Przesunięty przez: sowa 8 Lis 2007,  23:53		 | 
	
			[MK3] LPG do Xr2i | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 osimek1  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  16:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no wlasnie moj zetec 1.6 pali ~tyle co palila mi fiesta 1.3    chyba ze go bardziej deptne to wtedy z litr moze dwa wiecej - to akurat niejest taka straszna roznica
 
 
ale niezmienia to faktu ze gdybym wiedzial ze bardzo duzo jezdze to chyba bym sie nad TDI zastanawial, bo tak jak piszecie wyzej - cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI | 
             
						
				_________________ Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;( 
 
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
 
Projektowanie stron internetowych  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zefir  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Piotruś 
                  Wiek: 39  Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  16:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | szynszyl napisał/a: | 	 		  zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0. 
 
yarbin  załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG. 
 
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze, | 	  
 
 
zapraszamy do nas | 
             
						
				_________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 
...drin team.... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kolin  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  16:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | zefir napisał/a: | 	 		  | zapraszamy do nas | 	  
 
 
 
do mnie tak samo...:)
 
 
Co do xr`rki zagazowanej to hmmm nie jestem zwolenikiem gazu...tym bardziej ze połowa a nawet większośc xr2i to padaki tak zajechana że to szok w gazie to bedzie jedźic jak stara kur...i zapewne to bedzie ten nominał 103-110KM    za 3-4 tys to ty możesz sobie kupic zadbane 1.1-1.4
 
 
 
 	  | osimek1 napisał/a: | 	 		  | cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI | 	  
 
 
Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś...
 
 
Acha niektóre xr`rki to już nie są sportowe auta z tym takim charakterem...bo swoim 1.4 wszystkie xr`rki objerzdzam z palcem w pupe,czysty przykład na to w jakim stanie mają silniki chodź z wyglądu piękne. | 
             
						
				_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 osimek1  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 38  Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  17:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kolin napisał/a: | 	 		  | Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś... | 	  zdaje sprawe sobie z tego ze gaz byl by wart polowe auta, ale poprostu nieprzepadam za zwyklym gazem, przy zle zalozonym i zle wyregulowanym gazie w cholere problemu (z sekwencja pewnie moze byc podobnie, niewielu mam znajomych jezdzacych z takim wynalazkiem a moja wiedza techniczna pod tym wzgledem jest mizerna). poprostu jakos ogolem za mna nieprzemawia - jedyna zaleta jest to ze leje sie za 2 zl a nie za 4 co jakby na to niepatrzec nawet przy odrobinie wiekszym spalaniu jakie jest na gazie daje spore oszczednosci. 
 
sam sie zastanawialem nad gazem do siebie, ale jak cos to juz sekwencje bym montowal i wyliczylem przy mojej jezdzie zanim mi by sie ta inwestycja zwrocila to mi sie pewnie escort rozleci    | 
             
						
				_________________ Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;( 
 
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
 
Projektowanie stron internetowych  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  19:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PumaRST napisał/a: | 	 		   	  | Łokmen napisał/a: | 	 		  | no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż | 	  
 
 
rozumiem ze jak zawsze sie nabijasz. ale jesli chcesz sie przekonać to zapraszam. | 	  
 
nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  21:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac ! | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2007,  21:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Łokmen napisał/a: | 	 		  | nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić | 	  
 
 
to jak coś to daj znać to cie umówie na konkretny termin    | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2007,  06:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Daras84 napisał/a: | 	 		  | ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac ! | 	  
 
 
Daras - tu sądwie szkoły - falenicka i otwocka . I tego typu dyskusję są do bani bo żadna ze stron sięnie da przekonać bo opinia jest jak dupa - każdy ma swoją . 
 
 
Ale z doświadczenia mówię że . 
 
1. Jak w szarej silnik wyzionie ducha to wstawięzamiast 1.1  1.6 CVH z piwnicy bo porówując spalanie na LPG 1.1 pali litr gazu mniej przy dużo gorszych osiągach jakie oferuje ( sprawdziłęm jeżdżąc z różnymi silnikami ) 
 
 
2. Instalacje gazowe preferuje dwustanowe , czyli albo prymityw 1 generacji bez automatu i emulatorów ( znafcą się wydaje że nie podchodzi dowielopunktu - i mają rację wydaje im się  ) lub wtrysk gazu ( sąna tyle dopracowane że naprawdę dająradę i na dodatek wykożystują większą L.O. LPG niżbenzyny ) 
 
 
3. 70 % powodzenia w zagazowywaniu auta to precyzja wykonania montarzu i włąściwy dobór elementów . ( 20 % jakość elementów 10 % szczęście  ) | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zoharek  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 42  Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2007,  07:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | szynszyl napisał/a: | 	 		  zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0. 
 
yarbin  załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG. 
 
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze, | 	  
 
 
Ta, od razu 15 tysięcy... DO 2.0 zapłaciłbyś to samo 3000zł, ponieważ poszły by te same wtryski (one mają jakiś przedział obsługiwanej mocy, np. przy turbo pewnie musiałyby być jeszcze mocniejsze, a te co do 1.3 miałem (60km), dla 125km były by już niewydolne). I nie baw się w prześmiewcę, podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pvzon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2007,  10:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów. Wydaję mi się że ładowanie sekwencji to tak taniego auta to strata kasy-dobrze wyregulowana druga generacja chodzi bardzo ładnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Darekmk3  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2007,  23:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Daras84 napisał/a: | 	 		  | ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac ! | 	  
 
 
no ja mam porownanie na codzien fiesta futura 1,6 16V na 2 gen i ford escort 1,6 16V na sekwecji i jest roznica zajebista nawet teraz jak w futrze zostala wyregulowana instalka a ja praktycznie mam sekwencje do regulacji po zmianie przepustnicy ale i tak miedzy paliwe a lpg na sekwencji jest minimalna roznica malo odczuwalna    aha ja dalem w czerwcu 3tys zl i jestem zadowolony bo przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa   
 
 
pozdro    | 
             
						
				_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 
www.fiesta-squad.prv.pl
 
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 
cos dla grupy jebax teoretix
 
fiesta rs 1300 w akcji | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Lis 2007,  21:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | zoharek napisał/a: | 	 		  | podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw. | 	  kpisz... a tegonie lubię. przejechałem na I generacji 20.000 km i na II generacji LPG 40.000. teraz ok. 10.000 na sekwencji.. 
 
 	  | pvzon napisał/a: | 	 		  | w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów. | 	  potwierdzam - nie ma problemów.
 
 	  | zoharek napisał/a: | 	 		  | poszły by te same wtryski | 	  nie samymi wtryskami żyje LPG. zapomniałeś o czasie otwarcia i dlatego ustala się górną granicę obrotów silnika, żeby ich nie zabić. więc nie teoretyzuj...
 
 	  | Darekmk3 napisał/a: | 	 		  przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa     | 	  wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem     | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Darekmk3  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Lis 2007,  22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | szynszyl napisał/a: | 	 		  
 
 	  | Darekmk3 napisał/a: | 	 		  przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa     | 	  wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem     | 	  
 
wiem ze jak dobrze wyregulujesz i dbasz o swiece,kable to to jezdzi ale teraz ciezko juz znalezc kogos co dobrze wyreguluje instalke to raz a dwa jednak ze zwezka jest auto slabsze na lpg niz na benie   ,ja uwazam ze na monowtrysku w 1.3 2gen dawala rade ale juz w zetecu w futurze nie jest tak pieknie   
 
 
zawsze bedą zwolennicy i przeciwnicy roznego typu instalacji lpg jak i przeciwnicy lpg... 
 
 
pozdrro    | 
             
						
				_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 
www.fiesta-squad.prv.pl
 
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 
cos dla grupy jebax teoretix
 
fiesta rs 1300 w akcji | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |