Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: odpalanie

[MK3] problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 17 Lut 2008, 16:29   [MK3] problem z odpaleniem

witam

jak tylko robi sie chlodno 0C mam poranny problem z odpaleniem. Krece i krece a silnik nie chce zaskaczyc, gasnie i chodzi nierowno. Strasznie smrodzi, czuc benzyne i nafte olej blee. Czesto jest tak ze musze rozrusznikiem wspomagac zeby nie zgasl przez jakies 15sek. Problem mam taki na PB jak przerzuce na LPG przejade kawalek i wroce na Pb chodzi juz normalnie. Jak sie zagrzeje tez nie ma problemow. Tylko rano nie chce zaskoczyc a jak juz mu sie uda to chodzi jakby na 2 cylindrach.

Co moze byc przyczyna?
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Sty 2011, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 17 Lut 2008, 17:58   

dr_Henio, Zechce Pan, Doktorze, wymienić świece i kable WN, a także filtr powietrza...? :9:
 
 
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 17 Lut 2008, 18:44   

tylko kable sa nie wymienione

jakie polecasz? Portos
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 17 Lut 2008, 19:44   

dr_Henio, Do swojej efki kupiłem w ubr Motorcraft EWR10 www.ford.sklep.pl
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Lut 2008, 20:09   

dr a Ty masz gaźnik czy jednopunkt? Jak gaźnik sprawdz ssanie. Moze masz non stop przepustnice od ssania odchyloną i ona sie nie zamyka
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 17 Lut 2008, 20:11   

gaznik, ssanie jest ok

jak go juz odpale i zagrzeje sie chodzi ok
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
 
 
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 29 Lut 2008, 21:39   

Ja mam podobny problem, że długo musze kręcić żeby silnik odpalił :( Mam 1.1 na gaźniku. A ostatnio nawet dzieje się tak, że jak silnik jest rozgrzany, to tez w ogóle nie chce odpalic :( Co to może być?
 
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 1 Mar 2008, 09:12   

Toooommmmi, To może być na przykład brak luzów zaworów, ssących zwłaszcza... :-)
 
 
farba24
[Usunięty]

Wysłany: 2 Mar 2008, 16:21   

mam problemy z mk3 1.1i chodzi tak jak na 2 cylindrach ale chodzi na 4, pali 2 razy wiecej i zalewa swiece. pomocy
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 2 Mar 2008, 19:39   

farba24, Wymień świece, kable WN, filtr powietrza... :9:
 
 
malunia
[Usunięty]

Wysłany: 4 Mar 2008, 15:37   

Witam!
Poczytałam forum, mnóstwo tu ciekawych informacji, chociaz rozwiazania mojego problemu z fiesta brak. Liczę na pomoc , gdyz "fachowcy" rozkładają ręce.
Ale od początku: Tez mam klopot z odpalaniem, moze i mnie ktos pomoze?????
Mam fiestę 1.3 endura, 1996rok. Do tej pory brak problemów, wymiana płynów eksploatacyjnych, filtry, olej, świece i jeżdzila jak złoto, aż do czasu, gdy obroty cos fiksowały [przy dojazach do skrzyzowania, lub na luzie, lub hamowanie auto zaczęło gasnąć]i w związku z tym krokowiec wymieniłam na nowy lecz nie był on oryginalny. Od tego momentu auto jeżdziło ok, ale zaczęło miec problemy przy starcie. Tzn. odpalało i gasło. Tak sie działo na zimnym silniku, oczywiście jeżdziłam dalej z problemem po fachowcach polecanych .... i co? sprawdzali cisnienie paliwa , niby ok, az w koncu pojechalam na diagnostyke komputerową do forda cóż miałam nadzieje, że coś w koncu sie zadzieje. Otrzymałam następujace wyniki: P0102 zbyt niska wartość na wejściu obwodu przepływomierza[MAF]- kody błędów DTC, P0113- zbyt wysoka wartość na wejściu czujnika IAT-kody DTC, P0171- mieszanka w układzie zbyt uboga, grupa cylindrów 1. Co zostało zrobione:
Usunięte kody błędne, wyregulowane zawory+uszczelka. I co? dalej nie odpala przy pierwszym starcie. Przy czym co zauważyłam , że problem jest tylko rano i tylko po zimnej nocy , gdy temperatura jest minus lub +kilka stopni, w tzw cieplejsze dni lub gdy jadę np. w poludnie odpala ok. Pytanie za 100 punktów, dlaczego tak sie dzieje????
Jeśli chodzi o samo odpalanie, to mam wrazenie jakby nie dochodzilo paliwo [przy czym pompa paliwa slychac jak normalnie sie zalacza], odpala[i zaraz gasnie, nie kreci rozrusznikiem], zaraz odpala normalnie i potem niezależnie czy stoi godzine czy 10 odpala normalnie.....
I jeszcze mam jedno pytanie: to auto ma rozrzad na lancuchu, wiec kiedy sie go robi? niby moj w najlepszym stanie nie jest, ponoc jest wytarty wal i popychacze, ale nic nie stuka nie puka, kazali mi to zostawic w spokoju...ale zasiali ziarno niepokoju. Ile taka "impreza" moze kosztowac? I jakie sa objawy niewlasciewie pracujacego rozrzadu? na liczniku auto ma jakies 165tys.
Z góry dziekuje za wszelkie informacje. :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Mar 2008, 20:57   

odepnij wtyczkę od przepływomierza a auto odzyska moc . Niestety obroty falować będą i tak ale auto bedzie jeździć jak złoto . Oczywiście to tylko metoda na diagnozę czy to jest choroba . Ale w 80% mk4 które do mnie trafiły to była przyczyna. Poprostu są pourywane gwinty w obudowach filtra powietrza i dostaje się do dolotu kurz i osiada na gorących drutach w przepływomierzu , zazwyczaj trwale je uszkadzając .
 
 
 
lpodkanski
[Usunięty]

Wysłany: 15 Mar 2008, 10:45   

podłacz pod tester i wyjdzie ci co sie stlo ja powymienialem wszystko nawet cewke i dalej nic na tescie kompa wyskoczylo ze to CPP zregenerowalem sobie w nim sciezke i juz mam po problemie. tester mozesz zrobic sam bo jak pojedziesz do mechanika wywalisz ok 70 pln ewnetualnie moge ci go zrobic i wyslac za pare groszy. pozdrawiam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Mar 2008, 16:24   

nie może sobie zrobić sam bo ma mk4 i tam jest potrzebny interfejs diagnostyczny i wiedza jakie wartości przepływu powietrza powinny się pojawić .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.