problem z jedna srubą |
Autor |
Wiadomość |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 21:10 problem z jedna srubą
|
|
|
witam chciałem dzisiaj coś zrobić przy festolocie wiem że święto ale chciałem przygotować na jutro chciałem odkręcić śrubę od koła odkręciłem 3 i z jedną nie poszła uwaliłem dwa klucze do kul i co zrobić a śruba ani drgnęła a tak zakręcił mi mechanik od wymiany opon co zrobić pomóżcie
nakrętka puściła w ziołem klucz od poldolota a tego sie nie ugnie rura i sie odkręciło ale nakrętka do wymiany
PS proszę nie udzielać porad na ten temat dziękuje |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
Ostatnio zmieniony przez mamuten 23 Maj 2008, 16:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 21:12
|
|
|
Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 21:29
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę. |
klucz był dobry bo okręcił 3 wcześniejsze śruby tylko z tą sobie nie poradził a jak urwie zrube to będzie mnie czekała wizyta na szrocie za tą częścią a ale jak znam życie to na jednym szrocie walą ceny droższe niż w sklepie |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 21:54
|
|
|
Popsikaj tam dobrym środkiem (dobry środek to nie WD40) albo polej ciepłą kola może puści,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 21:55
|
|
|
poważnie skoro urwał się klucz to był słaby dobry klucz do kół powinien wytrzymać dołożenie mu jeszcze 1.5m róry a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:02
|
|
|
próbowałem psikałem WD i nic i teraz nie mam takiego klucza szlak a u mnie cienko z kasą i muszę jeszcze w wlew paliwa zrobić |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:04
|
|
|
Laskosz napisał/a: | a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz |
Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku
A co do problemu to jak wyżej porządny klucz to podstawa. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:07
|
|
|
anjko napisał/a: | Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku
| ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:07
|
|
|
A najlepiej podjedz jutro do jakiegoś warsztatu bądź wulkanizacji i ci odkręcą.
Porządny warsztat za taka "usługę" nie powinien wziąć ani grosza |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:09
|
|
|
bardziej mi chodzi z tyłu ponieważ chce ściągnąć tylne koło bo chce robić tam blachę |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:11
|
|
|
Laskosz napisał/a: | anjko napisał/a: | Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku
| ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem |
A po co wyciągać piaste do wymiany szpilki :yyy: przeca bez problemu wychodzi i to w większości aut nie tylko w fieście. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 22:31
|
|
|
wiec tak nakrętka do przykręcania śruby do wymiany obrobiona i jutro jadę do mechaników żeby mi to odkręcili bo samemu nie pójdzie |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 19 Wrz 2008, 19:34
|
|
|
Smar na nakrętki do kół, niby prosty patent, ale zapomniany.. |
|
|
|
 |
|