Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
7 Sie 2006, 21:17
Swapik
Autor Wiadomość
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 19:46   Swapik

Witam! na wstepie chcialbym sie przywitac jako nowy user wszego forum.

Jestem posiadaczem fiestki mk3 90r. z silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic dlatego tez chcialbym przymierzyc sie do swapa na wiosne przyszlego roku, ale wczesniej chcialbym sie wywyiedziec co bedzie mi potrzebne oprucz samego silniczka :)
Silniczek myslalem nad 1.8i wersja 130KM
jakie beda koszta takiego silniczka i co oprocz niego bedzie mi jeszcze potrzebne do tego aby autko banglalo jak trzeba oraz jakie so przyblizone ceny za te gratki.

pozdrwaim i czekam na pomoc.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:10   

Cytat:
silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic

Jestes pewien ze nic nie da sie...
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=11655
do tego jesli chcesz zmieniac silnik z diesla na bezyne to masz do robienia cale auto od poczatku czyli kolo 6-7 tys. jak nie wiecej...

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 20:14   

oj dlaczego tak duzo 6-7tys.??
no da sie wstawic turbo do diesla lalbo kupic juz turbawka...tylko ze ten moj klekot strasznie sie trzesie na wolnych i nie amm pojecia co to moze byc..w tym tyg jade na wymiane poduszek moze pomoze

a poza tym chce miec benzynke! dosc mam juz diesla ;/
 
 
Aero
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 20:19   

http://www.fiestaklubpols...&highlight=swap

http://www.fiestaklubpols...&highlight=swap

;-)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:25   

czemu tak duzo... a no dla tego ze bedziesz musial miec kupe czesci do ktorych masz juz linki do tego musi byc ekspertyza auta ktore przeszlo z diesla na bezyna oraz nowe papiery i sporo latania i $$$$ za to jest... do tego jesli silnik ci lata to masz do ass poduszki a i wiedz ze jest cos takiego jak regulacja silnika... od katow wyprzedzenia wtrysku po dawki na kazda sekcje... ale i tak jesli nawet wsio wyregulujesz a nie sprawdzisz kompresji to bedzie kulal silnik... ot odpowiedz.... :)
_________________

 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 20:27   

to widze ze jedynie moge sie przymierzac do 1.6 bo najmniej kombinowania!
ale jak to jest z lapami trzymajacymi silnik? w dieslu jest takasao jak w bezynie?

juz wiem co potzrebuje:

1) silnik kompletny z kolektorami,
2) poduszke od fiesty 1,4/1,6
3) wiąske z ECU i wszystkimi czujnikami
4) układ wydechowy od xr2i
jaki przyblirzony moze byc koszt tych czesci?

i jak sie ma sprawa ze skrzynia? czy od diesla bedzie pasowac i czy wytrzyma?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2006, 20:48   

:devil: do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... :yes: :V:
_________________

 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:02   Re: Swapik

Bazyss napisał/a:
Witam! na wstepie chcialbym sie przywitac jako nowy user wszego forum.

Jestem posiadaczem fiestki mk3 90r. z silniczkien 1.8D wiem ze nieda sie nic z tego klekota zrobic dlatego tez chcialbym przymierzyc sie do swapa na wiosne przyszlego roku, ale wczesniej chcialbym sie wywyiedziec co bedzie mi potrzebne oprucz samego silniczka :)
Silniczek myslalem nad 1.8i wersja 130KM
jakie beda koszta takiego silniczka i co oprocz niego bedzie mi jeszcze potrzebne do tego aby autko banglalo jak trzeba oraz jakie so przyblizone ceny za te gratki.

pozdrwaim i czekam na pomoc.


o boze lubie takich ludzi ... chlopie sprzedaj to i kup cale 1.8 bo ty nie wiesz co to swap
bez wiedzy mechanicznej i elektrycznej nie masz sie co brac bo warsztat ci za cos takiego policzy

w skroce - inna belka , bak , instalacja , mocowania , uklad hamulcowy , paliwowy bo masz disela ,zawiecha nawet nei wiesz jakie koszta przy swapie licz takie gadzety jak pasek rorzadu 100pln pompa wody 160pln , olej polsyntetyk min 80pln filtr oleju itp bzdety jak nie masz drugiego auta jako dawce odpusc sobie a 130 konny haha ciekawe gdzie to fiesty znajdziesz taki co z tego za sa w escortach do spotkania jak nigdzie lap mocujacych do fiesty nie ma piesek cos o tym wie
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 21:14   

Fordon napisał/a:
:devil: do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... :yes: :V:


klekota z turbo to tak ale nie takiego zwyklego jak ja mam!

czyli widze ze najlepiej sprzedac ta puszke, bo w tym silniku tez nie pogrzebe zeby lepiej chodzil ;/
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sie 2006, 21:22   

Bazyss napisał/a:
Fordon napisał/a:
:devil: do tego krzynia biegow,zbiornik paliuwa przewody pompa paliwa , lapa dla 1.6CVH jest taka sama jak w dieslu... do tego znowu uklad hamulcowy przod i tyl XR2i korektor sily hamowania, stabilizator , laczniki , pompa hamulcowa, wskazniki od XR2i... i jeszce pewnie spoko gratow na ktore napotkasz podczas swapa... a moge ci zagwarantowac ze taka Xr2i 1.6CVH na ¼ bedziesz dostawal smary od kleklota... :yes: :V:


klekota z turbo to tak ale nie takiego zwyklego jak ja mam!

czyli widze ze najlepiej sprzedac ta puszke, bo w tym silniku tez nie pogrzebe zeby lepiej chodzil ;/


daj sobie spokoj na allegro jest 130 rs za 4000pln
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 21:38   

tylko ciekawe w jakim stanie?
w mojej to przynajmniej wiem ze blacha nie zgnita zawiech wporzadku...

widze ze kolega przekladal z 1.3 na RS1800 a wczesniej z 1.1 wiec daje rade to zrobic.

a ty odrazu odradzasz! mam odpowiedzni zaprzyjazniony zaklad ktory zajmuje sie tylko silnikami i bez problemu mi to zrobia... a jezeli nie to grono osob z mojego otoczenia z checia pomoze przy projekcie z racji znajomosci w temacie machanicznym...

ja sie spytalem co mi bedzie potrzebne do wyoknania tego i jakie mniej wiecej koszta!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:11   

Bazyss napisał/a:
ja sie spytalem co mi bedzie potrzebne do wyoknania tego i jakie mniej wiecej koszta!

i dostaleś odpowiedź :he: dobrze ci wszyscy radzą :) chyba że masz zamiar fiestą jeździc do usranej śmierci jak ja to możesz sie bawić w swapy łapy halabardy i pilniczki :lol:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2006, 23:15   

nie no tak dlugo to nie :) chcialem sie tylko pozbyc tego silnika bo ma go serdecznie dosyc...mul chodzacy.
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:21   

Bazyss napisał/a:
nie no tak dlugo to nie :) chcialem sie tylko pozbyc tego silnika bo ma go serdecznie dosyc...mul chodzacy.

to wejs przyklad z fordona i zrob jak on a nie pchaj sie w beznyne,przy swapie z 1.1 -1.3 na 1.8 sie napocisz a co dopiero z jak swapujesz z diesla... dobrze Ci tu radzą wszyscy :)
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:23   

to inwestuj w inne kle kle / grzechotnika czy jak to sobie nazwiesz :) swap to nie prosta sprawa czytasz posty tych co to zrobili i wydaje cie sie to łatwe ale zacznij to robić to się przekonasz ile nerwów, zdrowia i pieniedy stracisz a tak naprawde to mało zyskasz jeśli nie zostawisz sobie tego auta i jeśli się nie rozsypie wcześniej.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Sie 2006, 23:44   

Taaa dobrze ci chlopaki gadaja... albo kup sobie inna fieste albo Swapuj diesla co do prostych rzeczy nie nalezy... do tego trzeba poswiecic kilka elementow od 1.8D zeby wsadzic silnik z Mondeo czy tez Escorta no i pierwsze znalesc silnik w stanie powiedzmy zadowalajacym... :D

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2006, 11:04   

spoko chopaki wieze wam na slowo!
zapytalem sie poprostu bo chialaem wiedziec czy to wogule jest realne, ale teraz juz wiem ze nie :) pozostaje mi zbierac PLN i zobaczy sie na wiosne oc sie z tym zrobi.

a co w takim razie mozna zrobic przy tym silniczku??
moze jakis stozek cos pomoze czy tez nie warto w niego inwestowac??
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 7 Sie 2006, 11:52   

Jak masz dosc tego silnika to ja bym sie nie bawil na Twoim miejscu....tylko zrobilbym tak jak pisal mafios - poszukaj sobie ładnej Rs 1800 - i gwarantuje Ci ze to najlepsze wyjscie...bo swap to nie tylko: wymienie sobie silnik na inny...jedno ciagnie za sobą drugie...hamulce, zawieszenie wszystko jest zupelnie inaczej - a Xr2i lub Rs tylko z zewnatrz wyglada podobnie do zwyklej fiesty - nie sugeruj sie tym ze wymienisz silnik i po sprawie - czeka Cie ogrom pracy i wydatkow.
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Sie 2006, 15:56   

Bazyss napisał/a:


widze ze kolega przekladal z 1.3 na RS1800 a wczesniej z 1.1 wiec daje rade to zrobic.



tyle ze ja mialem auta rozbite z ktorych przekladalem ! z benzyny latwiej zrobic szybsza benzyne niz z klekota
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Bazyss
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2006, 16:27   

tu masz racje!!
wszystko ladnie pieknie ale znalezc ladnego xr-ka albo rs-ka to jak szukanie ze swieca. wiem ze idealu sie nie dostanie zle zeby chociarz silnik zdrowy i blacha a reszta jakis tam pierdul moglbym wykorzystac ze swojego dieselka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swapik
Abarth Mechanika silnika 4 27 Cze 2008, 10:57
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.