fiesta oslabla |
Autor |
Wiadomość |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 15:07
|
|
|
probowalem ta pierwsza metode i auto zgaslo |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 20:45
|
|
|
Hmm jesli zgasla to sprzeglo powinno byc dobre.
Odnosnie Twojego przypadku... A kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwa ? Bo o tym nic nie napisales. Moze on juz jest zasyfiony... ? (tlumaczyloby to tez wzrost zuzycia paliwa)
Poczytaj tez o CPP i najlepiej jakbys zmierzyl opór na czujniku, byc moze zle dane o polozeniu przepustnicy sa przekazywane do kompa. |
_________________ Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 12:54
|
|
|
tomcio1600 napisał/a: | Hmm jesli zgasla to sprzeglo powinno byc dobre.
Odnosnie Twojego przypadku... A kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwa ? Bo o tym nic nie napisales. Moze on juz jest zasyfiony... ? (tlumaczyloby to tez wzrost zuzycia paliwa)
Poczytaj tez o CPP i najlepiej jakbys zmierzyl opór na czujniku, byc moze zle dane o polozeniu przepustnicy sa przekazywane do kompa. | No ja tez bym sprawdzil filterek paliwa... Tylko gdzie go znajde... Glupie pytanie moze, ale pod maska go nie widze... |
|
|
|
 |
Bart_Skrzyszow

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 13:07
|
|
|
prawdopodpbnie masz w okolicy serwa przykręcony do grodzi silnika |
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT. |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 13:36
|
|
|
Bart_Skrzyszow napisał/a: | prawdopodpbnie masz w okolicy serwa przykręcony do grodzi silnika | Dzieki, zaraz zajrze pod mache... Dam znac co i jak... |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 13:38
|
|
|
Dokładnie tu...
 |
|
|
|
 |
Longer_007

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 15:10
|
|
|
Mi sie to dzieje od czasu do czasu, ale wiem ze to na 100 % wadliwe CPP, jedna nozka jest przerwana. Wlasnie czekam, az mi przyjdzie. Sprawdz sobie CPP, nie wiem czy dobrze mowie, ale odepnij je i wtedy sie przejedz (prosze mnie poprawic jak powiedzialem pierdołe). |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 10 Cze 2007, 00:31
|
|
|
tomcio1600 napisał/a: | Hmm jesli zgasla to sprzeglo powinno byc dobre.
Odnosnie Twojego przypadku... A kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwa ? Bo o tym nic nie napisales. Moze on juz jest zasyfiony... ? (tlumaczyloby to tez wzrost zuzycia paliwa)
Poczytaj tez o CPP i najlepiej jakbys zmierzyl opór na czujniku, byc moze zle dane o polozeniu przepustnicy sa przekazywane do kompa. |
Filter zmienilem jak mi sie zaczeły te klopoty z autem i nic. cpp sprawdzalem niernikiem tak jak napisane na forum przechodzi plynnie tylko mam troszke inne wartosci rezystancji tzn poczatkowa i koncowa ruzni sie od tych podanych na forum i nie wiem czy to co podane to musi byc takie?? wymienilem tez swiece bo jedna miala peknieta porcelane i kable. V max sie troche podniusl 140 na prostej wykrecila a bylo 120 ale dalej jeszcze jest takie uczucie jak by mnie cos hamowalo przy wcisnieciu gazu. Ostatnio jechalem na trzecim biegu za innym autem i popuscilem troche gazu a po chwili dodalem zeby go wyprzedic i mialem takie uczucie jak by mnie cos przychamowalo na chwilke a potem auto zaczelo przyspieszac. Moze byc to wina np wtrysku ze jest przytkany i nie rozpyla tak jak powinien?? tylko zalewa silnik |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 11:27
|
|
|
Marcin2105, a zrób sobie tester i zdiagnozuj auto. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Józek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Józek
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Meszna
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 12:07
|
|
|
witam ja raz jechalem z niemczech za escortem i moja fiestka poszla 170km/h ale dluga prosta musiala byc bo troche to trwalo |
|
|
|
 |
Rafaelo [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Wrz 2007, 13:34
|
|
|
Ja też mam podobny problem.Auto troche głośniej klekotało ale miałem normalne przyspieszenie.Mechanik ustawił mi zawory i po tym silnik zrobił się jakiś mułowaty.Jeszcze na dodatek słychać taki charakterystyczny warkot jak przyspieszam.Co to może być?Mechanik mógł coś mi podmienić podczas regulacji?Dodam że nie było mnie przy regulacji,auto zostawiłem na cały dzień w warsztacie. |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 9 Wrz 2007, 15:46
|
|
|
Józek napisał/a: | moja fiestka poszla 170km/h ale dluga prosta musiala byc bo troche to trwalo |
Jak jechałem swoją 1.4 za Audi A3 to miałem 250km/h poszła by więcej ale wiesz ogranicznik elektroniczny...
Jak dla mnie ten silnik chodzi jak najbardziej optymalnie...wymysły problemowe właściciela...co nie ktorzy sie chyba rozmarzyli...ze 1.1 poleci 150-160km/h i to w dodadtku na kawałku drogi...chłopaki to jest 50KM to lepiej jechać nie będzie...
silniki 1.4 CVH lecą po 160km/h no większośc jest zmęczona owszem są egzemplarzę co lecą i 170km/h a wam za mało kosiarka jedzie...hmmm która jeszcze bardziej jest wymęczona i pewnie ma przebieg 90 tys km i mam na to ks.servisową którą jak chcesz moge ci wydrukowac...
Phiii soryy ale takie tematy typu ze 1.1 dusi sie przy 120km/h albo pomału jedzie,więcej nie idzie jak 140km/h...passs...
Te samochody mają po 12-16,17 lat więc cudów nie oczekiwac...i to w takim silniku...
Takie moje zdanie...pisze to co myślę... |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 9 Wrz 2007, 16:59
|
|
|
Moje stare 1.1 szło i 130km/h... zostawiajac za soba przy okazji zasłone dymną
Rafaelo napisał/a: | Mechanik ustawił mi zawory i po tym silnik zrobił się jakiś mułowaty.Jeszcze na dodatek słychać taki charakterystyczny warkot jak przyspieszam. |
Moze czegos nie podlaczyl albo zrobil to zle... jakis wezyk itp? Czasami wystarczy |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 07:55
|
|
|
Rafaelo napisał/a: | Mechanik ustawił mi zawory i po tym silnik zrobił się jakiś mułowaty.Jeszcze na dodatek słychać taki charakterystyczny warkot jak przyspieszam. | Madek dobrze gada, ale jest jeszcze możliwość (i to prawie pewne) że ustawił je za ciasno. Dzieje się tak że po regulacji silnik i tak klekotał ze względu na szklanki i całą resztę rozrządu , to mechanior się wkurzył i zawory podokręcał bardziej i w efekcie jest muł, szybsze grzanie i dziwny warkot, a klekocze i tak. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 13:14
|
|
|
Najpewniej ustawił Ci jak leci WS WS WS WS a nie popatrzył jak ma być |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Józek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Józek
Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Meszna
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 23:54
|
|
|
powiem ci kolin ze na moim liczniku pokazalo ze jade 170km/h i w escorcie przedemna tez bylo tyle samo wiem ze napewno jakis blad licznika byl ale chyba az nie taki duzy i ti bylo na autustradzie lekko z gorki i chyba ponad 5km prostej drogi |
|
|
|
 |
Rafaelo [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 17:47
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie tematem ! Pojechałem do innego mechanika ,ten tym razem ustawiał mi zawory przy mnie.I okazało się że dwa zawor były ustawione zamocno(jeden ssąsy drugi wylotowy).I ten mechanik też mnie się pytał czy poprzednik czegoś mi nie zamienił podczas pseudoregulacji.Czy to możliwe żeby coś zostało zamienione?Czy diagnostyka komputerowa może wykryć przyczyne tego pomruku w silniku i spadku mocy? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12 Wrz 2007, 08:23
|
|
|
Rafaelo napisał/a: | okazało się że dwa zawor były ustawione zamocno( | Mówiłem od razu że za ciasno... Sam tak kiedyś ustawiłem i z tąd wiem co jest grane. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Wrz 2007, 14:57
|
|
|
Mogło być tak jak pisałem że ustawił Ci WS WS WS WS zamiast WS WS SW SW
http://www.fiestaklubpols...lacja+zawor%F3w |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
|