Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Ciężko chodząca kierownica
Autor Wiadomość
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27 Lut 2007, 08:44   

DomiOl napisał/a:
a moze mi podpowiecie co sie dzieje z fofi a nie sie klucicie????

Ustawiałeś zbierzność po wymiania końcówek bo jesli nie to moze warto.
A jesli tak no to wymien krzyzak w 99% dziwnego zachowania sie kierownicy on jest tego powodem.
szynszyl napisał/a:
nie chciało ci się popatrzyć... cena ceną.. w jednym sklepie 73 zł w drugim 130... a ceny ja podaje jakie ja mam inie sugeruj sie tym że napisałem o cenie przez pół.

Masz racje nie popatrzyłem nawet bo nie załapałem o co chodzi. A nie włanczam tego nawet bo mamy to na codzin w warsztacie. Mam katalogi elektroniczne wiekszosci firm na rynku i podpisane z nimi umowy i po rabatach ceny dla warsztatu wszedzie są podobne.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
DomiOl
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 13:45   

zbierznosci nie ustawialem bo bylo wszytsko ok... a mi sie wydaje ze cos sie skrzywilo:[ czemu to niby to od krzyzaka?? nie kumam bylo ok a po wejsciu w zakrez mi sie tak stalo tak jak by sie cos wygielo:[[[[ za****be ten samochod o drzewo i na zlom bo juz sil do niego nie mam:(((((((((
 
 
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 44
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 27 Lut 2007, 16:06   

szynszyl napisał/a:
nie rozśmieszaj mnie.. wd-40 wypłukuje i wysusza łożysko igiełkowe z resztki smaru.. jak już to olej w sprayu lubrification np. valvoline.... zreszta o tym juz gokowi na gg napisałem


Zgadzam się z tobą.

P.S posłuchałem twojej rady bo narażie na wymiane nie mam czasu i zrobiłem tak jak pisałeś na GG i podziałało jest różnica już nie ma takiego oporu.

Wielkie dzieki :ok:
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 27 Lut 2007, 22:27   

DomiOl, taniej ci wyjdzie jak dasz 20 zł na szarpaki... popatrza chłopaki potrzęsą kierą.. przeciez zbieznośc to podstawa przy ingerencji w ukł. kierowniczy. ze rzuca autem to może oprócz tulei szlag trafił sworznie..może maglownica do wywalenia, bo auto dostało dzwona w krawężnik.. a tak to pytasz ikupujesz kolejne częsci.. za chwilę ci wyjdzie koszt nowego lanosa ;-)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
DomiOl
[Usunięty]

Wysłany: 2 Mar 2007, 10:04   

Siema Siemaaaa

Bylem dzis na przegladzie-przeszedl prawie bez problemow:] czepnol sie ciemnych tylnych lamp-recznego na jedno kolo-zaparowanych przednich siwatłach. Luzow nigdzie nie ma:)

Ustawil zbierznosc i juz nie sciaga i prosto jedzie i lepiej sie prowadzi:]

Zaczynam lubic ten samochodzik ale nie do konca:P zatankowalem jakies gowno dzis i samochodzik wali kangurki i nie kreci sie na obroty:( to od bezyny czy moze byc od czegos innego?? wiem ze chyba mi pompa paliwa nie wyrabia:( bo strasznie bzeczy:(

A walenie kiery nie ustapilo:( ale zaprowadzilem do wymiany felg jak bede mial chwile to wyskocze z pracy i zobacze:]

Pozdroo
 
 
goofy
[Usunięty]

Wysłany: 5 Mar 2007, 10:22   

Z innej beczki :) Ile litrow plynu wchodzi do ukladu wspomagania fofki? Wstyd sie przyznac, ale nie wiem heh
 
 
Bart_Skrzyszow 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 300
Skąd: RRS / RZE / RDE
Wysłany: 5 Mar 2007, 10:28   

Uzupelnić do znaku max :D
a ile to jest to nie wiem
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT.
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 5 Mar 2007, 12:21   

1 litr
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 5 Mar 2007, 21:54   

DomiOl, móiwsz o kangurkach.. dalej nie podałeś kodów migowych... więc spadaj na drzewo... :-P
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów ciężko chodząca kierownica
MK 1
profi Mechanika ogólna 6 30 Cze 2009, 23:42
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK4] ciężko chodząca kierownica
jerzol Mechanika ogólna 11 13 Mar 2014, 22:16
Marcinowaty
Brak nowych postów [MK3] Lekko chodząca kierownica
Gość Mechanika 1 13 Lis 2010, 08:18
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Kierownica ciężko się obraca
murgrabia Mechanika 5 4 Lut 2008, 23:31
murgrabia
Brak nowych postów Kierownica ciężko chodzi i nie odbija
fake4r Mechanika ogólna 6 5 Cze 2016, 13:28
fake4r


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.