[MK3] Skrzynia biegów - dolewka oleju |
Autor |
Wiadomość |
zablos4 [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 00:27 [MK3] Skrzynia biegów - dolewka oleju
|
|
|
Witam!
Jak zwykle cos ..... mam pytanie do ludków z doswiadczeniem ... - co jaki czas zalecana jest wymiana oleju w skrzyni biegow ? Kolejne pytanie brzmi - troszeczke wyje mi na 2 ce i 3 ce, czy mage się ludzic ze ta wymiana cos pomorze , czy juz mam sie rozgladac za nowa skrzynia? z gory wielkie dzieki !!!! Wielkie pozdro ! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Kwi 2010, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 09:23
|
|
|
oleju sie nie zmienia . A jak wyje skrzyni , bo ma za niski poziom oleju to możesz sie łudzić ze bedzie ciszej ale z doświadczenia wiem ze nigdy ciszej nie jest :( |
|
|
|
 |
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2007, 19:19
|
|
|
Jak się uprzesz możesz zmienić (np Hipol 15f), ale z reguły to rzeczywiście nie pomaga. Można się próbować ratować jakimiś preparatami rege , ale lepiej daj głośniej radio. |
|
|
|
 |
_-MoKrY-_

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 13:31
|
|
|
Przetestuj ceramizer do skrzyń biegów |
_________________
 |
|
|
|
 |
Longer_007

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 15:06
|
|
|
Mi tez wyje ale na 1 i to od czasu do czasu, szczególnie jak sie rusza powoli na niskich obrotach. Moze tez sie pokusze zeby dolac tego oleju.......A to prosta sprawa jest ? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 21:07
|
|
|
Longer_007 napisał/a: | A to prosta sprawa jest ? | Prosta, o ile masz kanał i pompkę do oleju... Bardziej się opłaca dać 10 czy 15 zeta u mechanika i doleje w 5 minut, bo jeśli nie dysponujesz pompką, to będziesz się z tym pie..ł pół dnia |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Longer_007

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 21:31
|
|
|
Kanał mam ale pompki niestey nie, i chyba wlaśnie dam to zrobić mechanikowi, tymbardziej ze to groszowe sprawy. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 21:58
|
|
|
utnij butelke po mineralnej weź waż 8-10 mm . wbij w szyjke butelki waż odetnij dno owiń izolacja połączenie i masz gotowa pompe . wykręcasz korek wkładaj waż w skrzynie i lejesz z butelki . koniec tematu i nie trzeba pomp żadnych . a za 20 zeta można strzykawe do oleju kupić gotowa . |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 22:49
|
|
|
diodalodz napisał/a: | utnij butelke po mineralnej weź waż 8-10 mm . wbij w szyjke butelki waż odetnij dno owiń izolacja połączenie i masz gotowa pompe . wykręcasz korek wkładaj waż w skrzynie i lejesz z butelki . koniec tematu i nie trzeba pomp żadnych . a za 20 zeta można strzykawe do oleju kupić gotowa . | Masz rację, ale skoro gościu się pyta jak to wygląda, to lepiej niech sam nie kombinuje, bo jeszcze zamiast korka odkręci jakąś śrubę... Wiesz co mam na myśli... ;-) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 22:55
|
|
|
Jacku trzeba się kiedyś nauczyć Nie można być dziewica całe życie . |
|
|
|
 |
goku

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44 Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw
|
Wysłany: 13 Sty 2007, 23:11
|
|
|
Tak się wtrące to tu się wlewa olej ?? Do skrzyni tak może komuś pomoże a i sam siędowiem he he
To jest chyba czujnik ??? Jego wykrecić i wlać olej aż się przeleje z tego otworu.?????
 |
_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote] |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 14 Sty 2007, 01:09
|
|
|
goku napisał/a: | To jest chyba czujnik ??? Jego wykrecić i wlać olej aż się przeleje z tego otworu.????? | Nie! Troche niżej na prawo jest śruba na imbus i tam się wlew olej... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sty 2007, 15:20
|
|
|
Odkręcasz i wsadzasz palec. Lustro oleju ma być na poziomie otworu lub (minimum) 10 mm poniżej . |
|
|
|
 |
Bart_Skrzyszow

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
|
|
|
 |
TicTac

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomasz
Wiek: 38 Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Sty 2007, 22:27
|
|
|
Bart_Skrzyszow napisał/a: | pozwliłem mój silnik pokazywać |
To Twoj ?? To napisz mi co to za patent z tym drutem ?? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Sty 2007, 00:06
|
|
|
długo myślałem i też bym chciał sie dowiedzieć Po co ten drut |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 15 Sty 2007, 12:05
|
|
|
niema linki od sprzegla, a to moze po to jest aby wysprzeglic i aby mogl silnik odpalic, i ew. holowac majac wlaczony silnik, a zarazem serwo jest pompowane, czyli ma normalnie hamulec... tak mi sie tylko wydaje... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Bart_Skrzyszow

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
Wysłany: 15 Sty 2007, 14:11
|
|
|
eee no co Wy
sorki że tak długo nie pisałem - to było przy wymianie samoregulatora :lol:
Musieliśmy jakoś wysprzeglić żeby ściagnąć linke z pedałów, a później żeby założyć.
Taki patent :lol: :lol: |
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT. |
|
|
|
 |
goku

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44 Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw
|
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 15 Sty 2007, 17:34
|
|
|
odyniec napisał/a: | niema linki od sprzegla, a to moze po to jest aby wysprzeglic i aby mogl silnik odpalic, i ew. holowac majac wlaczony silnik, a zarazem serwo jest pompowane, czyli ma normalnie hamulec... tak mi sie tylko wydaje... |
|
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
|