| 
		[MK3] Nie odpala na benzynie | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 jez733  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Sebastian 
                  Wiek: 36  Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Cze 2007,  23:41   [MK3] Nie odpala na benzynie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               fiestę mam od kilku dni, nie była ona jeżdżona przez poprzedniego właściciela na benzynie, i dzisiaj postanowiłem nalać troszkę i sprawdzić co i jak no i niestety... nie pali...
 
 
dajcie mi jakieś instrukcji w tej sprawie. Bak był suchy, nalałem za 20zł czyli ok 4l(czy tyle wystarczy?) przełączyłem na zgaszonym silniku na benzynę i próbowałem odpalić,  i nic 0 reakcji, jedyna reakcja to osłabiony akumulator od kręcenia     
 
 
co można zrobić z tym fantem, bo jednak wolałbym żeby moja bestyjka pracowała i na LPG i na benzynie | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012,  16:37, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czerepach [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  07:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jez733,  :-(  :1xf: To przygotuj się na wymianę pompy benzyny, bo padnięta jest na amen. To są skutki odpalania tylko na gazie i posiadania pustego zbiornika wachy. Uważam, że 5 litrów z trudem przykryło dno zbiornika...Taniej - mimo wszystko będzie - wlać jeszcze jedną piątkę; może pompa zaskoczy?    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jez733  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Sebastian 
                  Wiek: 36  Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  11:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               aha czyli dolać jeszcze trochę benzyny.. To ile jest to min, żeby zaciągnął na pewno.
 
 
A pompka ile kosztuje?? i z wymianą trzeba udać sie do mechanika, czy dam sobie sam rade?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 topdrive  		  
		 
          
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 40  Dołączył: 14 Lip 2006 Posty: 48 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  12:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pompy nie są takie drogie, a jak masz rozbieralną to można się bawić w regenerację (uprzedzam, efekt może być mizerny jak zatarta na amen). A na samym lpg można jeździć, tylko w baku trzeba mieć paliwo, żeby pompy nie zacierać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: daniel 
                  Wiek: 37  Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  13:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | można też wyciągnąć przekaźnik i nie będzie się włączała, albo zrobić sobie wyłąccznik | 
             
						
				_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  14:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hm. Po pierwsze to nie straszcie chłopaka jak nic jeszcze nie zostało sprawdzone. 
 
po pierwsze to wsiadź do auta .
 
wyłącz radio nawiewy i wszystko co hałasuje 
 
przekręć stacyjkę na poz 2 czyli do zapalenia kontrolek . 
 
Wsłuchaj sie czy pod fotelami słychać buczenie . Jeśli nie słychać to zobacz czy w skrzynce z bezpiecznikami cyka przekaźnik . Życzliwi koledzy powiedzą który  to przekaźnik . Jeśli bedzie stukać to weź miernik odepnij przekaźnik ze skrzynki i zobacz czy na którejś nodze w gnieździe przekaźnika jest stałe +12 V . Jeśli jest wsadź przekaźnik do skrzynki i odnajdź w progu prawdopodobnie pod kanapą z tyłu przewody które idą do pompy . Życzliwi koledzy powiedzą ci jakiego koloru jest przewód do zasilania pompy . Zmierzysz tam napięcie przekuwając izolacje przewodu . Wszystkich pomiarów dokonujesz na skali miernika VDC 20 V . jeśli bedzie dochodzić napięcie pod kanape (musisz włączać i wyłączać zapłon zeby zobaczyć czy dochodzi bo pompa ma pracować 2-4 sekundy bez odpalania auta) . jeśli bedzie tam napięcie a nie buczy pompa to spawa jest jasna padła pompa paliwa . NAJPIERW DIAGNOZA POTEM WYMIANA . a nie w odwrotnej kolejności . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: daniel 
                  Wiek: 37  Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  14:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diodalodz napisał/a: | 	 		  | Życzliwi koledzy powiedzą który to przekaźnik | 	  
 
taki mały brązowy ma 4 bolce | 
             
						
				_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lip 2007,  18:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Co prawda rocznik nie ten, ale może już ma wyłącznik wstrząsowy który się wyłączył i dlatego pompa może nie działać. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.