Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Po resecie kompa silnik wyje - 1.1
Autor Wiadomość
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Gru 2006, 15:28   

orionek napisał/a:
yczyść krokowca i po sprawie

Albo podmienic na inny jak jest mozliwosc i sprawdzic. Tez mi sie zdaje ze to jednak jego wina...

remax napisał/a:
to na luzie jak wcisne gaz i trzymam to chodzi rowno , przygasa tylko jak puszcze noge z gazu

ale jak wciskasz nawet minimalnie gaz to krokowiec nie ma w tym zadnego udziału. dopiero jak puszczasz go całkiem to przepustnica wciska ten bolec w nim i wtedy on reguluje obroty jałowe.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
orionek
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2006, 19:14   

[ciach]
(...)dziś odłaczylem krokowca i silnik zachowywal sie calkiem inaczej tzn jak trzymalem wcisniety gaz na luzie to obroty doslownie falowaly(...)


I beda falowaly bez krokowca bo go bedziesz dlawil nie dostaje odpowiedniej mieszanki powietrza i paliwa to wszystko

Pozdrawiam
 
 
remax
[Usunięty]

Wysłany: 9 Gru 2006, 00:03   

Wnioskuje że działanie krokowca wygląda tak : gdy naciskam gaz to przepustnica sie otwiera a krokowiec wysuwa bolec , jego maksymalne wysuniecie jest ograniczone tym stykiem ktory sie rozwiera i tym samym blokuje dalsze wysuwanie sie bolca . wnioskuje ze tak samo dzieje sie w drugą strone, czyli po puszczeniu gazu bolec sie chowa do momentu kiedy blaszki w srodku sie nie roztąpią i tym samym obroty nie beda mogly bardziej spasc . Jezeli moj tok rozumowania jest dobry to moze tak nagne ta blaszke w krokowcu ze styk bedzie szybciej sie rozwieral i tym samym obroty nie beda bardziej spadac .
Czy to pomoże ??
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Gru 2006, 00:31   

Nie. Tam między tymi blaszkami ma być przejscie i tyle.
A jak sprawdziłeś że CPP jest dobry. Bo nie rozumiem.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
remax
[Usunięty]

Wysłany: 9 Gru 2006, 01:33   

Cytat:
A jak sprawdziłeś że CPP jest dobry. Bo nie rozumiem.

Omomierzem sprawdziłem , płynne są przejścia rezystancji
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 9 Gru 2006, 08:32   

remax napisał/a:
Wnioskuje że działanie krokowca wygląda tak : gdy naciskam gaz to przepustnica sie otwiera a krokowiec wysuwa bolec , jego maksymalne wysuniecie jest ograniczone tym stykiem ktory sie rozwiera i tym samym blokuje dalsze wysuwanie sie bolca . wnioskuje ze tak samo dzieje sie w drugą strone, czyli po puszczeniu gazu bolec sie chowa do momentu kiedy blaszki w srodku sie nie roztąpią i tym samym obroty nie beda mogly bardziej spasc
Praktycznie tak jest, ale krokowiec ma też trzeci styk w środku, którego nie widać i z tąd wie kiedy puszczasz gaz. Po prostu przepustnica naciska na bolec, który w środku naciska na taki pojedynczy styk i wtedy dopiero komp daje sygnał do krokowca, żeby się cofał. Schemat: http://jackrzec.republika...chemat_krok.jpg
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.