Stożek (gdzie i jak) i muł przez ok 2 sec. od ruszenia |
Autor |
Wiadomość |
Nwd
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2005 Posty: 19 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 00:39 Stożek (gdzie i jak) i muł przez ok 2 sec. od ruszenia
|
|
|
Więc jak w temacie. Kupiłem stożek i tu problemy. Zamontowałem go kolankami przy lewym reflektorze (od przodu), ale jak jadę po deszczu to na niego chlapie i jest w pozycji ponad 90 stopni względem reflektora. Myślałem, żeby wstawić kopułkę na wtrysk od golfa 1,8 ale nie wiem jak doprowadzić ciepłe powietrze (po odpaleniu) do niego. Jeśli ktoś ma coś takiego zrobione to proszę o jakąkolwiek podpowiedź bo nie wiem co robić. 2 pytanie to: czego to przyczyna, że jak mu "wdepne" to się muli i po ok 2 sec. dopiero dobrze rusza (świece ok, przewody też) dużo o tym było, ale każdy pisze o czym innym. Proszę o pomoc i pozdrawiam. |
_________________ _o0O"Fuck The System"O0o_
Była fiesta 1,1i jest Tempra 1,6 |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 01:34 Re: Stożek (gdzie i jak) i muł przez ok 2 sec. od ruszenia
|
|
|
Nwd napisał/a: | pytanie to: czego to przyczyna, że jak mu "wdepne" to się muli i po ok 2 sec. dopiero dobrze rusza |
ja myśle ze to turbo dziura
albo wiekszy stożek..trzeba.......
a poważnie ..oj kolego ,kolego ..poczytaj forum ..i sam usuniesz ten temat. |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 08:42
|
|
|
trzeba bylo kupic sobie sportowa wkladke mialbys mniej problemow.
zakup stozka nie rozwiazuje problemow i tylko ich ilosc powieksza.
proponuje Ci lekture do konca wakacji jeszcze na temat:
- ekran cieplny
- z czego, dlaczego i jak zrobic zamkniety uklad dolotowy
pozdrawiam |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 10:37
|
|
|
a ile kosztował ten stożek bo może to byc jeszcze od tkaniny
bo LOY poniekąd dobrze to ujął... że masz dziurę mocy
zmieniłeś ciśnienie w dolocie i tyle (tak jak zefir pisze- zastanów się nad wkładem sportowym) |
|
|
|
|
hbr
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 11:03
|
|
|
djpleban napisał/a: | zastanów się nad wkładem sportowym |
Takim? Nie znalazłem w Polsce. |
_________________ --== fkp wawa team ==--
"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson |
|
|
|
|
Nwd
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2005 Posty: 19 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 13:01
|
|
|
Ogólnie to chcę zamiast puszki na orginalny filtr powietrza wstawić kopułkę od golfa II ale nie wiem jak do tego doprowadzić ciepłe powietrze z silnika, bo w zimie może być problem i spalanie dużo większe. Z doprowadzeniem zimnego nie będę miał problemów a co do "turbo dziury" to była jeszcze na orginalnym filtrze. |
_________________ _o0O"Fuck The System"O0o_
Była fiesta 1,1i jest Tempra 1,6 |
|
|
|
|
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2006, 14:30
|
|
|
Nwd napisał/a: | doprowadzić ciepłe powietrze z silnika, bo w zimie może być problem i spalanie dużo większe |
olej to :lol:
Nwd napisał/a: | to była jeszcze na orginalnym filtrze. |
to już wynika z niskiej mocy silnika...
[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 13:31 ]
hbr napisał/a: | Nie znalazłem w Polsce. |
a czy zakupy koniecznie trzeba robic w polsce
a ebay |
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sie 2006, 11:12
|
|
|
jest dziura bo nie ma recylkulatora spalin tak jak w 1.3 |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Sie 2006, 05:59
|
|
|
Kasperaz21 napisał/a: | jest dziura bo nie ma recylkulatora spalin tak jak w 1.3 | 1,3 po 94 roku nie miały recyrkulatora... i dziury nie ma |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 14:17
|
|
|
no to w takim razie jak odłącze podciśnienie od recylkulatora saplin to mi się dławi a jak jest podłączone to jest ok |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 22:14
|
|
|
Bo w nowszych są te rurki, ale tylko są i zawór w tej puszce do której wchodzą jest zamknięty - dokładnie tak jakby te rurki były zaślepione. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
|