  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		LPG - pływające obroty | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 bolo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Lut 2007,  22:46   LPG - pływające obroty
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam problem. Trochę mi pływają obroty na gazie, na benzynie w ogóle - silnik pracuje bardzo równiutko. Na gazie natomiast obroty same wzrastają i opadają, silnik nie gaśnie ale czasami (żadko) lekko się zadławi. Co może być powodem takiej dolegliwości?
 
 
Fieścina to 1,3, jednopunkt, 94r.
 
 
nie mam obrotomierza - czy można przełożyć z innej fiesty licznik z obrotomierzem zamiast mojego? Wystarczy podłączyć dobrze, czy trzeba robić jakieś modernizacje.
 
 
Z góry dziękuje za odpowiedź. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012,  16:20, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Lut 2007,  07:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bolo napisał/a: | 	 		  | nie mam obrotomierza - czy można przełożyć z innej fiesty licznik z obrotomierzem zamiast mojego? Wystarczy podłączyć dobrze, czy trzeba robić jakieś modernizacje.  | 	  na ten temat ksiązki już napisano... uzyj opcji szukaj i jak coś nie zrozumiesz to w tych tematach pisz... 
 
 
co do LPG..są tu mądrzejsi.. ja sie usunę w cień | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jose  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Chianti 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 49 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  13:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bolo napisał/a: | 	 		  | Mam problem. Trochę mi pływają obroty na gazie, na benzynie w ogóle - silnik pracuje bardzo równiutko. Na gazie natomiast obroty same wzrastają i opadają, silnik nie gaśnie ale czasami (żadko) lekko się zadławi. Co może być powodem takiej dolegliwości? | 	  
 
 
Mam identyczne objawy. Jakie masz spalanie? mi z ostatnich 1200km wyszło 8,8lpg, z czego z 20% to miasto w korkach, reszta trasa z kompletem pasażerów, pełnym bagażnikiem i prędkości 90-120, więc chyba nieźle. Wolne obroty ustawione na analizatorze. Świece i przewody nowe.
 
 
 	  | szynszyl napisał/a: | 	 		  | co do LPG..są tu mądrzejsi.. ja sie usunę w cień | 	  
 
 
Obserwuję ten temat, ale chyba ci mądrzejsi nie mają czasu tu zajrzeć    bo nic się tutaj nie dzieje.
 
 
Pozdr | 
             
						
				_________________ ..____...
 
..|'''''@|..
 
c|-O,,ob
 
..|\__/|..
 
...\..../...
 
 
FIESTA CHIANTI 1.3i 94' | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 raferi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  13:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bolo,  8) Trochę pływające obroty na gazie mogą mieć podłoże w sondzie lambda i jej ciągłej pracy analizującej. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  14:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no trop dobry .  Ja bym sie zastanowił czy dobrze jest podłączony emulator sondy lambda i czy jest właściwa emulacja . | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jose  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Chianti 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 49 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  15:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diodalodz napisał/a: | 	 		  | no trop dobry . Ja bym sie zastanowił czy dobrze jest podłączony emulator sondy lambda i czy jest właściwa emulacja . | 	  
 
A przy pierwszej generacji? Chyba tylko regulacja pozostaje. Za kilka mies planuję przerobić na 2 gen, ale na razie muszę jeździć z tym co jest :(
 
Pozdr | 
             
						
				_________________ ..____...
 
..|'''''@|..
 
c|-O,,ob
 
..|\__/|..
 
...\..../...
 
 
FIESTA CHIANTI 1.3i 94' | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 raferi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  17:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jose,     No raczej; dałbym nieco więcej na wężu i korekta śrubą od składu na redukktorze. Spuszczałeś "mazut"? Też pomaga, | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  18:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | chyba ze masz duzy przebieg . Jeśli tak to już nie wyregulujesz . Ja pod koniec miałem kołyske od 900 do 1600 w zależności jak sie akurat na skrzyżowaniu zatrzymałem . | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jose  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Chianti 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 49 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2007,  18:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  Jose,    No raczej; dałbym nieco więcej na wężu i korekta śrubą od składu na redukktorze. Spuszczałeś "mazut"? Też pomaga, | 	  
 
 
Mazut już spuszczałem. Chyba wcześniej nikt tego nie robił, bo wyleciało go całkiem sporo.
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | chyba ze masz duzy przebieg . Jeśli tak to już nie wyregulujesz . Ja pod koniec miałem kołyske od 900 do 1600 w zależności jak sie akurat na skrzyżowaniu zatrzymałem . | 	  
 
 
Przebiegu instalacji nie znam. Poprzedni właściciel twierdził, że zrobił ok 30 tys km. Instalacja zakładana 1,5 roku temu. Nie mam obrotomierza, ale na ucho to wahania są tak między 750 a 850 rpm. W sumie to jest już trudno wyczuwalne. Bardziej mnie niepokoi i denerwuje to:
 
 	  | bolo napisał/a: | 	 		  | ale czasami (żadko) lekko się zadławi | 	  
 
na wolnych obrotach. Jakby zapłon w którymś cylindrze wypadał. Przyspiesza płynnie i nie ma problemów.
 
Przy obecnych ustawieniach w cyklu mieszanym na odcinku 1200km, ale z kompletem pasażerów i pełnym bagażnikiem średnio spalił lpg 8,8l/100km, więc nie jest chyba źle (na trasie prędkości 100-120).
 
Pozdr | 
             
						
				_________________ ..____...
 
..|'''''@|..
 
c|-O,,ob
 
..|\__/|..
 
...\..../...
 
 
FIESTA CHIANTI 1.3i 94' | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Kwi 2007,  13:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ustaw zawory . A potem wzbogać nieco mieszanke gazu . Bo ten efekt przykulania to taka bajka ze od 1 i 4 cylindra dopływa uboższa mieszanka gazu . Długo z tym walczyłem zanim znalazłem co jest grane . | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
 
    | Podobne Tematy | 
  
 
  | Temat | 
  Autor | 
  Forum | 
  Odpowiedzi | 
  Ostatni post | 
  
 
    | 
  Przyklejony:  Pomocne materiały z LPG
		 Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
		 | 
  Blackknight88 | 
  LPG | 
  7 | 
  4 Sty 2017,  23:32   cargo | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
		 Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
		 | 
  diodalodz | 
  Mechanika ogólna | 
  5 | 
  31 Sty 2006,  09:10   Gość  | 
  
  
    | 
   Silnik : pływające obroty
		 Prośba o pomoc
		 | 
  maerik | 
  Mechanika | 
  2 | 
  27 Paź 2005,  19:18   Gość  | 
  
  
    | 
   Gdzie jest mój silnik krokowy?! PŁYWAJĄCE OBROTY
		 
		 | 
  Gość | 
  Elektryka | 
  5 | 
  3 Lip 2006,  22:10   szynszyl | 
  
  
    | 
   [MK3] LPG - słabo wchodzi na obroty
		 
		 | 
  stacho35 | 
  LPG | 
  8 | 
  16 Maj 2006,  22:14   stacho35 | 
  
  
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |