| Prosba o pomoc | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  14:35   Prosba o pomoc | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich i zwracam sie do was klubowicze z wielka prosba a glownie do forumowiczow z Krakowa jest ona kierowana. Dzis jade autkiem do szkoly i nagle mi zgaslo na prostej drodze. Zjechalem na stacje i probowalem odpalic i nie moglem poprostu wygladalo tak jak by pompka paliwa sie nagle wylaczyla.  Sprawdzielm wszystkie bezpieczniki (dobre wszystkie) no to zaczolem kombinowac, ale jakos nic nie wymyslilem. Czy wie ktos co jest grane?? Czy moze poprostu pompka padla? I czy jak cos ktos z Kraka jest w stanie pomoc poniewaz nie znam za dobrze Kraka i nie wiem gdzie sa jakeis sklepy czy mechanicy lub elektrycy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  14:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | a gdzie to stoisz?? a będę w krk koło 19 dopiero bo może bym ci jakoś pomógł |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  14:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | WItam wie pan ja jestem teraz w domu (libiaz) ok 60 km od KRaka jak cos ja jutro tam bede a stoje hmm  Jak jest rondo mogilskie i tam nie daleko jest gdzies policja i stacja stat oil to tam na parkingu |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  14:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | jaki pan   no wiem gdzie ja jeżdżę w tamtą stronę na uczelnie wiec możemy sie umówić jutro koło 13  odezwij sie  gg:3520159:) to sie dogadamy
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  17:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | hm zacznij od sprawdzenia wyłącznika uderzeniowego ukrytego w lewym słupku koło nóg kierowcy . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  18:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | właśnie to między innymi chce mu  sprawdzić. dzieki |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2008,  20:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | no tam chyba tez patrzylem ale nie wiem pozyjemy zobaczymy bo w sumie za nim mi to sie stalo wpadlem w dziure ale jeszcze jakies 200 m jechalem;/;/ 
 [ Dodano: Pon Maj 19, 2008 22:27 ]
 Bardzo jestem wdzieczny Luki86 za pomoc wprawdzie nie doszlismy do tego co bylo przyczyna awarii ale fofi odpalila i pojechala
      Takich ludzi powinno byc wiecej POZDRO   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Maj 2008,  23:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie ma za co... chociaż w sumie coś gdzieś z kablami było nie teges...tj odcięło pompę, wtrysk i iskrę
 uderzeniowy był spoko, tylko te brązowe (masowe)kable w skrzynce  mnie nurtują dlaczego one luźne były muszę gdzieś tego poszukać jak nie to u mnie rozpruje wiązkę
   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  00:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Moze Ford zrobil zagadke "hehe zrobimy 3 przewody i ich nie podepniemy niech maja zagadke jak sie cos zepsuje  "       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  01:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | uderzeniówka odpina tylko pompe . jak nie ma zapłonu to już wskazuje na probem w skrzynce. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  08:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | u mnie od kazdego przekaznika wychodzily 3 kable (brazowe) Byly one razem ze soba spiete i zaizolowane :yyy:  do czego one byly nie mam zielonego pojecia u kolegi Lukiego one szly gdzies do gory tj jak do stacyjki;  Aha dodam ze sa one masowe |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parch   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 234
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  10:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | A skąd wiadomo, że "odcięło" pompę? Nie było jej słychać? 
 A ja bym w pierwszej kolejności sprawdził izolację na kablach od CPP, bo pewnie jej już nie ma i okresowo może robić zwarcie. U siebie miałem podobnie, wtedy samochód gasł i nie chciał odpalić. Jak poruszałem ręką w okolicach CPP, to wszystko wracało do normy. Długo myślałem, że to jakiś problem z cewką, ale w końcu zobaczyłem gołe przewody na CPP. Po zaizolowaniu problemy się skończyły.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  11:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | to znaczy tak sprawdzałem czy dochodzi prąd  do pompki. W momencie jak podpoiłem ją bezpośrednio tak ze chodziła cały czas próbowałem odpalić ale lipa bo wtrysk nie podawał a dodatkowo iskry nie było wiec rozpięliśmy puszkę przekaźniki itp ma tam mały chaos w kablach pełno skrótów przepinek. A co do ccp to wszytko możliwe ze mu to daje popalić bo bardzo falują obroty. Parch, dzieki za wskazówki
 zatem djtaso,  zdejmij patelnie i looknij na ccp
   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  14:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | no lukne lukne cos trzeba z tym zrobic narazie dzis mi przyszlo zawieszenie MAD'a i bede  go wsadzal jak zostanie czas to popatrze na ccp narazie fiesta jezdzi ale jeszcze duuuzo przed nia  To dziekuje koedzy za pomoc PZDR |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |