Zamknięty przez: Lokmen 24 Gru 2006, 01:08 |
[MK3] Turbo w 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:18
|
|
|
jesteś pewien co do niezakucia daihatsu Marcin? Kumpel ma takiego i się upiera że w serii zakuty jest i że wytrzymuje nawet do 180ps...
Co do tego 1.1 to wydasz 4-6tyś zł i dalej będzie Ci xr2i objerzdzać jak dzieciaka |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:30
|
|
|
glupi pomysl zmien slinik lepiej na zeteca |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Wojtass

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:59
|
|
|
PUMA napisał/a: |
a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.
|
Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3.
To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie?
Co do samej przeróbki silnika 1.1 na turbo to ja tu widze właśnie tylko gaźnik, gdyż z wtryskami bedzie problem z kolktorem dolotowym - ciężko będzie w jakikolwiek sposób umieścić tam wtryskiwacze a dolotu z innego silnika nie dopasujesz. Poza tym Ford jeszcze jakiś czas temu fabryczne wypuszczał wersje turbo nie na wrtyskach a włąśnie na gaźniku. Poza tym odpowiednie odprężenie silnika też jest ważne.
I chodźby nawet xr-ka objeżdżałą Cie na prostej to zakręty będa Twoje.
Pozdro |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 14:23
|
|
|
Wojtass napisał/a: | PUMA napisał/a: |
a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.
|
Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3.
To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie?
[url=http://img522.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Co do samej przeróbki silnika 1.1 na turbo to ja tu widze właśnie tylko gaźnik, gdyż z wtryskami bedzie problem z kolktorem dolotowym - ciężko będzie w jakikolwiek sposób umieścić tam wtryskiwacze a dolotu z innego silnika nie dopasujesz. Poza tym Ford jeszcze jakiś czas temu fabryczne wypuszczał wersje turbo nie na wrtyskach a włąśnie na gaźniku. Poza tym odpowiednie odprężenie silnika też jest ważne.
I chodźby nawet xr-ka objeżdżałą Cie na prostej to zakręty będa Twoje.
Pozdro |
1) Wiem o czym mówie!! MK1 1,3 Sport ( nie xr2). Wzasadzie już nie dostepna.
2) wiem co to był X=Pack
3) Nie widziałem forda na gaźniku Turbo. i nie przypominam sobie zeby był w europie taki produkowany, albo były na MFI, albo na EFI.
wejdź: http://www.fiesta-mk1-register.de/ a potem galeria 4 i MK1 Turbo
Piesek napisał/a: | jesteś pewien co do niezakucia daihatsu Marcin? Kumpel ma takiego i się upiera że w serii zakuty jest i że wytrzymuje nawet do 180ps...
Co do tego 1.1 to wydasz 4-6tyś zł i dalej będzie Ci xr2i objerzdzać jak dzieciaka |
FRST też wytrzymuje 200KM na seryjnym dole i czy to swiadczy otym że jest zakuta??
Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest. Wzasdzie nie wiele jest aut seryjnie zakuwanych. Zrególy te które były tylko wypuszczane żeby spełnić obowiązek homologacyjny, a nie te które były w normalnej produkcji. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 14:57
|
|
|
PUMA napisał/a: | Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest. | nie no stary co jak co ale C20LET jest napewno zakuty seryjnie - ewentualne wątpliwości sa co co C20XE jede żódła mówią ze tak inne że nie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wojtass

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 15:40
|
|
|
PUMA napisał/a: |
Nie widziałem forda na gaźniku Turbo. i nie przypominam sobie zeby był w europie taki produkowany, albo były na MFI, albo na EFI.
|
Capri turbo / Capri 280 Brooklands
Tickford Capri
Granada Turbo
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Gru 2006, 17:28
|
|
|
Łokmen napisał/a: | PUMA napisał/a: | Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest. | nie no stary co jak co ale C20LET jest napewno zakuty seryjnie - ewentualne wątpliwości sa co co C20XE jede żódła mówią ze tak inne że nie |
a widziałeś kiedyś rozebrane c20let?? raczej nie skoro powielasz tą teorie niestety nie jest zakuty, ma przerobione denko tłoka wzgledem c20xe ale nie są to kute tłoki. już wygrałem kilka literków na takim zakłądzie wiec moge sie założyć i z tobą jak nie dowierzasz. co wiecej jak sie uprzesz moge zrobić fotki tłoka z takiego silnika
[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 17:42 ]
Wojtass, wychodzi na to że były co prawda myślałem że na wtrysku skoro równocześnie było 2,8i ale tu sie myliłem. Niemniej jednak biorąc po uwage silniki które mozna wsadzić do fiesty to tylko MFI lub EFI |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 22 Gru 2006, 00:54
|
|
|
Wojtass napisał/a: | PUMA napisał/a: |
a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.
|
Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3. |
żeby sięnie rozwodzić to powiem że mk1 1.3 sport były znacznie leipiej udoskonalone przez forda niż xr2 mk1 .
Wojtass napisał/a: | [To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie?
[url=http://img522.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
|
1.3sport w wersji x-pack występowało z 78 KM . co do opon to tylko 205/60 bo 1.1 w wersji x=pack był podawany na początku z oponami 205/60 później tylko z 185/55
a zdjecie którego fragment wyciąłespochodzi z folderu x-pack w którym 1.3 sport ( supersport ) po prostu jeszcze nie było uwzględnione , bo pojawił sie trzy tygodnie później ( zdjecie jest z foldreu na rok rejestracyjny 1977 i faktycznie jest na nim 1.1 x=pack ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 02:24
|
|
|
wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów . |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 18:44
|
|
|
diodalodz napisał/a: | wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów . |
a na moje takie głupie swiateczne rozyslenia to powinien wytrzymac...
jak ma 1.1 w stanie "igła" to dobrze eksploatowany jeszcze duzo wytrzyma to samo tyczy sie 1.3...
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 19:08
|
|
|
1.3 jest na 5 podporach i wytrzyma 1.1 to głupota i niszczenia kasy . |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 19:48
|
|
|
ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM
jak tam jest 130KM w serii i daje rade |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 21:06
|
|
|
PUMA napisał/a: | ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM
jak tam jest 130KM w serii i daje rade |
Marcin to już tak jest i bedzie heh kazdy jest ciekaw,a swoją drogą to wkoncu moglby ktos zrobic1.1-1.3T bo tego nikt u nas nie zrobil jeszcze,ja sam wolałbym swap na ziutka 1.8 niz uturbiac 1.3 ale tez mi kiedys takie mysli po głowie łaziły ale wybiłes mi je z głowy
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
dday

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 21:11
|
|
|
Darekmk3 napisał/a: | uturbiac 1.3 |
nie wiem czy ktoś to pamięta, ale "100 lat" temu ktoś dał linka do czeskiej albo słowackiej (chyba) stronki kolesia który uturbiał 1.3 - coprawda nie wiem jak to się skończyło ale może ktoś wie
albo pamięta link |
_________________
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 22:58
|
|
|
PUMA napisał/a: | ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM
jak tam jest 130KM w serii i daje rade |
Stary jedyny sens wsadzania uturbinoego silnika do nadwozia które bez żadnych problemów przyjmuje wilnossące jednoostki nieco silniejsze niż taki uturbiony wynalazek jest fakt że nikt nigdy czegoś takiego nie ukończył czyli pole popisu jeżeli chodzi o srutututu za uszami dla wszelkiej maści jebaków teoretyków jest nieograniczone .
Moja radadla Ciebie - nie pitol bo Jebakiem Teoretykiem nigdy nie zostaniesz choćbyś nie wiem co robił to ci się po prostu nie uda ( koniec i kropka ) .
[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 23:01 ]
diodalodz napisał/a: | wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów . |
a widziałęś 1.1 fordowskie o mocy 60 - 65 KM ? ( ja nie widziałem więc chętnie bym się douczył )
Mówisz że dół silnika nie wytrzyma - a góra wytrzyma ? a jakby silnik do góry nogami odwrócić i dół byłby górato by wytrzymał ?
[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 23:05 ]
Darekmk3 napisał/a: | PUMA napisał/a: | ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM
jak tam jest 130KM w serii i daje rade |
Marcin to już tak jest i bedzie heh kazdy jest ciekaw,a swoją drogą to wkoncu moglby ktos zrobic1.1-1.3T bo tego nikt u nas nie zrobil jeszcze,ja sam wolałbym swap na ziutka 1.8 niz uturbiac 1.3 ale tez mi kiedys takie mysli po głowie łaziły ale wybiłes mi je z głowy
pozdro |
Jebakiem Teoretykiem to ty nigdy nie byłeś i chyba jużnie będziesz :(
Myślałeś o przynależności do BurakiTeam ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Gru 2006, 23:09
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: |
Moja radadla Ciebie - nie pitol bo Jebakiem Teoretykiem nigdy nie zostaniesz choćbyś nie wiem co robił to ci się po prostu nie uda ( koniec i kropka ) . |
to było do mnie?? jesli tak to ja bardzo chce nalezec do nich |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 24 Gru 2006, 01:08
|
|
|
chyba do niczego sensownego nie dojdziemy - zamykam temat |
_________________
 |
|
|
|
 |
|