczka od czujnika temperatury. 
 
 
P.S.
 
Przedwczoraj zabrałem samochód oczywiście nic się niezmieniło, w drodze zachowywał się identycznie jak wcześniej, pojechałem odrazu do innego warsztatu no i tam go zgasiłem a po chwili niechciał się wogule odpalić. ... i tyle.
 
Straciłem już wszelką nadzieje  :( | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mulon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2006,  12:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zrobilem tak jak mowiles poprawilem instalacje w cpp bo byla rozsypana przeczyscilem go tak samo krokowca i dalej jak mu nacisne mocno gazu to wolno sie wkreca na obroty :(  a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas ! | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2006,  12:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bo pompka cały czas chodzi.. na poczatku słuchać jak robi ciśnienie a potem je utrzymuje i jej juz nie słychać. chyba że jestem jakiś nietejszy he he.. 
 
 
nie jestem specem od fiest 1.1i ale rónie dobrze to może byc zamulony wtrysk. swego czasu kupowałem płyny - diodatki do benzyny i powiem że była cholerna różnica. 
 
 
p.s. mam takie tylko klikac trzeba pod mó opis. he he     | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mulon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2006,  15:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pozniej zobacze co z wtryskiem :/  a tak w ogole chcialbym sprawdzic komputer czy wszystko ok  bo ida dwie specjalne wtyczki  pod ktore trzeba podlaczyc kompa ale nie wiem jak a w salonie nie bede placi // moze zna ktos metode zeby jakos na zarowke zobaczyc  i ilosc migniec bedzie oznaczalo dany blad . | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 c9 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Sie 2006,  15:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie prawdopodobnie cały problem leży właśnie w pompie paliwa, wymienie to zobacze 
 
 
[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:18 ]
 
 	  | mulon napisał/a: | 	 		  | a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas ! | 	  
 
 
Sprawdź ciśnienie jakie wytwarza pompka, u mnie ma być 300 kPa a jest 200 i podobie w tym leży cały problem.  :-/ 
 
Jutro wymienie pompke to będę wiedział 
 
 
[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:20 ]
 
W 1.1i ma być od 2,4 do 3,8 | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
 
    | Podobne Tematy | 
  
 
  | Temat | 
  Autor | 
  Forum | 
  Odpowiedzi | 
  Ostatni post | 
  
 
    | 
  Przyklejony:  [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
		 silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
		 | 
  Raffaello | 
  Elektryka silnika | 
  5 | 
  19 Wrz 2016,  20:17   Mizer 59 | 
  
  
    | 
   Strzela, szarpie i gaśnie na wolnych obrotach
		 
		 | 
  Leon_SSJ | 
  LPG | 
  8 | 
  3 Paź 2007,  16:23   Leon_SSJ | 
  
  
    | 
   [Inny] Gaśnie na wolnych obrotach, szarpie
		 Audi 80 91' LPG gaźnik
		 | 
  Freeman | 
  Mechanika | 
  9 | 
  26 Lut 2011,  22:16   Freeman | 
  
  
    | 
   [MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3
		 
		 | 
  Kamias | 
  Mechanika | 
  8 | 
  14 Kwi 2006,  08:25   Gość  | 
  
  
    | 
   1.3 8V Duratec(70KM)- przerywa, szarpie na wolnych obrotach
		 
		 | 
  goldberg | 
  Mechanika silnika | 
  1 | 
  27 Paź 2016,  00:16   gruby907 | 
  
  
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |