[MK3] Problem przy 4 tyś obrotów. |
Autor |
Wiadomość |
BlackJack
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 47 Skąd: Konin
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 11:27 [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów.
|
|
|
Po wymianie sprzęgła moja fiesta zaczęła więcej palić ok 14/100km pojechałem na regulacje gazu gazownik ustal mi od nowa instalacje, lecz wstawił mi coś w dolot powietrza. Tz. jakiś zmniejszasz otworu... fiesta zaczęła mi palić ok tz 11/100 ale pojawił sie następny problem przy gwałtownym ruszeniu lub przy ok 4 tys obrotów zaczyna jej brakować mocy... mulić
Pojechałem z powrotem do gazownika powiedziałem mu co jest grane i sprawdził jeszcze raz wszystko powiedział ze wszystko jest ok i ze to nie wina gazu...
Czytałem tutaj trochę na forum i znalazłem ze jeśli zmniejszy się średnice dolotu może być za mała dawko powietrza ??
Miał ktos podobny prolem ?? Ps. dodam ze na benzynie chodzi ok
Moze wywalić to guw.. z korektora dolotu powietrza, kiedyś tgo nie było i fiesta chodzil ok
Proszę o rady |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 18:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 14:29
|
|
|
jaki masz parownik ?? Mi się wydaje że masz gdzieś nieszczelny dolot . Jeśli nie a masz kompa gazowego to ktoś źle ustawił max wychylenie silniczka krokowego . Auto na seryjnym dolocie powinno jeździć bez żadnych zwężek w dolocie .Taka jest moja opinia . |
|
|
|
|
Michał22
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 15:20
|
|
|
JA MIAŁĘM TAKIE ALE PRZE BEZYNIE:) |
_________________ Zetec Team/Mazda Power
1,5 16V 90km 105 NM przy 4500 |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 15:40
|
|
|
3ch0, jak masz ustawiony dolot powietrza??
w ktora strone jest skierowana rura i jaka jest srednica?? |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
BlackJack
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 47 Skąd: Konin
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 15:55
|
|
|
Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony
Wywalilem ten szajs z dolotu co sie okazalo po wyciągnięciu... (Jest to dekielek po np. farbie w spreju z zrobioną dziurką w srodko o średnicu ok 2cm.... Auto zaczelo ruwniej chodzic ale nie mam mocy...
Jutro jade poszukać gdzieś dobrego gazownka Ps. moze wie ktoś gdzie jest dobry gazowik w koninie ?? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 17:06
|
|
|
masz stożek ?? zobacz czy jest szczelny dolot za mikserem . czy nie wypadło jakieś podciśnienie ect . Profesjonalnie bada sie to vakuometrem i wtedy wiadomo gdzie podciśnienie ginie Ale i przed mikserem musi być nieco zdławiony dolot chociaż by przez filtr powietrza żeby układ pracował poprawnie . To są właśnie patologie instalacji gazowych starszej generacji . Ponadto jeśli się źle dobierze zwężkę to auto nie bedzie poprawnie chodzic na gazie . |
|
|
|
|
BlackJack
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 47 Skąd: Konin
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 20:53
|
|
|
nie nie mam stozka...Jutro jade do gazownika zmieniam filtr powietrza i gazu na nowy i niech ustawia mi jak trzeba |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 15 Lut 2008, 23:13
|
|
|
Cytat: | Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony |
no dobra OK
ale w ktora strone skierowana jest rura
PRZOD/TYL/DO GORY/W DOL/W BOK |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
BlackJack
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 47 Skąd: Konin
|
Wysłany: 16 Lut 2008, 13:39
|
|
|
w przod |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 16 Lut 2008, 15:05
|
|
|
ja mam w bok i jest gitara (nie mowie ze ty tez tak powinienes, bo zaraz wpadnie tutaj LOY i bedzie sie wymadrzal, ze przeciez to da sie normalnie ustawic itd. itp) gazownik mi nawet mowil zeby dac taka sama rure tylko ze w tyl alle tego to juz nie wiem |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Lut 2008, 18:44
|
|
|
to jest dobre rozwiązanie . Bo LPG pracuje tylko jeśli są różnice ciśnień . Właśnie po to stosuje się zwężki . jeśli jedziesz z jakaś prędkością to gaz jest wpchany do parownika jeśli dolot jest w stronę przodu. Ale nie ma to wpływu na max obroty . tam jest kwestia nieszczelności bądź regulacji |
|
|
|
|
BlackJack
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 38 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 47 Skąd: Konin
|
Wysłany: 16 Lut 2008, 21:49
|
|
|
hmm kiedyś chodzila na normalnym dolocie i bylo wszystko ok Poprostu hu... nie gazownik co u niego byłem... Popieprzył mi ustawienie coś i tyle!!! |
|
|
|
|
|