Problem z hamulcami - drganie przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
pawelo06

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Sty 2008, 18:54
|
|
|
no prawda koleś chce za przetoczenie 35zł za tarcze a nowa to koszt ze 70zł,tyle że tacze będą jak po jednym komplecie klocków już zjechane a jeżeli są krzywe to i tak znów walić będzie,
poszukam tego tematu!................ |
|
|
|
 |
zsedc
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2006 Posty: 21 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 01:27
|
|
|
hmm, to ja się podepnę:)
Strasznie mi bije, był rozwalony sworzeń - wymieniłem, zrobiłem geometrię (zrobili mi w zaznajomionym warsztacie).
Ciągle bije, najbardziej kiedy skręcam lekko kierownicę w lewo (bije o jakieś 2 - 3 minuty w obie strony), najgorzej jest przy około 40kmh, na autostradzie przy 130kmh kierownica zachowuje się jak dobry wibrator w telefonie.
Czy może tak mocno bić bo nie wyważone koła (o 2 - 3 minuty w lewo i prawo)?
Czy może tak bić bo są krzywe tarcze - bije również gdy nie hamuje.
Czy jeżeli wyjeżdżam po nocy i zaczyna bić dopiero po przejechaniu 300 - 400 metrów to znaczy, że są to na pewno tarcze - rano zaraz sprawdzę czy bije odrazu czy później, czy dopiero po tym gdy pierwszy raz skorzystam z hamulca:)
Tarcze i klocki wymieniałem sam latem 2007, do końca roku przejechałem około 10 000km, bije mi w zasadzie od miesiąca - raczej świadomie nie stosowałem się do żadnych zasad wymiany tarczy, które tu pisaliście:(:(.
Jak bardzo nagrzewane są tarcze przez felgi? Ostatnio po jeździe w deszczu wyszedłem z samochodu i przednie felgi w centralnej części były zupełnie suche, gdy dotknąłem tego miejsca to było ciepłe (nie gorące). |
_________________ Ford Fiesta 1.1 1994
Suzuki GSX 750 2001 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 02:27
|
|
|
hm
jeśli bije bez hamowania to wina układu napędowego zawieszenia . Albo felgi albo opony ewentualnie uszkodzony któryś przegub . |
|
|
|
 |
pawelo06

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Mar 2008, 07:15
|
|
|
co sie okazało......wibracje znikneły wraz ze zmianą na opony letnie i felgi alusy,czyli temat był coś z zimówkami sie działo a właściwie z jedną pewnie tą walniętą w kraweżnik tej zimy była mocno wgnieciona razem z felga ale wulkanizator ją jakoś założył,wole zmienić opone niż całe tarcze, klocki i za robocizne jeszcze płacić |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
 |
lpodkanski [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2008, 10:33
|
|
|
a tak apropo drgań mam to samo i jeszcze do tego przy chamowaniu z 80 i wiecej to mi jeszcze wali zgnilymi jajami z nawiwu. nawiewy czyscilem ale nie pomogle a ten zapach juz mnie tak denerwuje ze nie wiem co z tym zrobic. pomóżcie!!!! |
|
|
|
 |
pawelo06

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Mar 2008, 10:58
|
|
|
wymień filtr kabinowy |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.