Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Lokmen
24 Gru 2006, 01:08
[MK3] Turbo w 1.1
Autor Wiadomość
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:18   

jesteś pewien co do niezakucia daihatsu Marcin? Kumpel ma takiego i się upiera że w serii zakuty jest i że wytrzymuje nawet do 180ps...
Co do tego 1.1 to wydasz 4-6tyś zł i dalej będzie Ci xr2i objerzdzać jak dzieciaka
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:30   

glupi pomysl zmien slinik lepiej na zeteca
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Gru 2006, 10:59   

PUMA napisał/a:

a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.


Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3.
To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie? ;)



Co do samej przeróbki silnika 1.1 na turbo to ja tu widze właśnie tylko gaźnik, gdyż z wtryskami bedzie problem z kolktorem dolotowym - ciężko będzie w jakikolwiek sposób umieścić tam wtryskiwacze a dolotu z innego silnika nie dopasujesz. Poza tym Ford jeszcze jakiś czas temu fabryczne wypuszczał wersje turbo nie na wrtyskach a włąśnie na gaźniku. Poza tym odpowiednie odprężenie silnika też jest ważne.
I chodźby nawet xr-ka objeżdżałą Cie na prostej to zakręty będa Twoje.
Pozdro
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Gru 2006, 14:23   

Wojtass napisał/a:
PUMA napisał/a:

a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.


Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3.
To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie? ;)
[url=http://img522.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


Co do samej przeróbki silnika 1.1 na turbo to ja tu widze właśnie tylko gaźnik, gdyż z wtryskami bedzie problem z kolktorem dolotowym - ciężko będzie w jakikolwiek sposób umieścić tam wtryskiwacze a dolotu z innego silnika nie dopasujesz. Poza tym Ford jeszcze jakiś czas temu fabryczne wypuszczał wersje turbo nie na wrtyskach a włąśnie na gaźniku. Poza tym odpowiednie odprężenie silnika też jest ważne.
I chodźby nawet xr-ka objeżdżałą Cie na prostej to zakręty będa Twoje.
Pozdro


1) Wiem o czym mówie!! MK1 1,3 Sport ( nie xr2). Wzasadzie już nie dostepna.
2) wiem co to był X=Pack
3) Nie widziałem forda na gaźniku Turbo. i nie przypominam sobie zeby był w europie taki produkowany, albo były na MFI, albo na EFI.


wejdź: http://www.fiesta-mk1-register.de/ a potem galeria 4 i MK1 Turbo


Piesek napisał/a:
jesteś pewien co do niezakucia daihatsu Marcin? Kumpel ma takiego i się upiera że w serii zakuty jest i że wytrzymuje nawet do 180ps...
Co do tego 1.1 to wydasz 4-6tyś zł i dalej będzie Ci xr2i objerzdzać jak dzieciaka


FRST też wytrzymuje 200KM na seryjnym dole i czy to swiadczy otym że jest zakuta??
Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest. Wzasdzie nie wiele jest aut seryjnie zakuwanych. Zrególy te które były tylko wypuszczane żeby spełnić obowiązek homologacyjny, a nie te które były w normalnej produkcji.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 21 Gru 2006, 14:57   

PUMA napisał/a:
Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest.
nie no stary co jak co ale C20LET jest napewno zakuty seryjnie - ewentualne wątpliwości sa co co C20XE jede żódła mówią ze tak inne że nie
_________________
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Gru 2006, 15:40   

PUMA napisał/a:

Nie widziałem forda na gaźniku Turbo. i nie przypominam sobie zeby był w europie taki produkowany, albo były na MFI, albo na EFI.


Capri turbo / Capri 280 Brooklands


Tickford Capri



Granada Turbo
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Gru 2006, 17:28   

Łokmen napisał/a:
PUMA napisał/a:
Taka sama teoria jak w oplowskim c20let który ma być zakuty a nie jest.
nie no stary co jak co ale C20LET jest napewno zakuty seryjnie - ewentualne wątpliwości sa co co C20XE jede żódła mówią ze tak inne że nie


a widziałeś kiedyś rozebrane c20let?? raczej nie skoro powielasz tą teorie :D niestety nie jest zakuty, ma przerobione denko tłoka wzgledem c20xe ale nie są to kute tłoki. już wygrałem kilka literków na takim zakłądzie wiec moge sie założyć i z tobą jak nie dowierzasz. co wiecej jak sie uprzesz moge zrobić fotki tłoka z takiego silnika :D

[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 17:42 ]
Wojtass, wychodzi na to że były :D co prawda myślałem że na wtrysku skoro równocześnie było 2,8i ale tu sie myliłem. Niemniej jednak biorąc po uwage silniki które mozna wsadzić do fiesty to tylko MFI lub EFI
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Gru 2006, 00:54   

Wojtass napisał/a:
PUMA napisał/a:

a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.


Nie było czegoś takiego jak mk1 Sport, tym bardziej jako 1.3.

żeby sięnie rozwodzić to powiem że mk1 1.3 sport były znacznie leipiej udoskonalone przez forda niż xr2 mk1 .
Wojtass napisał/a:
[To o czym mówisz pewnie tyczy się opcji x-pack, jednak jest to zestaw do silnika 1.1. Dawało mu to 78KM a w sklad zestawu wchodził kolektor dolotowy, zmodyfikowany gaźnik, kolektor baran i odchudzone koło zamachowe. Ponadto Fiesty takie dostawały opony 205/60/13 na felgach RS 7J, sztywniejszye zawieszenie, krótsza przekładnię kierowniczą, szeroookie poszerzenia i przedni i tylny spoiler.
Fajna nie? ;)
[url=http://img522.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


1.3sport w wersji x-pack występowało z 78 KM . co do opon to tylko 205/60 bo 1.1 w wersji x=pack był podawany na początku z oponami 205/60 później tylko z 185/55
a zdjecie którego fragment wyciąłespochodzi z folderu x-pack w którym 1.3 sport ( supersport ) po prostu jeszcze nie było uwzględnione , bo pojawił sie trzy tygodnie później ( zdjecie jest z foldreu na rok rejestracyjny 1977 i faktycznie jest na nim 1.1 x=pack )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Gru 2006, 02:24   

wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów .
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 23 Gru 2006, 18:44   

diodalodz napisał/a:
wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów .

a na moje takie głupie swiateczne rozyslenia to powinien wytrzymac... ;)
jak ma 1.1 w stanie "igła" to dobrze eksploatowany jeszcze duzo wytrzyma to samo tyczy sie 1.3... ;)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Gru 2006, 19:08   

1.3 jest na 5 podporach i wytrzyma 1.1 to głupota i niszczenia kasy .
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Gru 2006, 19:48   

ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM

jak tam jest 130KM w serii i daje rade
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 23 Gru 2006, 21:06   

PUMA napisał/a:
ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM

jak tam jest 130KM w serii i daje rade

Marcin to już tak jest i bedzie :P heh kazdy jest ciekaw,a swoją drogą to wkoncu moglby ktos zrobic1.1-1.3T bo tego nikt u nas nie zrobil jeszcze,ja sam wolałbym swap na ziutka 1.8 niz uturbiac 1.3 ale tez mi kiedys takie mysli po głowie łaziły ale wybiłes mi je z głowy ;)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 23 Gru 2006, 21:11   

Darekmk3 napisał/a:
uturbiac 1.3

nie wiem czy ktoś to pamięta, ale "100 lat" temu ktoś dał linka do czeskiej albo słowackiej (chyba) stronki kolesia który uturbiał 1.3 - coprawda nie wiem jak to się skończyło ale może ktoś wie :?:
albo pamięta link :fox:
_________________
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Gru 2006, 22:58   

PUMA napisał/a:
ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM

jak tam jest 130KM w serii i daje rade


Stary jedyny sens wsadzania uturbinoego silnika do nadwozia które bez żadnych problemów przyjmuje wilnossące jednoostki nieco silniejsze niż taki uturbiony wynalazek jest fakt że nikt nigdy czegoś takiego nie ukończył czyli pole popisu jeżeli chodzi o srutututu za uszami dla wszelkiej maści jebaków teoretyków jest nieograniczone .
Moja radadla Ciebie - nie pitol bo Jebakiem Teoretykiem nigdy nie zostaniesz choćbyś nie wiem co robił to ci się po prostu nie uda ( koniec i kropka ) .

[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 23:01 ]
diodalodz napisał/a:
wracając do tematu dół silnika nie wytrzymuje mocy pow 60-65 KM . Wiec dokładanie mocy do 1,1 mija się z celem chyba ze masz dobry dostęp do panewek i szlifów .


a widziałęś 1.1 fordowskie o mocy 60 - 65 KM ? ( ja nie widziałem więc chętnie bym się douczył )

Mówisz że dół silnika nie wytrzyma - a góra wytrzyma ? a jakby silnik do góry nogami odwrócić i dół byłby górato by wytrzymał ?

[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 23:05 ]
Darekmk3 napisał/a:
PUMA napisał/a:
ja wogóle nie rozumiem czemu ludzie chcą sobie utrudniać. jest bazowy zadżebiście wytrzsymały silnik w fordzie który jest fabrycznie uturbiony i po co coś grzebać z niewiadomym wynikiem?? 70-80KM

jak tam jest 130KM w serii i daje rade

Marcin to już tak jest i bedzie :P heh kazdy jest ciekaw,a swoją drogą to wkoncu moglby ktos zrobic1.1-1.3T bo tego nikt u nas nie zrobil jeszcze,ja sam wolałbym swap na ziutka 1.8 niz uturbiac 1.3 ale tez mi kiedys takie mysli po głowie łaziły ale wybiłes mi je z głowy ;)

pozdro :)


Jebakiem Teoretykiem to ty nigdy nie byłeś i chyba jużnie będziesz :(

Myślałeś o przynależności do BurakiTeam ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Gru 2006, 23:09   

Żółwik Tuptuś napisał/a:

Moja radadla Ciebie - nie pitol bo Jebakiem Teoretykiem nigdy nie zostaniesz choćbyś nie wiem co robił to ci się po prostu nie uda ( koniec i kropka ) .


to było do mnie?? jesli tak to ja bardzo chce nalezec do nich :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 24 Gru 2006, 01:08   

chyba do niczego sensownego nie dojdziemy - zamykam temat
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.