Przesunięty przez: Mafios 28 Maj 2014, 13:03 |
swap rs2000 |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:24
|
|
|
Marcin dlaczego sadzisz ze to dobry plan ?? przeciez skrzyunia z rs-a jest dluga lepiej by bylo spiac silnik z skryznka fiesty 1,8 lub 1,6 a wtedy odpada problem z przerabianbiem polosiek. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 15:17
|
|
|
Piesek napisał/a: | Puma nie o Ciebie chodziło ale więcej nie powiem |
To skoro zaczynasz i kogoś pomawiasz o coś to albo pisz konkretnie albo wcale!! Ja to odebrałęm ze było kierowane do mnie
Daras84 napisał/a: | Marcin dlaczego sadzisz ze to dobry plan ?? przeciez skrzyunia z rs-a jest dluga lepiej by bylo spiac silnik z skryznka fiesty 1,8 lub 1,6 a wtedy odpada problem z przerabianbiem polosiek. |
bo koledze chodzi o urzytkowanie auta na codzień. A fabryla obliczyła skrzynie pod silnik RS2000 tak aby zrównowazyć spalanie/przyspieszenie/prędkość/elastyczność/ oraz przegóby są mocniejsze. Teoretycznie powinno być mniej awaryjnie
A i jeszcze jedna rzecz skrzynia od RS2000 czyli MTX-75 jest jedna z najodporniejszych skrzyni zrobionych przez Forda.
Zreszta jak znam życie to kolega bedzie kombinował nad krutszą skrzynią, wcześniej czy później ale bedzie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 27 Lut 2007, 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 15:55
|
|
|
Marcin nikogo nie pomawiam o nic, ta osoba wie o tym i to wystarczy! A nie było kierowane w 100% do Ciebie bo z silnikiem rs2000 to ty miałeś myśl taką kilka lat temu.
LOOOOOOOOOOZZZZZZZZZZZ |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 22:22
|
|
|
temat skrzyni do silnika RS2000 na tyle mnie zaintrygował że policzyłem sobie i wyszło mi na to ze:
Skrzynia
- 1,6 xr2i/8v odpada
- MTX-75 (oryginał) jest troche zamulony przez 2 pierwsze biegi ale jest OK
A najlepiej wypada skrzynka od 1,8 16v bo tylko przjeście z 1-2 zrzuca obroty silnika poniżej poziomu pełnego momentu obotowego. Dalej jest juz idealnie (oczywiście jesli mówimy o skrzyniach seryjnych)
Najlepiej by było wykożystać przełożenia biegów od 1,8 16v wraz z przełożeniem głównym od xr2i 1,6 8v.
Sorry za OT ale tak dla uzupełnienia mojej wypowiedzi. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Lut 2007, 09:19
|
|
|
Co do tego, że jest trochę zamulony na 1 i 2 to może i prawda Ale mnie nie kręcą wyścigi na np. 1/4 a do użytku codziennego to w zupełności wystarcza to co jest A i tak jak ktoś przy starcie ze świateł "dotrwa" na równi na 1 i 2 to 3 tak ciągnie, że i tak gubi się. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 28 Lut 2007, 10:14
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | Co do tego, że jest trochę zamulony na 1 i 2 to może i prawda Ale mnie nie kręcą wyścigi na np. 1/4 a do użytku codziennego to w zupełności wystarcza to co jest A i tak jak ktoś przy starcie ze świateł "dotrwa" na równi na 1 i 2 to 3 tak ciągnie, że i tak gubi się. |
oj nie zrozum mnie źle, to była odpowiedź dla Darka, ja osobiście uwarzam że oryginalna skrzynka w wydaniu do jazdy na codzień jest najlepsza. Ekonomia/Elastyczność itp |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Lut 2007, 10:49
|
|
|
kaput nie no OK nie odebrałem tego jako krytyke |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 28 Lut 2007, 17:41
|
|
|
no projekcik super ,ja to musze na żywo zobaczyc-moze sie spotkamy jakos co bo co tydzien jestem w Czestochowie ?
no nie wiem moze nie doczytalem ale jak u Ciebie wygląda sprawa zawiasu i hebli?
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:00
|
|
|
Zawias na razie leży mam tylko amorki od fiesty RS ale nawet nie powiem jakie bo wstyd Na razie i tak trzeba zobaczyć czy i jak to będzie jeździć
Hamulce przód 240 wentylowane tylko takie weszły pod 13' letnie będą 15' to pewnie wrzucę 290 (takie jak w escorcie) a tył normalnie bębny.
Co do felg i opon: jakie polecacie? W escorcie były seryjnie 195 x 50 x 15 ma ktoś takie (lub podobne) w fieście? Jakie wrażenia?
Ja myślałem o 195 x 45 albo 40 x 15. |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:13
|
|
|
heeee, ale bebny z tylu masz te wieksze czy mniejsze? jesli przekladales z 1.1/1.3/1.4 to zmien chociaz bebny na wieksze.
pzodrawiam |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:25
|
|
|
No niestety niestety nie mam sakwy bez dna banghead Do jazdy codziennej musi wystarczyć. A jak znajdą sie fundusze to się będzie sukcesywnie wymieniało. Pokaż mi takiego co wstawia samochód robi wszystko od a do z na tip top |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:49
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | No niestety niestety nie mam sakwy bez dna banghead Do jazdy codziennej musi wystarczyć. A jak znajdą sie fundusze to się będzie sukcesywnie wymieniało. Pokaż mi takiego co wstawia samochód robi wszystko od a do z na tip top |
spokojnie kolego wszyscy to piszą tylko w trosce o Ciebie
swoją drogą gratuluję projektu i myślę że frakcja śląsk Cie niedługo odwiedzi
a co hampli to zastosuj te essiego a koła 13 sobie odpuść (i tak na tych kołach nie pośmigasz) i to najlepiej zanim pozakładasz to pozmieniaj tłoczki i przewody - będziesz miał spokojną głowę i spokój na przyszłość
pozdro |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:52
|
|
|
na 13 musze dojezdzić zime nie bede zmieniał zimówek na tydzień czy dwa a nie wiadomo czy jeszcze nie sypnie
letnie 15 zakladam na 100% i wtedy zmienie na 290 przód |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 15:51
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | Zawias na razie leży mam tylko amorki od fiesty RS ale nawet nie powiem jakie bo wstyd Na razie i tak trzeba zobaczyć czy i jak to będzie jeździć
Hamulce przód 240 wentylowane tylko takie weszły pod 13' letnie będą 15' to pewnie wrzucę 290 (takie jak w escorcie) a tył normalnie bębny.
Co do felg i opon: jakie polecacie? W escorcie były seryjnie 195 x 50 x 15 ma ktoś takie (lub podobne) w fieście? Jakie wrażenia?
Ja myślałem o 195 x 45 albo 40 x 15. |
Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm.
RS2000 ma 260mm ale wystarczą
jak coś to bedziesz jeszcze potrzebowął pompe hamulcową i korektor siły hamowania.
Co do opon to ja jeżdże ( o ile można to nazwać jazdą) na 195/45/15 i w zupełności to wystarczy. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 15:56
|
|
|
Cytat: | Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm. |
o te się rozchodziło
a jak z np. nawracaniem przy 195? ja mam zamiar tym jeździć codziennie |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 15:58
|
|
|
ja jezdzilem na 195/45 15 i zadnych problemow nie bylo |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 16:02
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | Cytat: | Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm. |
o te się rozchodziło
a jak z np. nawracaniem przy 195? ja mam zamiar tym jeździć codziennie |
masz hample od Coswortha?? jak tak to szykuj 15" na zime przyszłą
nawraca sie normalnie na 195 |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 1 Mar 2007, 16:04
|
|
|
Do cieżkiego przodu 195 jak znalazł. |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Mar 2007, 15:17
|
|
|
Mam mieć w wakacje lub przed wakacjami. Kumpel ma mi przywieźć z Anglii (chyba, że wcześniej sam sie tam pojawie). Zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
|
|
|
|