Podlaczenie alternatora sierry do 1.8D |
Autor |
Wiadomość |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:19 Podlaczenie alternatora sierry do 1.8D
|
|
|
Mam taki problem... altek mam ze sierry gdzie mam oznaczenia B+ W+ i W w fabrycznej wiazce sa 3 kable 2 grube czerwone i jeden niebieski, pamietam tylko tyle ze W jest do obrotomierza, a moje pytanie jest takie: czy te dwa przewody czerwone (grube) trzeba zlaczyc i dac pod B+ a ten niebieski pod W+ ?? Mialem cale foty jak to bylo zrobione ale niestety jakis wirus mi zjadl calosc... i teraz ni chsteczki nie pamietam... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wojtass

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 22:01
|
|
|
Tak, 2 grube przewody trzeba złączyć w jeden i podłączyć w miejsce gdzie prawdopodobnie będzie wcięcie na końcówkę najgrubszego przewodu, zapewne właśnie B+. Drugi w pozostałe miejsce. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 22:05
|
|
|
Wojtass napisał/a: | Tak, 2 grube przewody trzeba złączyć w jeden i podłączyć w miejsce gdzie prawdopodobnie będzie wcięcie na końcówkę najgrubszego przewodu, zapewne właśnie B+. Drugi w pozostałe miejsce. |
Podziekowal jutro tak zrobie a w razie czego i tak bede mial odlaczony aku jak nic nie zaiskrzy to bedzie lala... |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 01:14
|
|
|
B + to Battery + czyli rozbijasz kostkę ucinasz przewody i zagniatasz oczoko na M8 albo m10 z tego co pamiętam . A cienki niebieski przewód podłączasz pod diody wzbudzenia D+ ( jest to przewód od kontrolki jeśli zostanie zwarty do masy ma się palić kontrolka po przekręceniu stacyjki - jeśli go nie podłączysz altek nie zacznie ładować) wejście W jest przewidziany na sygnał dla obrotomierza w silnikach Diesla |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:14
|
|
|
No dzieki super altek laduje a kontrolka sie zapala i gasnie po odpaleniu, ale no wlasnie ale sa jaja z obrotomierzem bo na wolnych obrotach mam 6k/rpm :yyy: i teraz nie wiem czy to ja cos zle podlaczylem czy co jest grane... tam sa 2 bialo czarne kabelki ktore podlaczylem do alternatora, po odlaczeniu jednego nic sie nie dzieja obroty sa te same, po podmianie rownierz to samo... i co z tym fantem zrobic |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 15:29
|
|
|
schemat mi zrzucić na maila mk3 dizel to ci powiem co i jak . dzwne rzeczy opowiadasz z tymi 2 przewodami . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.