Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Samochód nie przyspiesza, obroty rosną
Autor Wiadomość
norbi2511
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lip 2007, 12:44   [MK4] Samochód nie przyspiesza, obroty rosną

proszę o pomoć mam fiestę z 1998 mk 4 mam taki problem : jak samochód się rozgrzeje gdy dodaje gazu samochód nie przyspiesza tylko rosną jego obroty a następnie powoli zwieksza swoją prędkość, jeśli jest zimny wszystko jest ok, czy to może być spowodowane zurzyciem sprzęgła??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Sie 2010, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 25 Lip 2007, 13:08   

tak - konieczna jest wymiana tarczy sprzęgła
_________________
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 25 Lip 2007, 19:55   

docisk też bym wymienił przy jednej robocie :he:
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 25 Lip 2007, 20:03   

a po co :?: najpierw sie rozbiera i weryfikuje czy dana część sie nadaje do wymiany a nie odrazu w ciemno wyrzuca sie kase w błoto
_________________
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 25 Lip 2007, 20:13   

ciekawe podejście - zazwyczaj jest wszystko do wymiany albo niby "ok" ale za 30 tysiaków sie wysypuje i robi się drugi raz tą samą robotę :fox:
ale wolna wola - "rubta jak chceta" :-)
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 25 Lip 2007, 21:40   

dday napisał/a:
ale za 30 tysiaków sie wysypuje
jak nie patrzewć to średnio wychodzi jeszcze ze 2 lata jazdy
dday napisał/a:
zazwyczaj jest wszystko do wymiany albo niby
zazwyczaj po to sie robi oględziny części - a docisk to nie jest szczególnie skomplikowana część wiec odrazu widać jego stan techniczny
dday napisał/a:
ale wolna wola - "rubta jak chceta"
ja bym rzekł róbta co chceta
_________________
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 25 Lip 2007, 23:00   

Łokmen napisał/a:
dday napisał/a:
ale za 30 tysiaków sie wysypuje
jak nie patrzewć to średnio wychodzi jeszcze ze 2 lata jazdy

jak nie patrzewć to przy wymianie kompletu wytrzyma 3 razy tyle :fox:
więc po co rozbierać to wszystko dwa razy częściej :fox:
niop chyba, że jutro sprzedajemy jeździedełko :-P
a koszt docisku jest tak "ogromny", że jednak bardziej się opłaca wymienić całość (oczywiście dla ludków z moim podejściem więc nie zmuszam nikogo do robienia po mojej myśli) ;-)
Łokmen napisał/a:
ja bym rzekł róbta co chceta

akurat w tej kwestii zgodzę się z Tobą w 100%-tach ale jak wymagasz od innych to wymagaj również od siebie :he:
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 26 Lip 2007, 00:25   

takie małe OT:
dday napisał/a:
jak nie patrzewć to przy wymianie kompletu wytrzyma 3 razy tyle
więc po co rozbierać to wszystko dwa razy częściej
idąc twym tokiem rozumowania to trzeba przy okazji wymienić poduszki pod skrzynią biegow i pod silnikiem a najlepiej to wszystko od silnika, podwozia i elektryki kończąc na najmniejszej podkładce no bo przecież to wszystko ma już kilkanaście lat i w każdej chwili może sie wysypać a po co sobie robić robote ileś tam razy, no nie a mając wszystko nowe możemy przelatać znowu kilkanaście lat
_________________
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 26 Lip 2007, 01:08   

jest mała różnica pomiędzy wymianą docisku a poduszki - nie przeważ :fox:
niop chyba, że czas i ilość pracy wykonanej przez Ciebie nie ma żadnego znaczenia a przy okazji jesteś wszechstronnie uzdolniony :?: :he:
hmmm.....
idąc twym tokiem rozumowania przy wymianie paska rozrządu nie wymienia się napinaczy lub pompy wody czy tak mało ważnych rolek :fox:
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 26 Lip 2007, 07:20   

chłopaku są pewne zasady niezależnie od weryfikcji częsci takie jak:
- rozrząd wymienia sie kompletny czyli: pasek, napinacze, rolki i co 2 wymiane rorządu pompę wody w silnikach 16V ( w silnikach 8V tylko wtedy kiedy padnie)
- tarcze lub bębny hamulcowe parami na danej osi
- to samo amortyzatory
- raz zdemontowane uszczelki nigdy nie podlegają ponownemu montażowi
i tym podobne

wiec za przeproszeniem nie rób mi tu śmietnika i nie wmawiaj komuś ze przy wymianie tarczy sprzęgła obligatoryjnie wymienia sie docisk
_________________
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 26 Lip 2007, 09:39   

Łokmen w pewnym sensie masz racje ale z autopsji wiem ze kilkunastoletnie sprzegło lepiej wymienic po całosci i mieć spokój,w fiescie padł mi docisk a niby tarcza była dobra.Kupiłem kompletne sprzegło i wzialem sie do wymiany-okazało sie ze tarcza tez juz nie była pierwszej nowosci jak i łożysko oporowe-robiłbym to po poł roku czasu jakbym sam docisk wymienial.Teraz kupiłem escorta w którym poprzedni własciciel rok temu wymienił tarcze sprzęgłową a ja mam do wymiany docisk i łozysko-taki z tego morał ze oszczednosci z tego tytułu sa pozorne bo jak dajesz auto do mechanika to dwa razy koszt wyciagania skrzyni.nie wiem ale mysle ze koszt ok 300zl z kompletnym sprzeglem do fiesty to nie tragedia zeby biedolić i bawic sie w gówna

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2007, 00:19   

ja powiem tak jak dziadujesz to zmień tarcze jak chcesz pewnie jechać przez świat wymień wszystko . Ja robiłem w życiu różne machloje i oszczędności i zawsze do nich dokładałem . Teraz jak kończy się tarcza wylatuje komplet z auta . Kiedyś wsadziłem docisk który nie miał śladu zużycia wglądał jak wyjęty z pudełka tak samo łożysko oporowe , kupiłem nowa tarczę wszystko poskładałem przejechałem 2 tyś km i docisk pękł na pół przy cofaniu . byłem pewny ze to linka . hehe ale to był docisk . I robiłem tak kilka razy i zawsze prędzej czy później kończyło się to źle , no chyba ze robiłem klientom tzw giełdówki one zawsze dawały rade :)
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 27 Lip 2007, 11:51   

no wreszcie jakieś rozsądne głosy :ok:

ps. chłopaku ja Twoich wypowiedzi nie przyrównuje do śmieci :fox:
_________________
 
 
 
Rostoff 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 49
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: Mielec
Wysłany: 27 Lip 2007, 20:08   

diodalodz napisał/a:
ja powiem tak jak dziadujesz to zmień tarcze jak chcesz pewnie jechać przez świat wymień wszystko . Ja robiłem w życiu różne machloje i oszczędności i zawsze do nich dokładałem

:ok:

Zawsze co tanio później wychodzi drogo :D Jak już robić to tak jak trzeba a nie po łebkach :V:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.