| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55
 | [MK3] RST-D by Fordon | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Maj 2008,  21:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Noo i Fordon pewnie sprzeda niskolatajaca fieste kle kle i kupi sobie jakas wysokoobrotowa szlifierke rodem z kwitnacej wisni....   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Maj 2008,  13:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na moje projekt skonczony, byl plan swapa, ogarniecia silnika zeby mialo troche wiecej KM i Nm (glowny ogranicznik to turbina),mialo to latac co naj mniej na poziomie XR2i a lata o wiele lepiej,spalanie tego jest hmmm adekwatne co do przyspieszen, nadaje sie to jeszcze na co dzien, najwieksza bolaczka jest to ze nie jest to rozwojowy silnik, wiec silnikom wysokopreznym w aucie "zabawce" mowie dowidzenia. Zadnego japonca nie kupie nie nie nie, zdziwie was albo i nie bo bedzie to Ford i nadal Fiesta aaaa malo tego nadal MK3 ale juz  16V, nie wazne czy 1.6 czy 1.8
  wazne ze Zettec   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Maj 2008,  17:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | uuu to miło, choć lepiej chyba 1.8  ) |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Maj 2008,  09:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie dziubane, wyremontowane 2l najlepeiej jako baza, moze black top?? ostatnio temat black topa przerabiam i powiem ze moze byc ciekawie
 Fordon....klekacz jest nieziemski
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Maj 2008,  16:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tak wiec podsumuje cale moje walki z dieslem a pozniej turbo dieslem... Projekt wg. mnie po czesci spelnil moje oczekiwania a za razem zapowiedzi gdzie miala taka fiesta udowodnic swoja wyzszosc nad XR2i i byc przy okazji dosc oszczedne, udalo sie i to bardzo fiesta MK4 z 1.7 125KM na cwiartce dostala 4 dlugosci a jadac z BMW E46 328 dostaje dlugosc przy moim spalonym starcie na setupie 1.2 bara
   Fakt ze nie dobilem do 130KM czy nawet 110KM ale za to moment obrotowy jest zacny i pozwala na fajna jazde tym autem, jedyny kaganiec teraz to turbina ale nie chce zabic silnika zapinajac tam T25
   Auto juz w tym tygodniu opuszcza moje progi i trafia do fotografa Kamila
  wiec bede mial caly czas auto na oku. Jesli ktos chce sobie robic takowe TD to OK ale musi wiedziec o tym ze kosztuje to krocie (jak wszystkie swapy) i jest rozwojowe do pewnego momentu, pozniej zaczyna sie grubsza kasa i gra w najslabsze ogniwo
  do 1.3 bara jest bezpiecznie zarowno dla skrzyni biegow jak i dla turbiny   Tak wiec zycze szerokosci i nie dlugo pochwale sie nowym nabytkiem, oraz za jakis dluzszy okres czasu bedzie duzy powrot do fiesty jako zabawki
   
 Pozdro
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Maj 2008,  16:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | I tym pięknym akcentem zamykamy coby nie powstał OT. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Maj 2008,  23:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | Auto juz w tym tygodniu opuszcza moje progi i trafia do fotografa Kamila  wiec bede mial caly czas auto na oku. | 
 
 Potwierdzam, przy czym pragnę zapewnić że nie zostanie ono przeze mnie zabite
  Na każdym kroku jestem instruowany "jak co i dlaczego" robić by auto służyło jak najlepiej i jak najdłużej. Poza tym zbyt dużo pracy włożone jest w to auto i zbyt dużo frajdy ono daje, by traktować je jak zwykłe, pospolite wozidełko   
 
  	  | Fordon napisał/a: |  	  | ak wiec zycze szerokosci i nie dlugo pochwale sie nowym nabytkiem | 
 
 Który również jest bardzo ciekawy i na pewno wielu z was się spodoba
   |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.