Strumienica w MK3 |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_NeoN [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 01:00 Strumienica w MK3
|
|
|
witam. mam pytanko. Chciałbym założyć strumienice w miejsce katalizatora, po głowie chodzą mi także myśli o założeniu dwóch, w miejsce katalizatora i w miejsce srodkowego układu wydechowego. Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze pozdrawiam |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kolin
![](http://img340.imageshack.us/img340/8336/lotnisko086ej9.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 07:28
|
|
|
Kamil_NeoN napisał/a: | Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze pozdrawiam |
Chcesz komentarz to masz strumiennica to gówno sorry za wyrażenie ale 3/4 ludzi tak twierdzi,ja proponuje rurke wspawac i wtedy bedzię lepiej,bo w przypadku strumiennicy za 30 albo 50 zł efektu nie będziesz miał,nie mówię tutaj o strumiennicy za ponad 100 zł albo elegancką Michaela ( chyba tak sie to pisze ) no ale cenna wtedy tez juz znacznie wzrasta ,kolego co do srodkowego tłumika zastosuj pełno przelotówkę i bedzie elegancko to tyle z mojej strony |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Tommy
![](http://prentki-blog.pl/wp-content/uploads/2019/02/aaa.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 08:27
|
|
|
Popieram kolege Kolina. Zamiast kata rurka (jezeli kat jest na wykonczeniu ) a srodkowy przelot. Te tanie strumienice gowno daja. Ja juz w swojej Fiestce testowalem chyba z 10 wariantow wydechu i ostatecznie zdecydowalem sie wlasnie na taki uklad (u mnie zostal kat) Moim zdaniem jest cyba najlepszy. Nie za glosno, dzwiek jest przyjemny dla ucha (lekkie warczenie przy wyzszych obrotach), a przy okazji troszke odetkalo silnik (ale nie licz na cuda ;-) ) |
_________________
![](http://prentki-blog.pl/wp-content/uploads/2019/02/andcdgcofgoolpdg.png) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Kamil_NeoN [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 11:06
|
|
|
To własnie chciałem usłyszec. dzięki bardzo, przynajmniej wiem że zrobiłbym błąd. POkombinuje przy tym. dzięki |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Kwi 2007, 03:22
|
|
|
koleżka wsadził sobie strumiennice taką na oko dobraną zamiast katalizatora w hondzie civic 1.5 coupe efekt jest taki że jest gożej niż z katalizatorem o ile się orętuje struminnica jest po to by zwiększyć prędkość spalin za strumiennicą i ich ciśnienie przed efektem zle dobranej strumiennicy będzie większona ilość spalin w świerzym ładunku paliwowopowietrznym w cylinrze co za tym idze będzie jej mniej i będzie mniej efektywna. W mojej fofi po wywaleniu kata i paru przeróbkach czuć na dupohamowni że zrobiła się mniej elastyczna ale z większym butem od ok 3500 obr/min do niestety ok 5000 powyżej silnik nie jest zabardzo przystosowany, laski popychachaczy itp to zbędne masy na których traci się moc by je wprawic w ruch |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.