| Tor Poznań ( Przybyliśmy , Widzieliśmy , Zdobyliśmy ) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Mar 2008,  21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | madek napisał/a: |  	  | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem. 
 Skomentuje to tylko tak:
       | 
 
 Tez mnie pochlonela ta lektura
     Normalnie az sie łza w oku kreci
    pieknie  Zółwik, gratuluje Wam     |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Mar 2008,  21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | madek napisał/a: |  	  | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem. | 
 nie jesteś sam...
 
 Żółw
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bit1   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Błażej
 Wiek: 39
 Dołączył: 27 Sie 2005
 Posty: 506
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Mar 2008,  21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kurde Żółw ty to powinneś pisać książki   
 Gratulacje dla całęgo Teamu
   Tylko tak dalej
   |  
				| _________________ 
   Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
 Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
 Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Mar 2008,  22:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cóż ja mogę dodać.. Żółw świetnie to skomentował  powiem tylko - super sprawa, cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu  Dzięki   
 P.S
 Jeśli ktoś ma jakieś oferty, chciałby może sponsorować moich zawodników to bardzo proszę o kontakt
  hehe   |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  00:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | wciagajacy tekst zółw ...zazdrosze dobrej zabawy  ...Df-y tam były  ..fajnie |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Brook   Klubowicz
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Wioletta
 Wiek: 45
 Dołączyła: 18 Lis 2006
 Posty: 799
 Skąd: Chełm
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  11:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pozwoliłem sobie stworzyć krótki filmik, który będzie pamiątką dla naszego teamu   Oglądaliśmy go z Żółwiem o 3 w nocy i miska nam się cieszyła więc teraz niech inni zobaczą, że czarna matowa jest też prentka
   
 http://komfox.net/fkp/film/
 
 Jeśli ktoś będzie chciał film będzie do pobrania w lepszej jakości
   
 Jako bonus wrzucamy także filmik podarowany od kierowcy pontiaca który gonił czarną wannę po torze
   
 http://komfox.net/fkp/film/pontiac/
 |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Małgorza   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Owca :)
 Wiek: 37
 Dołączyła: 17 Wrz 2006
 Posty: 163
 Skąd: niby Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  13:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  |  	  | madek napisał/a: |  	  | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem. | 
 nie jesteś sam...
 
 Żółw
   | 
 No i mnie też ta lektura wciągnęła - siedzę w uczelnianej bibliotece miałam się uczyć a czytam (wcześniej obejrzałam zdjęcia
  ) 
 Mogę tylko tyle napisać: Żółw
   |  
				| _________________ Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza
 
 "(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  14:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Za filmik , który złożyłeś oraz za wsadzenie tego do sieci należą Ci sie wieeeeelki szacunek , podziękowania i stos browarów 10- Maja     
 kródki opis do filmików - najpierw ten robiony z Pontiaca ( czyli drugi
  ) : 
 Filmik zaczyna się w połowie drugiego z trzech okrążeń właściwego wyścigu , pontiac goni wannę , przed nami na początku widać kadetta ( niestety całkowicie poza moim zasiegiem )
 
 Tor śliski i mokry , a na tarkach błoto naniesione przez poprzednie klasy więc jest bardzo ślisko .  ( w 32 sek filmu widać brudną tarkę wewnętrzną )
 
 do 1.50 minuty filmu widać zakręty z których większośćwanna pokonywałą przy uślizgu przednich kół . Dohamowania są  wcześniejsze niż by mogły być , ale mimo to jechałem na granicy uślizgu .
 
 W 1.50 minucie widać wyjazd na przedostatnią prostą . na jej końcu na obu stronach zakretu widać poorane pola - ślady przeginki z poprzednich klas . ( zakręt zdradliwy wynoszący i do tego bardzo śliski , przed nim długa prosta i duża prędkość - nie wszyscy dali radę wyhamować . )
 
 2.11 - najdłuższa prosta toru - na niej wanna zamyka budzik ( swoja drogą muszę jeszcze raz sprawdzić jego kalibrację przy wyższych predkościach ) po prawej widać depot , miejsce dla widzów oraz pitstopy .
 
 2.30 - dohamowanie przed najbardziej zdradliwym zakrętem toru - długi zacieśniający łuk , przy tej pogodzie pokonał paru zawodników ( jedno z okrążeń sam przejechałęm neico przeginając  - wanna poszła w uslizgu wszystkich czterech kól )
 
 2.38 - jadący przede mna Ford taunus na poboczu . wyrzucony tyłem do kierunku jazdy  ponad 50 metrów od toru zaryty po osie ( pomyślcie z jaką predkością wypadł )
 
 2.55 - pojawia się kolejny rywal , jadący za pontiacem , Dixi w BMW e 30 ( o ile dobrze pamiętam ) od tej pory czuję na plecach jego tylnonapędowy oddech .
 
 3.47 - pontiac w poślizgu ( jest więcej takich sytuacji na filmie ) ale tutaj widać to bardzo wyraźnie .
 
 5.00 - Ostatni zakręt przed metą , Dixi przygotowywuję się do wyprzedania po wewnętrznej . Widząc to odpuszczam pójście optymalnym torem i jadę po zewnętrznej tak aby go nei zablokować .
 
 5.12 - lotna meta - ostatnie okrążenie  przed zjazdem do pitstopu , już bez ścigania .
 
 8.12 - zjazd do pitstopu
   
 [ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:17 ]
 Dziekuję koledze z Pontiaca za taki prezent
         
 [ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:52 ]
 Teraz filmik Zmontowany z materiałów Dawidka i Sowy . Montarz Dawidek ( nadal jestem pod wrażeniem )
 
 0.12 - przed pierwsza próbą czyli kartingiem ( auto czyste , pierwsze dawki adrenaliny przygotowane w pogotowiu
 
 0.29 - start do kartingu ( po nim fotki z przejazdu , próba przejachana przez nas tylko raz , drugi przejazd chcieliśmy zrobić na samym końcu , ale oddaliśmy go załodze z manty , która z powodu awarii była mocno spóźniona , dzieki temu także mieli jeden przejazd zamiast  naliczanego czasu . ) jest to ten odcinek toru po którym będziemy sie głównie ganiać w maju .
 
 0.39 - start do najciaśniejszej  próby tego dnia , tutaj bezcenna się okazała nawigacja Sowy - najszybszy przejazd wyszedł gdy przeanalizowaliśmy błędy ( moje )  i Sowa zmieniłą nieco  wskazówki dla mnie ( pójście szeroko w jednej z nawrotek było jedynym sposobem na ominięcie słupków ) . czas był najlepszy pomimo tego iż całą próbę przejechałęm na 2 biegu .
 
 0.48 - start do próby zwanej " wiadukt " dalej widać zabłoconą trase - nie wszyscy mieścili się na asfalcie
   
 1.04 - " Ciężarówka " - czyli próba , na której były przejśćia w nawierzchni . To po jednym z nich prawa osłona miski olejowej nosi " ślady użycia " . Po niej filmik z przejazdu ( na tej próbie sporo załóg miało problemy z trafieniem w metę , ostatnia szykana wytrącała z rytmu )
 
 1.27 - w tym miejscu część aut zaczynałą jechać bokiem i tak wjeżdżałą na metę .
 
 1.33 - Start do próby na dochodzenie . dwa okrążenia po trasie , dwa auta . jedna z najszybszych prób . Zmienna nawierzchnia ( asfalt , beton , cholernie ślisko )
 Przeciwnik to Ford Capri
 
 1.43 - Szykana z nawrotką - jeden z elementów na ktorych za każdym razem dzieki coraz lepszej współpracy z Sową zyskiwaliśmy sekundy .
 
 Na filmiku widac przejazd , oraz naniesiony na drogę piasek i błoto , Sowa uwzględiałą je w nawigacji więc pomimo teoretycznie dłuższej pokonanej drogi czas był coraz lepszy .
 
 2.42 - W oczekiwaniu na drugi przejazd " depotu " za nami konkurent Capri .
 
 2.51 - start do " baby jagi " próba szybka i śliska .
 
 3.08 - start do " baby jagi " sędzia mnie neico zmylił  liczył od pięciu w momencie gdy pozostali liczyli od trzech ( widać to na filmie ) . dalej brak trakcji , zmiana biegu , brak trakcji , słupek , brak trakcji , nawrot , brak trakcji , hamowanie z brakiem przyczepności i meta z poślizgiem
   
 3.43 - zastanawiałęm sie jak będzie ze spożyciem oleju - o dziwo było zaskakująco dobrze
  ( jedna z zastaw przez ostry przechył i odpłynięcie oleju straciła silnik :(  ) 
 3.48 - cześćnaszej klasy przed wyjazdem na tor . na końcu stoi pontiac z którego pokłądu był robiony drugi filmik .
 
 3.52 - Żółw przed rozmowa z wannąi ustaleniem strategii na tor
   
 3.58 - jak toSowa ujęła - " czas się cofnął o paredziesiąt lat " Tuż przed startem do wyścigu .
 
 4.13 - Dwa safety cary jada do boksu ( ford focus ST i polski Fiat 125 p  )
   
 4.18 - pierwsza klasa wraca do boksów po skończonym wyścigu .
 
 I to tyle . za każdym razem jak oglądam zdjećia i filmiki serce zaczyna szybciej bić .
   
 Jeszcze raz dzięki
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommy   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączyła: 25 Sty 2007
 Posty: 521
 Skąd: Zielsko-Białe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  15:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |       |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  15:34 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | ....kródki opis do filmików..... | 
 
 miał być którtki
   
 a juz tak poważnie. Zupełnie czukiereczekod samej imprezy mnie cieszą 2 fakty:
 
 1) silnik który złożyłem nie odmawia posłuszeństwa w róznych warunkach
   2) kiedyś miałem racje mówiąc że ręce Żółwia są właściwe do zaopiekowania sie tym silnikiem, a jego wkład pracy w osprzęt silnika (a wiem że czasem jest bardzo ciężko) zdaje egzamin.
 
 Reasumując:
 
 pieprzyć miejsce które zajołeś, pieprzyć tych wszystkich którzy marudzili że CVH w mk1, że nie RWD itd, pieprzyć nawet sama tą impreze - choć napewno była bardzo fajna i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
 
 Trzeba sie cieszyć że te kilka lat pracy na MK1 zdaje egzamin i zaprzeczas powiedzeniu:
 
 "z gówna bata nie ukręcisz!!"
 
 To wedłóg mnie jest najważniejsze, bo ile mamy mk3 czy mk4 w Klubie które bedąc n/a by sie wysrały???
 
 
 Gratuluje Głąbie
       |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  15:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie  rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia . Jedyne co teraz zrobię to wymienie w nim olej ( po takim kozaczeniu nie zaszkodzi - tym bardziej ze ma już 6 tyś km . 
 Silnik  trafil w moje rece - dbam o niego jak umiem ( mam jedne dżinsy , ale na olej kasy nie może zabraknąć ) . Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony .
 
 Ja dorobiłem do niego nieco rachityczną obudowę . Ale powiem Ci że ten zestaw chyba dobrze sieczuje w takich warunkach bo obroty jałowe przestały skakać , a dodatkowo lepiej odpala
   
 Przejazd i kondycje auta najlepiej oddają słowa Dawidka po zakończonych próbach  : " co tu gadać - ona sie sama obroniła "
 
 i tak jest faktycznie
  Dzieki wszystkim za dobre słowa . Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu  . 
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  16:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony | 
 
 to prawda u mnie lekko też nie miał
   
 
  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu     | 
 
 przestań srutututu...., jak długo jeszcze mam Ci powtarzać ze tylko postawiłem kropke nad "i" gdyby nie te wszystkie lata twojej ciężkiej pracy to by gówno z tego było.
 
 Co do spalania to jakoś mnie ono nie dziwi
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  16:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | 
 ......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
 
 | 
 
 
 Żółw????????
   
 co do auta faktycznie bylismy sami lekko w szoku (Żółw starał się z tym kryć
  ) i z niedodziwianiem jechalismy na kolejną próbę machajac niektorym biednym smutnym autkom na lawetach ostatnie papa 
 
 ...Ja dwa tygodnie wczesniej startowalam xrka w rajdzie pań... wiecej przejazdowek i o wiele lżejsze próby i mało co jej nie zagotowałam... wanna?? relaksik
   PSSSSST  hopka
 |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
   siekierap
 s'klarnia
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  17:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | 
 ......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
 
 | 
 
 
 Żółw????????
   | 
 
 Soowa - przeca CI mówiłem
   
 poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka
     |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  17:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka     | 
 
 tym razem nie odpusze mimo ze jestem dużooooo brzydszy
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  20:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  | pumcia bo normalnie załoze kask i ....   | 
 
 hmm, Ok zgadzam sie
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | sowa napisał/a: pumcia bo normalnie załoze kask i ....
   
 
 hmm, Ok zgadzam sie
   | 
 
 farciarz
   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Mar 2008,  21:32 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia . | 
 
 Chrzanisz głupoty, co miała jeszcze wydać resztę? Moje 1.7 N/A w Ułężu spaliło ponad 30/100 na torze, więc o co ci chodzi w ogóle
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |