kłopot z hamulcami |
Autor |
Wiadomość |
krzysio_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 13:44 kłopot z hamulcami
|
|
|
Witam,
mam problem bo po odpowietrzeniu hamulców pedał jest twardy jak nie wiem a jak tylko włączam silnik i serwo zaczyna pracować to pedał mięknie. Hamować hamuje ale nisko łapie. Czemu tak sie dzieje i jak to naprawić? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 15:21
|
|
|
słabo odpowietrzony albo puchną węże elastyczne .
Co robiłeś z hamulcami ?? |
|
|
|
|
newman
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 19 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Sty 2008, 13:33
|
|
|
ja z kolei mam inny problem, a mianowicie: pedal caly czas jest dosc twardy, po odpaleniu silnika delikatnie miekknie, ale caly czas czuje jakby prawa strona nie odbijala, a gdy wrzuce na loz i stoje na jakiejs gorce , to auto nawet nie drgnie w dol bo cigle klocek dociska do tarczy(caly czas mm wrazenie ze to prawy zacisk), przy wiekszych szybkosciach gdy wcisne pedal dosc to drastycznie sciaga mnie na prawo, czym to moze byc spowodowane? co robic? pomozcie |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sty 2008, 13:37
|
|
|
rozebrać zaciski i sprawdzić w jakim są stanie . |
|
|
|
|
krzysio_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sty 2008, 13:52
|
|
|
wymieniałem całe hamulce z tyłu, odpowietrzałem chyba z 5 razy i ciągle jest to samo. które wężyki? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Sty 2008, 23:21
|
|
|
a pytanie nr 2 spuściłeś cały płyn z pompy i zbiorniczka jak robiłeś tył ??
jeśli tak to zacznij od odpowietrzenia pompy
potem korektora hamowania i na końcu dopiero tyłu . |
|
|
|
|
krzysio_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 14:32
|
|
|
wiesz co nie spuszczałem całego płynu.. tak tylko sobie kapał ale raczej cały nie wyleciał... w każdym razie zbiorniczek nie był pusty. I tak dzisiaj patrzyłem co tam może być i przy włączonym silniku naciskając na hamulec słyszałem syk powietrza pod serwem (to tam jest pompa???). Jak sie odpowietrza pompe? i dalej korektor hamowania? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 17:10
|
|
|
tak jak i cały układ . Prosisz kogoś żeby kilkakrotnie nacisnął pedał i trzymał w podłodze odkręcasz przewód przy pompie i czekasz aż wyleci płyn (uwaga na oczy) .
Potem delikatnie zakręcasz i kolega może puścić pedał i zapompować znowu i trzymać w podłodze . po 2-3 razy każda rurka na pompie . Potem to samo na kołach jeśli nadal bedzie źle to korektor siły hamowania na przewodach wyjściowych trzeba odopiwetrzyć .
Pamiętaj aby zmyć płyn z karoserii odrazu po naprawie a najlepiej niedopuścić do zabrudzenia karoserii płynem . pod pompe połóż kawałek foli . |
|
|
|
|
krzysio_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 17:13
|
|
|
ale chodzi Ci o te przewody co odchodzą do poszczególnych kół? co wychodzą z tej rurki pod zbiorniczkiem? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 18:17
|
|
|
wrzuć zdjęcie to ci zaznacze . |
|
|
|
|
krzysio_20 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 18:32
|
|
|
nie mam cyfrówki:((( |
|
|
|
|
thomasg
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47 Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 79 Skąd: Jastrzębie Z
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 19:02
|
|
|
widok Twojej pompy może być inny jesli chodzi o wyjścia pzrewodów ale zasada jest jedna i powinna Wam wystarczyć
|
_________________ "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Fofka sprzedana |
|
|
|
|
QBOSS
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 19:15
|
|
|
Heh ale thomasg napisał/a: | widok Twojej pompy może być inny jesli chodzi o wyjścia pzrewodów ale zasada jest jedna i powinna Wam wystarczyć
|
nom ale tutaj masz zaznaczony filtr paliwa a nie pompę hamulcową |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 20:38
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasg
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47 Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 79 Skąd: Jastrzębie Z
|
Wysłany: 1 Lut 2008, 15:09
|
|
|
QBOSS, ja im tylko podrzuciłem fotkę a że jest tam co jest to niestety , krzysio_20, nie ma cyfraka a ja specjalnie nie polecę - google mi wystarcza |
_________________ "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Fofka sprzedana |
|
|
|
|
|